ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/12/2019 10:34 PM

Alvira
Als het tijd was voor de les kwam ik overeind en liep met Gwen en de rest naar de les. Gwen was nu een soort van mijn vriendin geworden. Ik vertrouwde nog steeds niemand. Ik had nog altijd het gevoel alsof alles een grap was. Ik haalde een hand door mijn haar en ging naast Gwen in de klas zitten. Three en Easton zaten achter ons. Met een oor luisterde ik wel mee. Die Charlotte had ik vaker horen vallen en ik wist dat het een ex was van Easton. Ze waren uit elkaar, al weet ik niet of Easton dat nog wel zo precies weet door zijn geheugen.

Mathías
Ze had me inmiddels recht in mijn gezicht aangekeken, maar ze zei niks. Niet eens een gezichtsuitdrukking. Alsof ik niet meer bestond. Ik stak mijn hand op. 'Hugues, wat is het nu?' vroeg de docent geïrriteerd. 'Ik voel me niet goed, kan ik naar het toilet?'vroeg ik hem. Hij knikte en hervatte zijn les waarna ik het lokaal uit liep naar de toiletten. Ik moest mijn gedachte verzetten. Eenmaal op de wc haalde ik een zakje coke uit het binnenzakje van mijn Elite blazer en snoof wat met mijn huissleutel naar binnen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/12/2019 10:22 PM

Easton

"Ik hoop het," zei ik mompelend ik geef toe ik heb lopen rotzooien met Alvira dot weekend nog. Maar een relatie zat er bij mij nog niet in. Ik keek Mathias na waarna Three me een stoot op mijn arm gaf." Wanneer ga je Charlotte vertellen dat je niks voor haar voelt.. ze vraagt Gwen al weken hoe het met je gaat." Ik hield mijn schouders op "ze had Joshua niet moeten neuken dan waren we nog samen geweest waarschijnlijk." We hadden les en Three bleef maar praten over Charlotte gelukkig zat ze niet bij ons op school. Het was beter geweest als ik eerder haar was vergeten dan Alvira. 

Saia
Ik voelde me bekeken en keek op naar Mathias waarna ik mijn blik liet vallen op de gene achter hem en vervolgens verder ging met schrijven. Zolang ik niks zei was er ook geen enkele sociale contact tussen mij en Mathias. Al voelde ik wel dat ik weer moest kotsen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/12/2019 10:13 PM

Alvira
Als ik ze zo hoorde over Saia keek ik meteen naar Mathías die zijn gezicht vertrok en naar mij keek. Ik schudde onopmerkelijk mijn hoofd dat hij zich in moest houden wat hij ook deed. Ik keek op als opeens Gwen aan kwam met Easton en mij. Ik rolde grinnikend mijn ogen. 'Nog altijd gewoon vrienden Gwen.' zei ik tegen haar. Ze keek me niet gelovend aan. 'Uhu, dat geloof ik pas als jullie de komende 2 feesten door kunnen komen zonder iets met elkaar te doen.' zei ze. Ik keek naar Easton. 'Dat gaat wel lukken, toch East?' vroeg ik en beet op mijn lip.

Mathías
Ik hield me buiten het gesprek en besloot ook om de rest te laten en richting mijn lokaal te gaan lopen. 'Ik zie jullie zo wel.' zei ik en liep naar het lokaal waar ik op mijn plek ging zitten. Aan de andere kant van het lokaal zat Saia met haar neus in haar boek. Ze was nu wel serieus aan het studeren. Zou ik dan echt een blok aan haar been zijn geweest? Ik zuchtte en nam mijn waterflesje en nam een paar slokken.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/12/2019 09:59 PM

Saia

"Ja ik heb voor state facility's gekozen puur omdat ik advocaat wil worden." Zei ik tegen baron die goed naar me luisterde ik had in een lange tijd geen normaal gesprek gevoerd met een jongen." Dat is ook een goeie opleiding heb ik gehoord." We liepen samen naar binnen bij Engels scheden onze wegen al had ik wel zijn nummer voor het geval dat er iets kwam over state. Ik stond uiteindelijk bij mijn kluisje en merkte dat ik mijn it girl status had weg gegeven.

Easton
" Hmm ik ben wel jaloers op Baron hoor" zei Finn plagend  "dat betekend niet dat hij geen troffee naar binnen trekt." Zei Three preuts terwijl hij me een handdruk gaf en niet alleen ik op Mathias zijn huid zat." He wanneer gaan jij en Alvira nou is met elkaar?" Vroeg Gwen luid Three's vriendinnetje ik keek haar met priemende ogen aan ze kon nooit haar kop houden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/12/2019 09:22 PM

Alvira
Ik rolde mijn ogen. 'Tuurlijk, strippers. Waarom ook niet.' zei ik met een lachje. Doordat ik nu dikker was met Mathías en Easton werd ik niet meer echt lastig gevallen. In tegen deel zelfs. Er werd weer tegen me gepraat. Nu was ik nog steeds niet terug in mijn oude reputatie, maar het was al verbetering met eerst. Als ik Saia verderop zie met een of andere onbenullige knul die, kon ik nu al voorspellen, totaal niet bij haar zou passen keek ik naar Mathías die het ook al in de gaten had.

Mathías
Ik lachte als Easton over zijn strippers begon. 'Please doe dat. Dan wordt het het dikste feest ooit.' zei ik tegen hem. Als hij me aanstoot en richting Saia knikt kon ik mijn lach niet bedwingen. 'Na mij kan ze ook alleen maar omlaag gaan. Kijk nou naar ze. Baron, serieus.' zei ik. Al was ik stikjaloers. Ik liet dit aan niemand blijken. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/12/2019 09:00 PM

Easton

"Nou ik eh wel" zei ik terwijl het mezelf ook verbaasde ik had een scholarship gekregen voor St Alexanders als accountant. Economie was dan ook mijn sterkste kant al kon ik het niet geloven dat een school een zoon van een drugsbaron wilde." Maar ik ga er niks mee doen.. Ik ga denk ik gewoon alles op de Easton mannier doen" ik klopte op mijn borstkast vol trots. Waarna ik op de klok keek "zin in een trio?" Vroeg ik voor de gein.

Saia

"State is prachtig" zei ij tegen Babette terwijl ik met haar facetimede en mijn baby bump bekeek. Ik was al in mijn 2e week en ik kreeg aardig een buikje op het Campus heb ik Joshua volop ontlopen. En nu ik weer in Madrid was moest ik terug naaf school binnenkort waren de exams en die moest ik halen." Ja viel Joshua je nog lastig?" "Neuh hij zeurt alleen maar dat ik ren abortus moet plegen" ik trok mijn school uniform aan en bedekte mijn buik met mijn elite cober. Waarna ik mijn haar snel stijlde en naar beneden liep om mijn limo te pakken "babs ik face time je zo weer ga nu oknderweg naar school." Eenmaal op school zag ik Alvira, Easton en Mathias met nog een paar vrienden praten Alvira had geluk dat ze goed was met de Hugues." Hey Saia toch?" Ik keek op en zag dat een jongen tegen me sprak "mijn naam is Baron we waren samen in Barcelona onze leider was Joshua Hugeus op State." Ik herinnerde me het ineens weer "ja klopt ik liet paar ongeluk coffee op je vallen toch?" Hij grinnikte "ja klopt je probeerde het er af te vegen met je mouw.. gelukkig was het niet mijn football shirt."  Ik herinnerde me dat hij me vertelde dat hij State's nieuwe quarterback zou worden.

Easton

Ik was aan het praten met Finn en Alvira over een feest die ik wilde gaan houden voor mijn 18e verjaardag Easton's birthday bashh." Ik denk dat ik strippers ga uitnodigen" zei ik tegen Finn die goedkeurend knikte "Tree zal voorstelt staan van mijn feest." Ik keek even kort naar Alvira ik wilde eigenlijk haar gewoon als cadeau voor mijn verjaardag. Maar ik voelde wijselijk mijn mond we waren nu vrienden en de Easton van nu moest niet te snel denken. Als ik Saia zie praten met Baron grijns ik en geef ik Mathias een schouder duw en wenk ik hem Saia en Baron's richting op.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/12/2019 08:19 PM

Alvira
Ik glimlachte. 'Komt goed.' bevestigde ik hem en keek naar Mathías. Ik was blij dat ze het weer goed hadden gemaakt. Als hij over de uni begint beet ik op mijn lip. 'Geen scholarships. Ik moet überhaupt nog aanmelden bij de scholen. Door al het gezeik ben ik er niet aan toe gekomen.' zei ik en keek naar Mathías.

Mathías
Als hij begint over de universiteiten zuchtte ik. Ik had geen scholarship aangeboden gekregen. Ik sportte niet meer en het enige waar ik mee bezig was, was feesten, zuipen en drugs. 'Ik moet het nog allemaal bekijken.' zei ik maar. Ik kon Easton niet laten blijken dat ik me nog helemaal moest bedenken en inlezen. Ik was een loser.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/12/2019 07:45 PM

Easton

"Bedankt" zei ik tegen de 2 "als het gebeurt zal ik proberen om normaal te doen.. Ik heb namelijk geen idee wat voor persoon ik was." Ik dacht kort aan mijn toekomst er werd vaak aan me gevraagd wat ik wilde doen. Ik wilde eigenlijk de drugs en mafia in net als mijn vader maar tegelijken tijd wilde ik het ook goed met mijn moeder maken en een opleiding volgen op St Alexanders." Hebben jullie al scholarships binnen gekregen?" Vroeg ik ze het zou raar zijn om van Elite high af te gaan heel ver hier vandaan een nieuw begin te maken. Joshua had me ooit wel verteld dat hij het niet zag zitten om ver van huis te zijn. Vroeger was hij nog wel aardig en vertelde hij ons over al zijn gewonnen vissen toen we net nieuw waren op Elite High. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/12/2019 07:36 PM

Alvira
'Saia trapt niet in zijn sluwe trucjes. Ze is daar wel slimmer in dan ik was.'zei ik en keek naar Easton. Als hij vertelde dat hij bang was om zijn geheugen terug te krijgen schudde ik mijn hoofd. 'Niet bang zijn. Die angst belemmerd je misschien juist. Het zal je leven alleen maar helderder maken. Je weet dat je slechte dingen hebt gedaan. Je geheugen zal misschien alleen maar duidelijker maken waarom en je er uiteindelijk een beter persoon van maken.' zei ik en ik legde mijn hand tegen zijn arm. 'Mathí en ik zijn er voor je, wat dan ook.'

Mathías
'Precies.'vulde ik Alvira aan. Ik negeerde het gedeelte over Saia en richtte me op Easton. ' Je moet er maar ook aan denken dat je dan de goede herinneringen ook terug krijgt.' 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/12/2019 07:15 PM

Easton

Ik bloosde als hij dat zegt en krabde vermoeid door mijn haren." Joshua is in state met Saia he.. Al denk ik niet dat Joshua haar zal overtuigen om hem te ballen.. Zij is toch wel de schoonste van ons 3." Merkte ik op ik had nog nooit iemand gehoord over hoe goed Saia in bed is dat is alleen iets wat Mathias weet. Ik vouwde mijn armen overmekaar "Ik ben wel bang voor de terugkeer van mijn geheugen." 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  29  |  30  |  31  |  32  |  33  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum