ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/12/2019 07:02 PM

Mathías
Ik zuchtte en keek naar hem. 'Prima.' zei ik en in plaats van dat ik zijn hand nam trok ik hem naar me toe en gaf hem een knuffel. 'Maar als je nog een keer zoiets zegt, ben je echt dood.' zei ik en liet hem weer los. Alvira keek met een glimlach naar ons. Ik haalde een hand door mijn haar en trok haar ook tegen me aan. 'Sorry van het feest. Al was het een heerlijk potje seks, ik had je niet mogen gebruiken om Saia kut te laten voelen.' zei ik tegen haar. Ze sloeg ook haar armen om mij heen. 'Geeft niet. Ik heb het leuk gehad met de broertjes Hugues.'zei ze. Ik grinnikte en ze liet me los. 'Nou, moet ik jullie dan maar weer met z'n tweeën laten of kan ik morgen dan de schoonmaker bellen om alle seksvlekken weg te halen.'grapte ik.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/12/2019 06:25 PM

Easton

"Ben je sirieus nogsteeds boos op mij." Zei ik zuchtend "oké sorry dat ik zei dat ik Saia wilde ballen." Zei ik moeizaam "ze is de liefde van je leven en ik zal het nooit meer zeggen." Ik stak mijn hand hand naar Mathias uit en hoopte dat hij deze keer niet zo koppig zou zijn.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/11/2019 10:05 PM

Alvira
Als Mathías bij ons kwam en het laatste stuk pizza nam bekeek ik hem. Hij had een blauw oog, een gescheurde lip en blauwe plekken. 'Jezus Mathí.' zei ik en bekeek hem. 'Het gaat prima.' zei hij en ik schudde mijn hoofd. 'Deze hele familie is koppig as fuck.'zei ik en keek naar Easton. Hij was net zo koppig.

Mathías
'Ik kan prima voor mezelf zorgen.'zei ik tegen de twee en at mijn pizza terwijl ik tegen het keukeneiland leunde. 'Dat is te zien.' zei Alvira. Ik zuchtte. 'Laat mij nou maar gewoon mijn ding doen.'zei ik geïrriteerd. Ik at de pizza op en keek naar Easton. Ik was nog steeds pissed op hem.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/11/2019 09:41 PM

Easton

Als.ze dat zegt voel ik me gefleit natuurlijk was ik de beste. Als Mathias  erbij komt bekijk ik hem "gast laat me gewoon je wonden schoonmaken." Pushte ik hem terwijl hij mijn pizzastuk begon op te vreten." Ja ik vroeg haar om te komen..  in verband met mijn geheugen verlies aangezien geen 1 van jullie nietsnutten mij daarmee kan helpen.." Ik wist echt eigenlijk niet wat Mathias van de trio vond al was het duidelijk dat hij niet raar tegen Alvira deed. Meestal als we een kwartet hadden gehad stonden die meisjes gewoon weer op de stoep en rende hij terug naar Saia.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/11/2019 09:30 PM

Alvira
Ik nam een grote hap en keek met een grijns naar Easton. Zodra ik mijn mond leeg had gegeten kwam ik van het aanrecht af en ging voor Easton staan. 'Jij was de beste van ze allemaal.' zei ik met een grijns en nam toen weer een hap waarna ik afstand nam. Ik keek naar mijn pizzastuk die nu bijna helemaal op was. 

Mathías
Ik keek op als mijn telefoon ging en zag de sms van Easton. Ik had wel honger. Ik liep mijn kamer uit naar beneden waar ik in de keuken Alvira en Easton met pizza. 'Ik wist niet dat er een bijeenkomst was gepland.'zei ik en nam een stuk pizza. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/11/2019 09:11 PM

Easton

"Ben ik goed in bed dan je klinkt nu wel als een expert." Zei ik met een lachje Ik appte ondertussen Mathias dat er pizza beneden was. Hij mocht dan wel boos zijn maar eten kon hij echt niet paseren. Ik kreeg een snap van Saia binnen en zag dat ze was geland in Barcelona. Ik snapte niet waarom Saia naar state wilde ik snapte überhaupt niet waarom ze ineens wilde gaan studeren. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/11/2019 08:53 PM

Alvira
Ik haalde mijn schouders op. 'Ik heb nu genoeg partners gehad om te weten dat je eerste keer niet zo veel voorsteld tegenover alle andere keren. Maar hij moet geen woord tegen me spreken anders wordt hij mijn tweede slachtoffer.' zei ik doelend op de moord op mijn vader. Als hij verteld dat ik het niet met hem had moeten doen nam ik een stuk pizza op. 'Als ik had geweten dat hij niet oprecht was had ik het ook echt niet gedaan. Hij bespeelde me al een maand.' zei ik tegen hem en nam een hap van de pizza. 'Mathías was ook beter dan Joshua. Al kan ik het niet echt vergelijken aangezien mijn eerste keer nou niet de fijnste keer was.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/11/2019 08:38 PM

Easton

"Wauw je leek wel een Saia 2.0" wist ik alleen op te brengen. Ik haalde onze pizza uit de de oven en begon hem in vier gelijken delen te snijden." Tuurlijk Joshua hou van opscheppen over zijn net gevangen vissen.. al denk ik niet dat hij trots op zichzelf is..  Hij sprak over je alsof je een troffee bent maar dan bedoelijk die van die grote troffee's." Ik wist Joshua nooit te pijlen ik was altijd al bang dat hij Charlotte zou neuken wat hij ook uiteindelijk heeft gedaan." Joshua houd ervan om mensen kapot te maken .. Ik weet zeker dat hij nu Saia ook probeert te versieren en Mathias daarmee de les wilt leren." Zei ik tegen haar "Ik snap niet waarom je voor zo een achterlijke gladiool kiest om je te ontmaagden..dan had ik Mathias beter gevonden." Mathias was al sinds de 1ste bezig met Saia dus dat leek me sterk maar toch het klopte gewoon niet dat Joshua perse een 1ste jaars moest hebben.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/11/2019 08:27 PM

Alvira
Ik zuchtte. 'Oké. Ik zat in mijn eerste jaar op Elite High. Mijn naam werd snel bekend en ik werd toen eigenlijk al de It-Girl van de school. Ik was de eerste brugger die het gelukt was. Vraag me ook vooral niet hoe, want als ik dat wist dan paste ik dat nu weer toe.' zei ik. 'Ik had al een hele tijd een oogje op Joshua en we begonnen sinds ik populair was met elkaar te hangen. Ik zag hem na zijn waterpolo trainingen. Ik kreeg gevoelens voor hem. Hij was de eerste waar ik echt verliefd op was. Natuurlijk probeerde ik het niet zo wanhopig over te laten komen. Uiteindelijk was er een eindejaarsbal. Al mocht iedereen komen. Ik ging met Joshua en we werden beiden dronken. We rookten joints buiten en toen ben ik met hem mee naar huis gegaan. Ik kan me wat daar gebeurde allemaal maar vaag herinneren. Wat ik wel nog sterk herinner is dat hij mijn maagdelijkheid nam en de dag erna me zo wat het huis uitgooide omdat hij me niet meer wou. Hij heeft de hele tijd gedaan alsof hij ook gevoelens had zodat hij me kon ontmaagden. Ik weet niet of het een dare was, maar ik weet wel dat iedere keer als zijn vrienden en hij in de buurt stonden ze hem boxen gaven.' vertelde ik hem. 'Ook al was ik een It-Girl. Hij was de populairste laatste jaars daar kon ik niks tegen in brengen zonder mijn eigen reputatie te schaden. Niet dat het nu op de lange termijn iets had uitgemaakt. Ik ben nu weer een niemand.' Ik hoorde het piepje van de oven af gaan en keek achterom naar de oven.

Joshua
Als ze me een klap verkoopt ging ik even met mijn hand over mijn wang. Misschien niet de slimste opmerking nee. Ik trok haar oortje weer uit. 'Nu weet ik wel dat je die agressie van Mathías heb geleerd.' zei ik en gooide het oortje naar haar waarna ik maar uit het raam staarde. Mijn gezicht deed nog altijd pijn van de klappen van Mathías en die van haar maakte het niet beter.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/11/2019 08:17 PM

Saia
Als hij Mathias zijn ziekte opbrengt geef ik een pets in zijn gezicht." Hij is misschien niet meer mijn vriendje.. maar ik hou er niet van wanneer mensen neerkijken op andere en vooral als het ook nog je broer is." Ik rukte mijn magazine weer open en zette mijn muziek op zijn alle hardst. De enige reden waarom het uit was tussen mij en Mathias was omdat ik zijn jaloezie spuugzat was. Hij moest er aan werken en ik moet aan mezelf een keer denken. 

Easton
"Van begin tot eind graag" zei ik tegen haar terwijl ik haat bekeek. Ze had verdomd veel te maken met de Hugues alsof ze hun allerdaagse groupie was. Ik was pas 2 jaar een Hugues straks was ik ook gedoemd. Ik zocht wat glazen in de kast en schonk wat cola voor ons in.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum