ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/11/2019 08:10 PM

Alvira
Ik zuchtte en keek hoe hij de pizza in de oven deed. Ik moest er wel om lachen. Easton Salazar in een keuken. Ik ging op het keukeneiland zitten. 'Wil je het verhaal wel weten?' vroeg ik hem en leunde een beetje naar achter. Het was een verhaal waarvan ik nooit had gewilt dat het uitkwam, maar aangezien ik mijn reputatie inmiddels toch kwijt ben maakte het niet meer echt uit.

Joshua
Ik schudde mijn hoofd. 'Denk jij maar aan dat wezen in je buik. Want je pa zal zoveel trotser zijn als hij zijn tienerdochter zwanger ziet van een drugsverslaafde partyboy met HIV.' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar. Het lag gevoelig. De relatie met mijn broer was vroeger juist heel goed. Tot aan het moment dat onze moeder stierf waren we onscheidelijk. Het verdriet hebben we beide anders verwerkt en toen zijn we eigenlijk uit elkaar gegroeid. Ik ging naar State en keek niet meer achterom en mijn broertje verdiepte zich in drugs, drank en vrouwen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/11/2019 07:01 PM

Saia

"Weet je wel wie mijn vader is?" Zei ik bespottend "en maak je maar niet druk dit kind zal niks van jullie geniepige familie krijgen.. het zal mijn naam dragen en maak je niet druk over of ik wel of niet voor een kind kan zorgen Joshua." Ik rechte mijn rug en bekeek hem "hoezo mag je Mathias niet?" Vroeg ik toen. 

Easton

"Tienerjaren?" Ik liep naar de koelkast en zocht naar een pizza mijn broers aten niet zoveel en dat kon je zien aan hoe vol mijn koelkast wel niet was. Ik pakte een pizza peperoni en gooide die de oven in. Ik had eigenlijk geen verstand van de keuken aangezien Sandra alles voor ons deed. Je ging me toch niet vertellen dat Joshua iets met een 1ste jaars heeft gehad in zijn jeugd? Hij was inmiddels 20 en Mathias en ik waren beide 17. Volgende maand werd ik 18 en het maandje daarop viert Mathias zijn verjaardag.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/11/2019 05:54 PM

Alvira
Mijn blik raakt gefocust op Easton wanneer hij dat zegt. Ik zuchtte. 'Die jongen heeft mijn vroegere tienerjaren verpest.'zei ik chagrijnig en haalde een hand door mijn haar. Op zijn vraag of ik honger heb knikte ik. 'Enorm, Ik heb al van vanochtend niks meer gegeten.' zei ik en nam mijn telefoon erbij. 'Pizza'tje? Of laat je je bediendes koken.' zei ik met een grinnikje.

Joshua
'Hij hoeft het dan toch ook niet te weten. Heb jij dat gezeik tenminste niet.' zei ik tegen haar. Ik wou ze gewoon uit elkaar drijven. Die beslissing zou ze voorgoed kapot maken. Ik wist dat Mathías het haar nooit zou vergeven. 'En dan kun je je focussen op je studie. Denk je echt dat je als je nu een kind gaat krijgen fatsoenlijk je studie gaat kunnen volgen? En hoe zit het dan met een baan na je studie? Mensen kiezen liever iemand die toegewijd is aan het maken van een carriére dan iemand die een kind thuis heeft zitten zonder vader.' probeer ik tot haar door te dringen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/11/2019 04:07 PM

Saia

Ik zei geen woord tegen Joshua hij irriteerde me alleen met zijn domme grapjes. Hij zag ook gelijk dat ik moeilijk te entertainen was. Ik sloeg een bladzijde van mijn magazine om en zette mijn muziek ietsje harder. Hij trok mijn oordop er uit waardoor ij geïrriteerd op keek "waarom lees je een artikel over zwangere vrouwen?" Als ik merk dat hij opgelet heeft op wat ik lees neem ik diep adem "Ik ben zwanger." Zei ik ik bedacht me ook helemaal niet dat ik het tegen de broer van mijn babydaddy had. Zijn blik werd sceptische "hoelang al?" "2 weken" "haal het weg." Hij keek me veel betekenend aan "nee" zei ik simpel "Mathias weet het niet."

Easton
Als ik Alvira's blik zie veranderen merk ik het op." Je hebt hem geneukt he?" Vroeg ik toen hij zei dat hij haar in Barcelona had gehad.maar ik geloofde er geen moer van." Je houd wel van ons hugeus" zei ik toen wispelteurig ik rook jaloezie maar ik besloot het te dempen met een vraag "Heb je honger?"

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/10/2019 10:44 PM

Alvira
Als zich opeens een bekend gezicht laat zien fronste ik. Dat is lang geleden. Ik keek hem nog even na tot hij het huis had verlaten en keek vervolgens naar Easton. 'Sinds wanneer is hij terug?' vroeg ik en haalde een hand door mijn haar. Joshua was in een heel ver verleden mijn crush. Dit was nog de tijd voor Saia en Easton. Ik begon toen echt de It-girl van de school te worden en had een grote crush op Joshua. We zijn toen met elkaar naar bed geweest. Hij was mijn eerste. Hij liet mij denken dat het voor hem iets betekende maar hij liet me net zo snel weer vallen. Hij heeft nooit geweten dat hij mijn eerste was.


Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/10/2019 10:22 PM

Joshua
Ik kwam met mijn koffer naar beneden en zag dat we bezoek hadden." Ik vertrek naar state" zei ik alleen mijn gezicht voelde lam aan. Ik bekeek Alvira en aan haar blik zag ik dat ze me herkende." Zeg Mathias gedag van mij" zei ik met een knik tegen Easton.

Easton

Ik glimlachte als ze dat zegt het klonk raar uit haar mond. Als Joshua zegt dat hij vertrekt besloot ik geen scène te maken waar Alvira bij is." Komt voor mekaar" zei ik knikkend. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/10/2019 10:18 PM

Alvira
Ik zuchtte. 'Die twee hebben een ingewikkelde relatie. Zij heeft trustissues en is bang dat hij in zijn oude manieren valt waardoor ze zich nooit 100% durft te geven en hij is koppig en wilt zijn punt duidelijk maken, maar hij denkt nooit na hoe hij het doet.' zei ik en haalde diep adem. 'Ze komen wel terug bij elkaar. Ze zijn meant to be.' Ik haalde mijn schouders op en glimlachte. 'Mathías kan ook niet zonder jou, dus dat trekt zich wel recht tussen jullie. Daar zou ik me niet te veel zorgen om maken.' 

Mathías
Ik zuchtte en had een foto in mijn insta verhaal gezet. Om mijn blauw oog en blauwe plekken te maskeren had ik een zwart witte filter eroverheen gegooid. Het was nog zichtbaar maar niet zo heel erg. Ik miste Saia nu al, maar was ook ontzettend boos op haar. Ik had in iedergeval het gevoel dat dit niet meer goed zou komen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/10/2019 10:10 PM

Easton

"Ja Saia.." zei ik toen "Ik beken nu wel dat ik en mijn broer Joshua haar te veel hebben gesexculaiseerd.. en we Mathias boos hebben gemaakt," ik krabde door mijn haar "hij is verliefd op haar.. en dat is zijn keus maakt niet uit wat ik ervan vind door mij was hij de oude geworden.. en heeft ze hem gedumpt en ook door Joshua maar hij is een klootzak van zichzelf."


Saia
Ik stond te wachten op de airport en had een beker warme coffee gehaald. Geweldig je vader en je stiefmoeder die je kwamen uitzwaaien. Ze wisten dat Joshua Hugues mijn leiding gevende zou worden het kon me niks schelen. Hij was wel knap maar ik was zwanger nu en niet uit op jongens.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/10/2019 10:04 PM

Alvira
'Dat is logisch.' zei ik tegen hem. Het zou me opvreten als ik mijn geheugen kwijt zou zijn. Als hij bekend gevoelens te hebben glimlachte ik zwakjes. Ik legde mijn hand tegen zijn wang en keek hem recht aan. 'Laten we eerst je geheugen terug krijgen, oké?' zei ik tegen hem. Misschien dacht hij er dan anders over. 'Ik ben er voor je wat je dan ook wilt en moet doen.' Ik liet mijn hand van zijn wang glijden en besloot verder in te gaan op Mathías. 'Lag er daarom bloed?' fronste ik.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/10/2019 09:58 PM

Easton
Als ze me kalmeerd draai ik me naar haar om "sorry net ruzie gehad met Mathias.. en alles zit me gewoon dwars." Zei ik tegen haar " ik voel wel wat voor je" bekende ik toen "maar het is net alsof je hart praat en je gedachtes stil staan" ik kon niet naar andere meisjes kijken ik probeerde letterlijk net het ex vriendinnetje van mijn broertje te neuken. Alleen om te zien of ik net zo gestoord was als vroeger.. maar dingen blijken veranderd te zijn. Alvira is het eerste ding wat bij me opkomt sinds het geheugenverlies. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum