ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/09/2019 07:52 PM

Alvira
Zodra ik mijn telefoon hoor en zie dat het Easton is schiet ik overeind. Nog even wacht ik met opnemen zo dat ik niet te stalkerig lijk en neem dan dus de telefoon op. 'Met Alvira?' zei ik en beet op mijn lip. Hij wou dat ik naar hem toe kwam. Ik stond meteen op om me om te kleden en vertelde hem dat ik eraan kwam waarna ik ophing.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/09/2019 07:45 PM

Easton

Ik zuchtte zacht en keek hem na hij kon het echt niet hebben ookal was het uit tussen Saia en hem. Ik keek weer op mijn telefoon en besloot Alvira op te bellen. Ik wilde dat ze hier kwam ik had vragen die beantwoord moesten worden. Mijn broer was met een reden terug gekomen ik moest weten voor wie ik moest oppassen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/09/2019 01:11 PM

Mathías
Ik beet mijn kaken samen als hij zo begint. Ik gaf hem een duw als hij met zijn med kit bij mijn gezicht probeerde te komen. 'Flikker toch op. Wil je d'r palen? Ga je gang. Volgens iedereen boeit het mij toch geen moer.' zei ik en liep naar boven waar ik met mijn kamer deur gooi als een klein kind en liep vervolgens naar mijn badkamer waar ik met een natte handdoek mijn gezicht schoon begon te deppen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/09/2019 09:47 AM

Easton
"Het calm down" zei ik tegen Mathias ik besloot voor een keer toch de slimme broer uit te hangen en pakte alvast de medkit." Probeer jezelf bijelkaar te houden Mathias.. als dat wijf je echt interesseert was je niet naar de club gegaan." Besloot ik.maar eerlijk toe te geven "en dan had je Alvira al helemaal niet geneukt.. Je kon achter haar aan rennen maar dat deed je niet en nu ben je boos op Joshua omdat hij dreigt je ex te palen."  Ik snoof en dacht aan Alvira haar woorden als ik zo door ging zou ik alles kwijt raken.


Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/09/2019 01:35 AM

Mathías
Als hij over Saia begint gaf ik hem nog een flinke slag na voordat Easton hem van me af haalde. 'Als je Saia met een poot aan raakt! Ik maak je kapot! Hoor je me?!! Ik mep het leven uit dat zielige lijf van je!!' schreeuwde ik hem na. Ik spuugde wat bloed uit mijn mond op de grond en voelde mijn hoofd bonken. Ik zal er morgen beroerd uit zien morgen met blauwe plekken, een blauw oog. Ik had een bloedlip en het enige wat ik zag was bloed. De schoonmaakster zal blij zijn.

Alvira
Als ik geen antwoord terug kreeg zuchtte ik. Ik had moeten liegen. Ik legde mijn telefoon aan de kant en nam mijn laptop erbij. Ik probeerde aan huiswerk te beginnen, maar werd afgeleid door youtube filmpjes. Ondanks alles waren mijn cijfers goed. Ik was een makkelijke leerling. Ik begreep alles meteen en kon dingen goed onthouden. Naderhand nam ik toch mijn telefoon erbij. Waarom reageerde hij nu niet?

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/08/2019 11:22 PM

Joshua
Als Mathias me begint aan te vallen sla ik hem net zo hard terug.´Het is jou schuld dat ma alles niet meer aankon .. als jij niet geboren was!´ Ik gaf Mathias volledig de schuld voor geen enkele reden.. ik kon het misschien niet hebben dat hij meer tijd met haar had doorgebracht dan ik. Ik duwde hem hardhandig op de grond ´ik ga je vriendin zo hard palen dat ze mijn naam zal schreeuwen!´
Easton
Ik wilde net iets typen maar als ik ineens gebonk en gekletter hoor ren ik mijn kamer uit. Ik trok Joshua van Mathias af en kreeg bijna een vuist van Mathi in mijn gezicht.´Stop is man!´ Zei ik tegen de 2 Joshua veegde het bloed van zijn kin terwijl ze beide zwaar ademde.´ Het is geen vechtersclub hierzo jezus...´ Joshua liep geirriteerd weg en ik bleef over met een bont en blauwe geslagen Mathias.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/08/2019 09:46 PM

Mathías
Ik voelde mijn woede opborrelen bij elk woord wat hij uitspuugde. Als hij over mama begint is de maat vol. Ik liep terug en gaf hem een harde klap in zijn gezicht waardoor hij tegen de grond viel. Ik pakte hem bij zijn shirt en sloeg hem nog een keer. 'Jij weet helemaal niks van mij!'riep ik en voelde blinde woede waardoor ik maar door bleef slaan.

Alvira
Als mijn telefoon af gaat raak ik afgeleid en ga ik dood in het spel. 'Fuck.' zei ik. Daniël lachte me uit. 'Nog een potje?'vroeg hij. Ik glimlachte. 'Ik heb nog huiswerk, misschien morgen weer.' Ik liep met mijn telefoon naar boven en plofte op mijn bed. De vraag van Easton in zijn berichtje zorgde voor een soort schok door mijn lichaam. Een gevoel van betrapt zijn. Ik wist ook niet of ik met de waarheid moest reageren. Ik had al zo vaak in mijn leven gelogen dat ik nu maar besloot om eerlijk te zijn. - Ja, maar ik doe er niks mee. - stuurde ik terug. Twijfelachtig had ik op verzenden gedrukt. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/08/2019 09:08 PM

Joshua

"Je bent altijd al een schijterd geweest geen wonder dat vader geen interesse in je toont.. want de wereld draait nou eenmaal om Mathias!" Riep ik grijnzend naar boven "als ze je echt intresseerd was je achter haar aan gerend maar natuurlijk bsdenken jij en Easton een plan om de wereld niet sirieus te nemen net als met Judy, je soa.. mama" ik wist dat moederlief gevoelig bij hem lag. Hij was nou eenmaal haar lieveling. 


Easton

Ik horde alles wat Joshua tegen Mathias zei en besloot me niet te bemoeien met hun ruzie. Die 2 waren sinds de dood van hun moeder elkaars tegenpolen. Ik liep naar mijn kamer en dacht aan Alvira misschien was ik toch wat te hard met mijn woorden geweest. Ik nam mijn telefoon erbij en appte haar -heb je nog gevoelens voor me? X

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/08/2019 08:25 PM

Mathías
'Doe niet alsof je van niks weet.' zei ik tegen hem en haalde diep adem. 'Easton komt later.'zei ik en zuchtte. Ik liep de ruimte weer uit en liep naar de keuken door waar ik alles doorzocht voor iets te eten. Ik besloot uiteindelijk om me wat tosti's te maken en negeerde alle meldingen van mijn telefoon die op de achtergrond klonken.

Alvira
Ik haalde een hand door mijn haar en was weer optijd thuis. Ik kwam binnen en zag Daniël gamen in de woonkamer. Ik grinnikte en plofte naast hem. 'Hoe was school?' vroeg hij terwijl hij naar het scherm bleef staren. Ik haalde mijn schouders op. 'Beter.' Hij gaf mij een controller en ik nam hem met een grijns aan. Net weer als vroeger waren we weer close. Er stonden nu ook geen geheimen meer tussen ons in.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/08/2019 07:59 PM

Joshua

"Nu ik wie heb?" Vroeg ik hem fronsend ik zetten mijn poolstok neer en bekeek hem hij zag er gebroken uit.. en nog even koppig." Je ziet er fraai uit broertje" ik wreef in mijn handen "waar is Easton zijn moeder wilt hem mee nemen naar het ziekenhuis."


Easton

Jezus waarom was iedereen zo aangebrand vandaag. Ik verliet de school en zag Saia wachten ik liep op haar af en besloot mijn hit te maken. Maar algauw rende er een meisje langs me die aan de praat raakte met haar. Ik nam diep adem "Dit word nog moeilijk." Ik dacht kort aan Alvira waarom liet ze me zo gaan als ze gevoelens voor me had?

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum