ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/23/2019 10:09 PM

Easton

Mijn stiefvader keek het meisje na terwijl mijn vader zich nu op mij focuste." Ik heb je al eerder naar een kostschool hier ver vandaan moeten sturen.. jij en je broer geven alleen maar problemen en hoofdpijn." Zei hij boos ik keek hem verbluft aan ik ben 2 fucking keer geschoten in mijn borstkast! Protesteerde mijn geweten die op het moment niet kon achterhalen door wie ik geschoten was en hoe ik slachtoffer ben geworden." Waar is Mathias dan?" Vroeg ik verveelt aan mijn moeder "hij is thuis in Madrid ik en je vader zijn snel hier naartoe gevlogen." "Hij is mijn vader niet" zei ik protesterend ik dacht aan dat meisje " Genoeg Easton Als je van de intensive care af bent nemen we je terug naar Madrid en zorg je dat je uit huis bent." Zei mijn moeder die blijkba awr denk ik wist wat ik aan het bekokstoven was. Ik kon me alleen herinneren dat ik me bij de mafia had aangesloten een groep waar ze niks mee te maken wou hebben "prima je zoon is net beschoten.. kon wel dood zijn.. en word uit huis gezet." Ik knikte "rot nou maar op ik heb jullie niet nodig." Mijn stiefvader wilde al wat zeggen maar mijn moeder kalmeerde hem "prima." Ze gaf me een knik alsof ik de doodstraf nu kreeg ze verliet de kamer terwijl ik emotieloos voor me uitkeek. 



Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/24/2019 02:26 AM

Alvira
Ik beet op mijn lip en wendde me snel af als ze weer naar buiten kwamen. Ze leken niet bezorgd of blij hem weer te zien. Ze leken eerder kwaad en kil. Zodra ze de gang door waren sneakte ik terug naar binnen en keek naar Easton. 'Wat een eikels zeg. Je zou wel wat meer verwachten van ze als ze hun zoon hier aan allemaal apparaten zien liggen.'zei ik en ging op de rand van zijn bed zitten. 'Bedankt voor wat je hebt gedaan East.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/24/2019 08:08 AM

Easton

Als dat meisje binnenkomt en ze me bij mijn bijnaam noemt kijk ik haar aan. Ze leek me te kennen "wat heb ik gedaan?" Vroeg ik toen ik kon maar beter oppassen met mijn woorden aangezien zij de enige hier was die me blijkbaar kende. Waarschijnlijk was ze 1 van mijn sletjes al leek dat me sterk ze zag er niet uit als 1 of andere domme teef." Ken je mijn broer?" Vroeg ik haar "heb je zijn nummer?" 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/24/2019 11:53 AM

Alvira
Ik keek hem fronsend aan en snap dan pas wat er gaande is. Hij heeft geheugenverlies. Ik beet op mijn lip en haalde mijn telefoon tevoorschijn. De burner telefoon had geen nummers er in staan, maar die van Mathias kende ik uit mijn hoofd. Ik typte het nummer in en gaf de telefoon aan Easton. 'Je hebt mijn leven gered door kogels voor me te vangen.' zei ik en ging vervolgens van het bed af in de stoel zitten.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/24/2019 11:56 AM

Easton
Als ze dat zegt kijk ik haar aan alsof ze een insect was "waarom zou ik kogels voor je vangen ik ken je niet eens?" Maar als het nummer overgaat en Mathias opneemt begin ik in een rap tempo te praten." Mathi waar ben je?" Vroeg ik " ik ben beschoten gister mam en pap hebben me uit huis gezet."

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/24/2019 12:02 PM

Alvira
Ik beet op mijn lip als hij dat zegt en liep de kamer uit. Nu hij niks herinnerde en ook geen fuck meer geefde kon ik weer prima verdwijnen. Ik liep naar de lift waar ik even wachtte. Er rolde een traan over mijn wang wat me verbaasde dus ik veegde hem ook snel weer weg. Mijn leven was enorm veranderd. Vroeger had ik alles wat mijn hartje begeerd. Nu is degene die mij zo verwende dood door mijn hand en ben ik op de vlucht voor familie en eventueel politie die achter me aan zou zitten.

Mathías
Zodra mijn telefoon afging kroop ik over Saia en gaf ik nog een kusje voor ik de telefoon op nam. Het was een vreemd nummer. 'Hallo?' Vervolgens hoorde ik Easton ratelen wat er gebeurd was. 'Waar ben je? Welk ziekenhuis? Ik haal je weg daar.'zei ik terwijl ik meteen overeind kwam. Hoe konden mijn ouders dit verzwijgen. Ze weten eindelijk waar Easton uithangt en mij werd niks verteld.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/24/2019 12:07 PM

Easton
Ik keek op me heen en herinnerde me toen wat mijn moeder zei "Barcelona ik maak geld naar je over.." als ik zeg dat ik geld ga overmaken besef ik dat ik helemaal niks mee had." Fuck man ik weet niet wtf ik heb gedaan 1 of ander raar wijf zei dat ik kogels voor haar had gevangen.. en nu is die ook weg." Ik was Easton Salazar Ik hou van seks, geld, en dingen niet mogen. 


Saia
Ik fronste als Mathias overeind komt als ik Easton zijn stem hoor besef ik hoe vredig het wel niet was hier zonder hem." Barcelona?" Jezus wat was zijn familie soms raar zeg. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/24/2019 12:19 PM

Mathías
'Mak je geen zorgen om het geld.' zei ik tegen hem en fronste als hij het over een meisje had. 'Zwart of donkerbruin haar, blauwe bambi ogen?' vroeg ik hem. 'Ik weet dat je waarschijnlijk niet kan lopen maar je MOET haar tegen houden. Bel verplegers of security, maakt me niet uit, maar zorg dat ze dat ziekenhuis niet verlaat.' zei ik tegen hem. 'Ik kom er aan.' zei ik tegen hem en duwde het gesprek af. Ik kwam snel overeind en begon me aan te kleden. 'Ik moet hem gaan halen babe, sorry.' zei ik tegen Saia en trok als laatste mijn schoenen aan.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/24/2019 12:24 PM

Easton
"Wat?" Maar hij hing me al op ik probeerde overeind te komen maar alles deed pijn. Ik drukte snel op het verpleegers knopje als ze er eenmaal is en vraagt wat ze voor me kan doen "stop het meisje die bij me lag.. Ik heb haar nodig." Ze knikte en rende er vandoor terwijl ik me probeerde te bewegen. 

Saia
"Ik ga mee," zei ik tegen hem ik trok mijn kleding en schoenen aan." Wie weet wat je daar tegen komt" zei ik tegen hem terwijl ik hem niet alleen wilde hebben met Easton. Vooral hoe hij zo een chaos had gecreëerd.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/24/2019 12:29 PM

Mathías
Ik knikte en liep door naar beneden. Ik zou zelf rijden aangezien een limousine teveel op zou vallen en waarschijnlijk niet genoeg gas zou geven naar het vliegveld. Ik toetste het nummer van het vliegveld in. 'Mathías Hugues, zet de private jet klaar, we gaan naar Barcelona.' zei ik en hing vervolgens op en stapte in de auto.

Alvira
Ik was bijna bij de uitgang als ik dan opeens door een verpleegster wordt tegen gehouden. 'Meneer Hugues heeft u nodig.' zei ze. Ik fronste en schudde mijn hoofd. 'Je vergist je.' zei ik en wou verder lopen maar ze nam mijn arm zo stevig vast. 'Ik heb mijn orders.' zei ze en ik wou me los trekken en toen riep ze de beveiliging er bij die mij over zijn schouder tilde. 'Wat is dit voor een ziekenhuis, laat me los!' 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum