ORPG||||

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/26/2019 09:09 PM

Alvira
Ik glimlachte als hij het op zo een grappig toontje zegt. 'We waren uit, ik was stoned en dronken, Mathías was al helemaal van de wereld en we deden gewoon een spel met een klein groepje mensen. Als een dare moesten we zoenen en voor ik het wist plakte zijn lippen tegen de mijne.' zei ik en zuchtte. 'Dat we daarna beide naar het toilet zijn gegaan, apart nota bene, heeft het verhaal niet veel goeds gedaan.' Ik trok nog eens een pijnlijk gezicht als het koele water mijn gezicht raakt. 'Als mijn gezicht verminkt is, verbouw ik dat van haar.' mompelde ik terwijl ik me omdraai om in het kleine spiegeltje aan de muur te kijken boven een klein wasbakje waarna ik terug plaats nam op het ziekenboeg bed. 'Je hebt wel een enerverende eerste dag gehad.'grinnikte ik.


Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/26/2019 10:36 PM

Easton
"si eso es correcto si esta cosa rica es realmente nueva para mi," ik ging tegenover haar zitten." Maar terzijde dat ging het wel redelijk" Mathias had me alles een beetje uitgelegd wie wie was. En dat deze school elite bevat mensen waarvan de ouders machtig zijn. Ik snoof  en zocht een goeie reactie op het feit dat ze iemand had gezoend waarvan de hele wereld wist dat hij Saia el cielo daten." Ik ken je niet, maar ik mag je type nu al niet" ik kwam overeind"rijke meisjes als jij weten waar ze mee.bezig zijn," zei ik met een vals glimlachje "luego chica, en plak er thuis nog even een pleister op," ik wees naar de kras in haar gezicht. Ik wachten niet eens op haar reactie en liep op de gang tegen Mathias op "het is tijd om te gaan broertje." 


Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/26/2019 10:52 PM

Alvira
Ik voelde de glimlach van mijn smoel verdwijnen en keek hem na. 'Hijo puta!'riep ik hem achterna en liep vervolgens de ziekenboeg uit. 'Hou je teef in het vervolg uit mijn buurt. En die broer van je ook.' zei ik en keek hem nog even boos aan waarna ik naar het lokaal terug liep om mijn spullen te pakken. Ik werd niet goed van sommige mensen. Die jongen kon me niet eens en had alweer een vooroordeel klaar staan. Het viel niet altijd mee om rijk te zijn. Je kreeg meer haat dan wat anders.

Mathías
Als Easton uit de ziekenboeg kwam en ook Alvira niet lang wegbleef zuchtte ik. 'oh, vete de todos modos!' zei ik geïrriteerd en was echt klaar met deze bullshit. 'Kom.' zei ik tegen Easton waarna ik richting de limo liep die al klaar stond om ons mee te nemen. 'Ook geen enkele dag geen drama hier.'mompelde ik in mezelf.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/27/2019 08:34 AM

Easton

Ik die Alvira grijnzend na "wat heb jij toch met heten agressiefe meisjes?" Zei ik lachend ik moest haar niet ik moest niemand hier. Want wanneer ze hun echte kleuren laten zien ben je ineens niets meer voor ze. Heerlijk om met de rijke te spelen wetende dat niemand je wat kan maken omdat je nu lid bent van de sterkste familie op deze school 

Saia

Thuis bekeek ik mezelf in de spiegel. Nu de drugs was uitgewerkt merkte ik dat ik mezelf liet gaan.. maar wat boeide het ze had het verdiend." Amor?" Mijn vader kwam de kamer binnen terwijl ik opkeek "papa?" Zei ik "ga je vanavond naar dat feest?" Ik fronste en knokte toen maar "ik heb het al gehoord een beetje van jou en dat Vargas meisje," 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/27/2019 12:54 PM

Alvira
Ik zuchtte en stapte in de limo die me thuis bracht. Ik liep direct door naar mijn kamer waar ik in de spiegel keek. Het was een oppervlakkige schram dus het zou gelukkig geen litteken ofzo worden. Ik haalde diep adem en begon het weg te werken met make up zodat mijn moeder geen vragen zou gaan stellen vanavond. 

Mathías
Ik nam plaats in de limousine en keek naar Easton terwijl ik een fles prosecco open trok. 'Dat krijg je als je voor meiden met temperament valt. Maar normaal gezien is Saia niet zo. Tuurlijk maakt ze ruzie, ze is gewoon een bitch. Maar ze heeft nog nooit echt met iemand gevochten. Ik weet ook wel dat Alvira dit gevecht niet begonnen is. Saia moet gewoon van die rotzooi afblijven.' zei ik en dronk mijn glas in een keer leeg. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/27/2019 01:36 PM

Saia
"Maar goed dat je het gehoord hebt dan weet je ook hoe je dochter onze tegenpolen vies en vuil haat." Zei ik kil mijn vader liet een lachje gaan en kwam overeind Hij kwam dicht naar me toe. En gaf precies een pets op de plek waar Alvira dat had gedaan "je geeft ons schande Miha sinds je het al verpest heb met Mathias.. zijn we hele belangrijke aandelen verloren ik was bezig met een ding met de Vargas familie." Hij kwam weer even op adem en ging verder met zijn preek "maar nu is alles door jou kapot!" Ik voelde tranen opwellen en barste toen uit "así que ahora lamemos las nalgas de nuestro enemigo?" Ik liep kwaad mijn kamer uit en wilde niks horen over zijn  praktijken met de Hugues en Vargas familie.. Hij gebruikte me alleen maar om aan meer rijkdom te komen. 

Easton 
"Saia gebruikt wel al een tijdje en dat kan je ook aardig zien." Zei ik met een lachje"daarom zeg ik jou altijd date geen rijke meisjes krijg je veel te veel hoofdpijn van," ik was nu ook rijk maar ik liep niet te pronken met mijn limo en designer kleding. Ik kocht nog steeds alleen dingen die ik mooi vind.. al was het de duurste wijn ik nam nogsteeds de goedkoopste omdat ik die dan lekker vind." Alvira ik weet niet wat ik van haar moet denken ze staat nek aan nek met Saia's familie," zei ik tegen hem "ah ja het draait bij jullie rijken toch alleen maar om macht he," plaagde ik hem. Mathias was wel anders.. Hij gedroeg zich rijk maar niet te rijk terwijl hij wel de rijkste was van school.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/27/2019 01:53 PM

Mathías
'Ligt echt puur aan de familie. Saia haar familie legt super veel druk op haar. Geen wonder dat ze dan zo reageert op alles en de rijke trut uit hangt. Van Alvira weet ik alleen dat haar vader er bijna nooit is en haar moeder alleen in de avond. Geen idee hoe die familie in elkaar steekt eigenlijk.' zei ik en schonk nog een glas in. 'Als ik niet rijke meisjes date bezorg ik hen hoofdpijn. Trouwens ik date helemaal niet meer. Saia fue el amor de mi vida y no puedo encontrar ese amor en ningún otro lado.' Als we thuis aankwamen stapte ik uit de limousine met de fles en mijn glas. Die ging ik alvast opdrinken. Was ik alvast voorbereid op vanavond als ik weer helemaal naar de klote zou gaan.

nederlands: Saia was de liefde van mijn leven en ik vind die liefde nergens anders meer.

Alvira
Ik schrok op als de deur opeens open ging. 'Cariño, escuché sobre la pelea! Ben je oké? Heeft dat wicht je verwond?' vroeg ze bezorgd terwijl ze mijn gezicht vastnam en de contouren van de wond nog kon zien. 'Alles is oké mama. Ze is gewoon krankzinnig.'zei ik tegen haar. 'Ik heb je vader ingelicht. Hij komt morgen terug thuis.'zei ze en ik voelde een brok in mijn keel. 'Dat had echt niet gehoeven mami.' zei ik. 'Jawel, het werd sowieso eens tijd dat hij weer thuis kwam. Het eten staat binnen een half uur klaar.'zei ze waarna ze de kamer weer uit liep. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/27/2019 02:19 PM

Easton

Als hij dat laatste zo zielig zegt kijk ik hem na. Het zat hem echt dwars dat het uit is. Ik kwam de auto ook uitgestapt en had een bericht van mijn moeder "alles oké East? Fredero en ik zijn veilig in Italië beland!" Ik zuchtte en typte een kort bericht terug "fijn" als ik thuis kwam van school was de boel altijd saai. Ik miste mijn oude vrienden maar de slumps was ver weg van hier. Ik wilde dat mensen zo min mogelijk over me wisten vooral hoe ik een zoon ben van een voormalig drugsdealer. 

Te feest?

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/27/2019 02:41 PM

Alvira
Ik had mijn haar een beetje gekruld zodat het golfde en had een natuurlijke ooglook met eyeliner gedaan. Wel een fel rode lippenstift zoals eigenlijk bijna altijd als ik uitging. Ik had een zwart kanten lingerie setje aangetrokken met en zijden groene jurk. Ik had hem wat dichter gepind zodat ik toch nog een beetje degelijk erbij liep aangezien de inkijk massive was. Eronder trok ik hoge zwarte lak hakken aan en bekeek ik mezelf nog een keer in de spiegel die in de limousine hing. Ik had er wel zin in om me eens flink te bezatten. Misschien wat coke.

Mathías
Mijn haar zat weer perfect en mijn blouse trok ik wat rechter. Ik liep naar Easton zijn kamer en leunde tegen de deurpost. 'Kom je nu nog of niet. Er zullen vast genoeg arme meiden zijn die je willen bespringen.' zei ik met een grijnsje. Ik haalde diep adem. 'Ik sta alvast voor buiten. Even roken.'zei ik en liep naar beneden naar buiten waar ik een joint opstak.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/27/2019 07:19 PM

Easton

Ik perfectioneerde mijn haar in de spiegel en merkte wat voor lekkerding ik wel niet was." Armen meisjes zijn tenminste niet zo preuts!" Plaagde ik hem terug ik nam diep adem. En had ook wel zin in een sigaretje ik kwam overeind en spoot nog wat aftershave op waarna ik de kamer verliet. Ik liep naar buiten en zag mijn range staan met Mathias Porsche er naast." Rij jij of ik?" Vroeg ik terwijl ik ook een sigaretje opstak en op mijn telefoon keek. Ik zag dat Alvira een heten foto dropte op insta en glimlachte kleintjes.. Ik snap niet waarom ik haar volgde eigenlijk. Vervolgens scrolde ik naar de van Saia die helemaal niets heeft gepost "vas a follar esta noche porque quiero?" Ik stond al een tijdje droog en kon wel wat seks gebruiken.
-
Nederlands: ga je neuken vanavond want ik wel?

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum