ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/04/2019 08:29 PM

Joshua
"Waarom zo boos broertje.. je hoeft je vooral niet te schamen dat ik knapper dan je ben!" Riep ik hem grijnzend na. Ik sloot de deur met een lachje dicht en liep door het gigantische huis terug naar mijn kamer.

Saia
Ik fronste en keek over mijn schouder naar blijkbaar Mathias zijn broer. Ik en Mathias hadden dus toch niet zo lang als ik dacht. We stapte de limo in richting school terwijl ik Mathias verbaasd aankeek "Is dat je broer?" 

Easton
Ik kwam naakt de badkamer uit en keek tegen Alvira aan. Ik werd rood en trok snel een handdoek uit mijn kast "Wat doe jij hier?" Vroeg ik had ze Joshua al gezien? Ik probeerde zo min mogelijk naar haar te kijken ondertussen dat ik mijn uniform aantrok. Waarom was ik in godsnaam zo kalm? Dit meisje was overal ik zat vast aan haar geplakt door een gedurende geheugen verlies. Zou ze huilen als ik met andere wijf naar bed wil gaan? Ik miste school en feesten ookal was elite high geen fan van me.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/04/2019 08:37 PM

Alvira
Als hij naakt de badkamer uit kwam grijnsde ik. 'Niet alsof ik het niet eerder heb gezien. Je hebt nota bene niks om je voor te schamen.' zei ik en sloeg mijn benen over elkaar. 'Ik had nog geroepen.'zei ik en haalde diep adem. 'Ik dacht dat je misschien wel iemand naast je zijde wou hebben die nog meer uitgekotst word dan jij. Dan valt het niet zo op dat je terug bent.'zei ik met een grinnik. 

Mathías
'Weet ik, omdat je niet knapper bent.'riep ik nog en stapte de limo in. Ik had altijd al graag het laatste woord gehad. Vooral bij Joshua. Ik had echt een hekel aan hem. Als Saia naar hem vroeg zuchtte ik. 'Helaas wel. Hij gaat al lang niet meer naar Elite en ik zie hem eerder als een vervelend aanhangsel van de familie.'zei ik tegen haar. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/04/2019 09:21 PM

Easton

Ik gaf haar een knik "prima." Zei ik simpel ik vond haar aandacht niet vervelend. Ik wist alleen niet of ik die wel nodig had. Eenmaal op school gekomen merkte ik helemaal niks van dat mensen me uitkotste." Hey East!" Horde ik achter me ik keek op  zag dat Rebekah was "heyy" zei ik grijnzend ze omhelsde me terwijl ik blij was dat ik terug was "je ziet er goed uit man." Haar blik glee toen naar Alvira "gaan jullie?" Vroeg ze toen Bekah was niet zo judgy en een bekakte meid ik walgde van bekakte meisjes." Nee" reageerde ik snel zse fronste en gaf me een knik "er is vanavond een feest bij Tree ga je?" Ik grijnsde breed ik kon een feestje wel gebruiken "tuurlijk komen er lekkere wijfen?" 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/04/2019 10:13 PM

Alvira
Als ik al snel merk dat Easton zijn reputatie nauwelijks was geschaad en hij eigenlijk nog meer welkom was als ervoor voelde ik me meteen overbodig en slecht. Ik glimlachte zwak naar Rebekah en keek vervolgens naar Easton. 'Zo te zien red jij je prima. Ik zie je nog, veel plezier vanavond.' zei ik en liep naar mijn kluisje waar ik mijn boeken uit haalde. Nu kon de ellende beginnen.

Mathías
Sinds Joshua terug was gekomen kon ik alleen maar geïrriteerd zijn. Lievelingetje van mijn vader. Als hij er was kon ik niks meer goed doen. Terwijl hij wel moest toegeven dat ik was veranderd. Als Joshua er toch is kan ik net zo goed mijn oude feestende zelf worden. Ik sloeg mijn kluisje dicht en liep richting de klas. Die blik op Saia haar gezicht ook toen ze hem zag. Kwijl liep nog net niet uit haar mond.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/04/2019 10:28 PM

O neee AHAHAHA ik voel drama hierzo

Easton
Ik was zo in gesprek met Rebekah dat ik niet eens opletten op Alvira. Ik moest en zal feesten vanavond. Het kon me niks schelen dat die lul Joshua terug was. Op de gang zag ik ook Charlotte met haar blonde lange haar en porseleinen gezichtje. Ik gaf haar geen aandacht dat was niet nodig. Ik liep grijnzend naar mijn broer zodra ik hem zag "Three geeft een feest ga je mee?" Vroeg ik hopend dat hij niet zoals een opa ging doen en de dag zou spenderen met zijn lieve trut. Saia weerhield hem van lol maken maar nu Joshua hier was wist ik dat voor een monster Mathias zou worden. Hij wilt altijd meer indruk maken zodat Joshua hem niet overschermd. 
Saia
Ik praten met wat vriendinnen en zag toen onze lieve gymmeester naar binnen lopen hij ging precies voor mijn tafel staan. Ik keek hem kort aan en focuste me toen weer op Yara en Jisoo die aan het praten waren over Three zijn lul." Vergeet morgen niet te komen Saia" zei hij terwijl ik niet luisterde en Mathias geïrriteerd de klas in zag lopen. Ik was nogsteeds verbaasd over zijn broer.. de hele rit naar school had hij geïrriteerd naar buiten lopen staren.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/04/2019 10:47 PM

Mathías
Ik was gaan zitten en zag niet veel later Easton bij me komen staan. 'Tuurlijk ga ik mee. Ik heb wel weer eens zin in een fatsoenlijk feestje.'zei ik tegen hem en zag in mijn ooghoek hoe die etter van een gymleraar binnen kwam. 'Die vent kan ook niet weg blijven. Vieze pedo.' mopperde ik tegen Easton en keek naar Saia. Bij hem kon Saia tenminste wel doen alsof ze het niet interessant vond. Ik opende mijn boek en keek vervolgens nog op naar Easton. 'Je valt weer precies terug op je populaire spot hier in de ranglijst.'zei ik met een grijns. Ik was blij voor hem.

Alvira
Met mijn boeken liep ik de les binnen en liep naar mijn plek achterin. De andere kant van het lokaal dan waar de populaire mensen zaten. Ik hoorde daar niet meer bij dus dit was mijn nieuwe plek. Aan de ene kant maakte het me ook niet meer zo erg uit. Zo lang ik maar met rust werd gelaten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/04/2019 11:03 PM

Easton

Ik fronste "zo jij stemt snel in." Zei ik grijnzend mijn ogen gleden naar Saia "neem je wijf ook mee?" Vroeg ik hem voor de zekerheid om te pijlen of hij Joshua wilde stangen. 

Saia

Iedereen was uitgenodigd voor Three's big party. Ik wist niet of ik moest gaan ik was niet desperate voor dick namelijk aangezien ik met Mathias ging. Thema's feestjes eindigde altijd op seks orgi's. Easton was snel in de groep opgenomen voorheen was dat echt niet zo. Toen was hij die vieze jong van een crimineel. Ik merkte dat ik vet veel aandacht kreeg van jongens de laatste tijd.. en ik merkte aan Mathias zijn houding dat hij dom begon te doen net als vroeger hoe hij Alvira kuste alleen omdat Easton zei dat hij me had genaaid in zijn bed.. wat een absolute leugen was. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/04/2019 11:09 PM

Mathías
'Dat moet ze zelf maar zien. Ze zal vast wel mee gaan als ze over nog meer jongens wilt kwijlen.'zei ik tegen hem en keek vervolgens kort naar Alvira die alleen achterin de klas zat. 'Kwam jij niet met haar mee vanochtend?' vroeg ik Easton en keek op als de docent begon met zijn les waardoor ik zachter begon te praten. 'Het verbaast me dat iedereen haar tot nu toe negeert in plaats van dingen naar haar hoofd gooit.'


Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/04/2019 11:16 PM

Easton

Ik grijnsde "wacht maar af straks pakt die nieuwe gymleraar haar van achter." Zei Xavier met een lachje terwijl hij naast me neerplofte en me niet kon herinneren dat we vrienden waren. Maar goed als Mathias over Alvira begint kijk ik kort naar haar op "mensen moeten hun bek over haar houden." Zei ik tegen hem "zolang ik hier ben zorg ik daar wel voor." Als ik mezelf dat hoor zeggen weet ik niet waar het vandaan komt. Ik wist niks meer over haar maar wilde ook niet dat mensen haar lastig vielen. 

Saia

Ik horde wat Xavier zei maar besloot stil te blijven. Tering hond. Ik kwam overeind en besloot de klas te verlaten. Als ik de gymleraar zie spreek ik hem aan "8 uur ben ik aanwezig." Hij grijnsde speels "mooi ik heb 2 toetsen voor je klaar liggen."

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/04/2019 11:20 PM

Mathías
'Dat hoop ik toch niet voor d'r.'zei ik tegen Xavier als hij naast Easton ging zitten. Ik haalde diep adem en keek op als Saia de klas uit liep. Ik was pissig om haar reactie op Josh en het interesseerde haar ook gewoon niet. Ze ging gewoon door met haar eigen ding. Als Easton zo beschermend over Alvira sprak fronste ik. 'Herinner je je iets?'vroeg ik. Hij had een hekel aan de Vargas familie zover hij zijn geheugen had, maar hij had wel een zwak voor Alvira. Het verbaast me dat dat gevoel er nu ook zit.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  38  |  39  |  40  |  41  |  42  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum