ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/10/2019 09:52 PM

Alvira
Als hij tegen de muur sloeg liep ik naar hem toe en legde zacht mijn handen op zijn schouders. 'Hey, het komt wel weer terug. Misschien moet je een afspraak maken met een psychiater.' zei ik tegen hem en liet eigenlijk snel weer zijn schouders los. 'Die hebben meestal allerlei trucjes om zoiets te behandelen.' Ik beet op mijn lip en wist ook niet zo goed wat te doen. Ik wou hem zo graag helpen, maar ik wist niet hoe.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/10/2019 09:48 PM

Easton

Als ze dat zegt kom ik overeind "goed dat is het enige antwoord dat ik nodig heb." Alvira zou zich niet aan me opdringen dus ik kon verder gaan? Ik bekeek haar en kon me niet voorstellen dat we kat en muis spelletjes met elkaar deden." Verdomme waarom herinner ik niks meer!" Ik sloeg mijn vuist tegen de muur en werd gewoon kwaad om geen reden mijn geweten gaf me niet het hele verhaal. 


Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/09/2019 10:52 PM

Alvira
'Dat weet je niet. Misschien denk je nu anders omdat je dingen niet meer weet. Je hield een pistool op me gericht Easton.'zei ik tegen hem en ging staan. Ik beet op mijn lip en haalde diep adem als hij over het feest begon. 'Ik was stoned van GHB, zat van alle drank ik wist niet meer goed wat ik deed. Of het nu jij en Mathías waren of iemand anders. Ik ga me niet aan je opdringen met mijn gevoelens nu jij niet kan uitmaken of je wel hetzelfde voor mij voelt.'zei ik. Ik was stapelverliefd op hem al vanaf het moment dat we spelletjes speelden en we elkaar manipuleerden ook al had ik dat toen nog niet door.

Mathías
Zuchtend keek ik naar mijn tv waar een serie afspeelde. Ondertussen scrolde ik wat door mijn telefoon en zag de post van Saia. Ze was weg. Ik voelde even aan mijn gezicht dat echt verschrikkelijk veel pijn deed. Ik was radeloos. Zonder Saia wist ik niet meer wat ik moest doen met mijn leven. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/09/2019 10:43 PM

Easton

"Ik zou nooit alsof kunnen doen." Zei ik tegen haar "wanneer ik verliefd word dan lief ik hard.." Zei ik pijnzend "zelfs al moet ik offers maken zorg ik er voor dat ik heel huids terug kom.. terug naar de gene waar ik verliefd op ben." Charlotte was zo vaag in mijn gedachtes maar haar gezicht werd vervaagd door Alvira's stralende ogen." Heb je ook seks met ons gehad omdat ik dat van je verwachten,?" Wat een domme vraag Easton maar ik moest het weten "omdat je weet dat de Easton van nu nooit meer de oude word?"  Zat ze het laatste beetje Easton Salazar maar te benutten? Zze kon ook weg gaan ze kon ook blijven door dramen over hoeveel ik voor haar beteken.. zal ik het dan herinneren? 

Saia

Ik pakte mijn koffer in mijn vlucht was om 5 uur precies gepland. Ik maakte nog een foto van mijn koffer "tot over 2 weken Madrid- na zoveel gejankt te hebben moest ik mezelf blijven ik was hoog uit 2 weken zwanger. Voelde ik me daarom zo rustig en kalm? Die baby werd alles wat ik nog heb naast het fortuin van mijn vader. Ik was al zolang alleen ik wilde voor dit kindje kunnen zorgen en dat ging alleen als ik mijn rechters diploma haal op state. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/09/2019 10:32 PM

Alvira
Ik haalde diep adem. 'Daar kan ik je geen duidelijk antwoord op geven. Je hebt het nooit naar me uitgesproken. Je hebt op het laatst voor dat je me naar ene plek reed voor Amine gedaan alsof. Tenminste daar ging ik van uit omdat je me een kwartier daarna verraadde. Ik heb nooit precies geweten wat spel was en wat echt gevoel was bij jou.' zei ik tegen hem. 'Ik had het gevoel dat je een zwak voor me had. Als je niks om me zou geven had je die kogels niet voor me opgevangen. Maar met zekerheid durf ik het je niet te zeggen.' 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/09/2019 10:19 PM

Easton

"Wat voelde ik voor je?" Vroeg ik direct ik wilde die vraag het liefst terugnemen. Maar ik moest weten hoe het zat tussen ons ik verlangde naar de waarheid. Ik voelde me op de 1 of andere manier rot d at ik haar had geneukt samen met mijn broer. 

Saia

Als mijn zwangerschaps test aangeeft dat ik daadwerkelijk zwanger ben. Laat ik tranen over mijn wangen rollen Babette streelde over mijn rug." Geen zorgen er zijn genoeg abortus klinieken Mathias hoeft het niet weten," ik glee met mijn rechterhand door mijn haar en knikte." Ik ga gewoon naar State en dan hoeft niemand te weten dat ik zwanger ben.. een abortus kan ik nu niet aan." Zei ik tegen haar Ik wreef over mijn buik..  moest ik dit kind wel houden? Moest ik dit verzwijgen voor Mathias? Zijn broer werd mijn leidinggevende binnen de kortste keren zal hij er achter komen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/09/2019 10:01 PM

Alvira
Ik schudde het maar van me af dat het er lag en liep met hem naar zijn kamer. Ik schrok van de rommel. De laatste keer dat ik hier was viel het nog mee. Ik ging op bed zitten en keek naar hem. 'Je weet dat je me alles kan vragen. Ik zal eerlijk zijn.'zei ik tegen hem en sloeg mijn been over mijn andere been. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/09/2019 09:41 PM

Easton

"Niks bijzonders" zei ik tegen haar Ik gooide mijn handschoenen op tafel. En lijden haar naar mijn kamer wetende dat mijn broers daar niet binnen zullen vallen en ons zouden horen. In mijn kamer was het een bende er lagen oude verbandjes nog op de grond strings van waarschijnlijk meisjes die maanden terug hier waren geweest. Ik schopte alles op een hoopje en liet haar op mijn bed zitten "geen zorgen ik ben nuchter ik zal niet aan je zitten." Zei ik met een glimlachje terwijl ik mijn zetel neerplofte." Sorry dat ik je belde, ik wil gewoon wat dingen weten." Zei ik ik twijfelachtig. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/09/2019 09:35 PM

Alvira
Ik stond binnen no time op de stoep bij de Hugues en haalde diep adem voor ik aanbelde. Ik had me een strakke leerlook broek aangetrokken met een felrode trui erop. Je zou denken een casual outfit, maar het omarmde mijn vormen en de hakken maakte me net dat stukje langer. 'Hey.' zei ik als hij de deur opende en me begroette. In de hal zag ik een emmer chloor en wat bloedvlekken. 'Wat is hier gebeurd?' 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/09/2019 08:02 PM

Easton

Ik horde de deurbel gaan en deed open. Ik zat met 2 geïrriteerde broers in een gigantische groot huis en kon wel gezelschap gebruiken." Hey" zei ik met een glimlach ik ging voor haar aan de kant en was bezig geweest met het bloed uit het tapijt poetsen. Meestal.liet ik het aan Sandra over maar mijn ouders hoefde niet te weten dat ze gevochten hadden. 



Reply
First Page  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum