ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/25/2019 10:07 AM

Easton

Eenmaal terug in Madrid hadden mijn ouders geen moer te zeggen Mathias stond aan mijn kant  dus was ik weer terug thuis. Ik kon voorlopig niet lopen en bleef zo een tijdje in mijn bed naar rottige films kijken. Alles voelde kut aan Mathias had ook nauwelijks tijd omdat hij terug was met die teef. Die Alvira is terug naar huis en alles leek een waas voor mijn ogen ik was de enige hier die niet wetend was. Ik zette twilight op en liet Matilde een bakkie ijs voor me brengen mijn telefoon was ik ook ergens verloren.. gelukkig dat ik rijk ben want ik heb gelijk een nieuwe besteld. Als ik weer vrij was om te doen wat ik wil zou ik eerst is goed neuken en drinken. 

Saia
Ik keek uit het raam en kon me niet voorstellen dat Easton voorlopig zijn geheugen niet terug zou krijgen. Hij blijkt me ook weer niet te mogen en hij wilt niets weten van Alvira.. het meisje die hij lief heeft maar ook verschrikkelijk haat vanwege haar grootse naam. Ik trok een badjas aan en appte Mathias dat ik straks met de limo hem kom ophalen voor school. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/25/2019 02:39 PM

Alvira
Ik was nu een aantal uur thuis. Mijn moeder en Daniël waren super blij dat ik terug was en er werd niet gesproken over de moord die ik had gepleegd op mijn vader. Sterker nog, er werd gedaan alsof er niks gebeurd was. Ons vermogen was niet meer bevroren dus we waren weer rijk en mijn moeder was weer gelukkig. Al vanaf dat ik 4 jaar was had ik mijn moeder niet zo gelukkig gezien. Zuchtend hield ik me een jurk voor en keek in de spiegel. Ik had mijn dure kleding weer terug en kon net zo verwend zijn als ik van te voren was. Toch was niet alles hetzelfde zonder Easton en onze haat misbruik liefde relatie. Dat was nu enkel nog haat omdat hij me niks kon herinneren.

Mathías
Ik keek op mijn telefoon naar het sms'je van Saia toen ik de kamer van Easton in liep. 'Ik ga over een uurtje naar school, red jij je hier wel?' vroeg ik hem en plofte naast hem op bed en keek naar de film die hij op had staan. 'Twilight? Serieus?' lachte ik hem een beetje uit als vanouds. 'App me zodra je je nieuwe telefoon binnen hebt. Ik laat je liever niet alleen met mijn vader en je moeder.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/25/2019 03:03 PM

Easton
´Ik word helemaal gek hier, ik heb zowat heel netflix gezien.´ Zei ik tegen Mathias Als Mathias naar school moest verveelde ik me ter pletter hier ik kwam dan ook niet uit mijn kamer.. ik had geen zien om mijn ouders te zien. Ik dacht aan Christel had ik nog steeds een relatie met dat kutwijf? Ik kon niet wachten tot ik mijn telefoon terug had snaps maken van dat ik ergens in de club half dronken tegen een wijf sta aan te dansen.' Gaan we uit als ik beter ben?' Vroeg ik Mathias 'wijfen neuken.' Zei ik grijnzend.
Saia
De limo stopte voor de hugeus mansion terwijl ik wat zat te klooien op mijn telefoon. Ik vond het maar raar dat Easton zoveel van zijn leven verzwegen heeft voor Mathias. En nu hij zijn geheugen kwijt was.. was het waarschijnlijk weer zo een klojo die Mathi wilt overtuigen om vreemd te gaan en domme dingen te doen. Hij kon maar beter met Alvira in Barcelona blijven daar doen ze beide iedereen goed mee.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/25/2019 03:10 PM

Mathías
Ik grinnikte. 'Zodra jij een beetje kan dansen gaan we uit, maar ik laat het wijven neuken aan jou over. Ik neuk nog maar 1 meid en dat is Saia.'zei ik tegen hem en grinnikte. 'Neem eerst nog maar eens een weekje rust. Dan zien we wel hoeveel je kunt. Nog een paar dagen pijnstillers en dan kun je tenminste wel weer drinken.' zei ik en kwam weer overeind. 'Morgen blijf ik wel thuis met je, maar ik moet op mijn aanwezigheid letten op school anders wordt ik er al helemaal afgekickt.' zei ik en grinnikte. - Ik kom er nu aan. X- stuurde ik naar Saia. 'Ik zie je straks oké?' 


Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/25/2019 03:20 PM

Easton

Als hij het wijden neuken aan mij overlaat en verklaard dat hij een vaste relatie heeft. Zwijg ik "ik zie je later" zei ik toen bot ik startte twilight weer op en zakte onderuit in mijn bed. 

Saia

Onderweg naar school zag ik dat Mathias iets dwars zat. Ik keek naar hem  "Babe alles oké?" Vroeg ik hem zacht de limo parkeerde voor de school . School was niet meer hetzelfde sinds Easton absent was.. hij hield iedereen bezig.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/25/2019 03:41 PM

Mathías
Ik beet op mijn lip en staarde wat afwezig voor me uit. Als Saia me vraagt of er iets is keek ik pas op. 'Het bevalt me gewoon niet dat hij zijn geheugen kwijt is en dan daar alleen is met mijn vader en zijn moeder.'zei ik tegen haar en stapte uit zodra de deur werd geopend. Ik hield mijn hand uit om Saia er uit te helpen en keek naar de school. Het ging niet zo goed met mij op school. Slechter dan normaal zelfs. 

Alvira
Mijn moeder liet me gewoon naar school gaan. Ik was bang voor alle reacties. Ze wisten op school niet dat ik degene was die mijn vader had vermoord, maar ik zal mijn populariteit niet meteen terug hebben gok ik zo. Met de limo kwam ik aan op school en ik zag Mathías en Saia even verderop uit hun limo stappen. Ik negeerde ze en beet op mijn lip terwijl ik maar gewoon wat op mijn telefoon klootte. Zo hoefde ik tenminste niemand recht aan te kijken.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/25/2019 06:09 PM

Saia

"We zijn vroeg uit" zei ik tegen hem "hij zal je gezelschap wel kunnen gebruiken," merkte ik op terwijl we naar binnen liepen. Ik zag Alvira staan alsof ze de weg kwijt was ik zag Mathias al kijken maar hij bleef behoedzaam staan. Ik rolde kort mijn ogen en liep toen op haar af "kom je met ons mee?" Vroeg ik haar toen wetende dat ze Easton ergens wel wilt zien.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/25/2019 06:49 PM

Alvira
Als dan opeens Saia naar me toe kwam keek ik op en glimlachte zwakjes. 'Weet je zeker dat je gezien wilt worden met het criminele uitschot van de school?' vroeg ik haar en keek naar Mathías die zijn bezorgde gezicht op had staan. Wat ik ook wel snap nu met Easton. Hij wist 2 jaar van zijn leven niet meer.


Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 11/25/2019 06:56 PM

Saia

Ik deed alsof ik na dacht "eigenlijk niet, maar het werkt zowel in mijn voordeel en in jou voordeel." Ik draaide me kort om naar Mathias "jij bent tenslotte verliefd op Easton Salazar is het niet.. Ik bedoel waarom zou je anders bij die lul blijven." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/25/2019 10:37 PM

Alvira
'Hij heeft mijn leven gered. Dat is de enige reden.' zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar. 'Ik was trouwens al zo goed als weg, maar je vriendje gooide roet in het eten.' zei ik en keek naar Mathías. 'Je kunt niet zeggen dat je me niet dankbaar bent.' zei hij. Ik zuchtte en knikte. 'Sorry.' zei ik zacht en knikte. 'Ik ga wel met jullie mee.'zei ik en beet op mijn lip terwijl ik weer naar het gebouw keek.

Mathías
'Het zal wel mee vallen joh. Je bent zo lang weg geweest. Je valt misschien niet eens meer op.' probeerde ik haar moed in te praten. Natuurlijk wisten we allemaal dat dit een dikke leugen was. Alle aandacht zou naar haar gaan. De discussie ging al heel lang zo over waar ze zou uithangen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum