ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  43  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/05/2019 12:30 AM

Easton

“ Nee” zei ik tegen Mathias de les ging snel voorbij. Thuis maakte ik me klaar voor Three’s feestje. Ik deed een polo aan en jeans die er goed bij paste. Mijn haar was glad gekamd en met haarlak gefixt terwijl ik constant dacht aan Alvira.. zou ze ook gaan? Ik liep naar beneden en zag dat Joshua zijn auto weg was alleen maar beter.” Yo Mats ben je al klaar!” Riep ik naar boven hij was vast nog Saia aan het stalken waar ze was.


Saia

Ik reed naar school en zag dat het zo goed als donker was er branden maar een licht in het lokaal van Miss Dean. Ik stapte uit en liep verveelt naar binnen eenmaal binnen nam ik eerst diep adem. Mijn telefoon stond uit ik hoefde geen verontwaardige berichtjes te zien van Mathias. Ik liep de klas binnen en zag tot mijn verbazing niet alleen de gymmeester.. Joshua Hugeus was er ook.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/05/2019 10:09 PM

Mathías
Ik legde geïrriteerd mijn telefoon neer. - Je weet toch dat er wordt gecommuniceerd in een relatie? Ik dacht dat dit er een was. -  had ik als laatste naar Saia gestuurd. Ze negeerde me al de hele dag en dat kon ik niet hebben. Niet met Joshua in de buurt en al helemaal niet bij die docent. Als ik Easton hoor zuchtte ik. Ik besloot mijn telefoon thuis te laten en liep naar beneden waar ik East zag staan. 'Ik ben helemaal klaar, laten we gaan.' zei ik

Alvira
Ik zuchtte en lag in bed met een theetje en een film. Daniël kwam binnen. 'Wat doe je hier thuis?' vroeg hij. 'Waar zou ik anders moeten zijn?' Hij zuchtte. 'Het feest? Je moet het niet zo makkelijk opgeven. Dit word vergeten en dan komt het allemaal weer goed.'zei hij. 'Tot ze erachter komen dat ik mijn vader heb omgelegd. Dat zal niet lang meer duren. Ik vraag me sowieso af hoe de politie er niet achter is.' zei ik en dronk mijn thee. 'Je bent een Vargas. Ik ken je zo niet meer. Jij komt nu uit bed, kleed je op je meest sexy aan en gaat naar dat feest zien wie ze missen.'zei hij. Ik glimlachte. Wat moest ik zonder mijn broertje.


Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/06/2019 12:13 PM

Easton

Three woonde niet ver van ons vandaan dus de 2 Hugues broers namen voor het eerst de keuze om te gaan lopen. Eenmaal bij Three's villa horde je de bonkende muziek al tot op de straat. We liepen naar binnen en zagen al dat alle ogen op ons gericht waren. Ik zag zelfs Charlotte kijken die met een groep trutten stond. Zelfs mensen van andere scholen waren er Three liep al snel op ons af "Hugeus!" Zei hij blij tegen Mathias die hij omarmde Three was een grote jongen hij had paar jaar terug Saia gedate. Maar dat kwam omdat hij altijd de eerste is die de top hotties daten. " Salazar!" Hij drukte ons 2 redcups toe en liet 1 van zijn billenlikkers vodka voor ons inschenken "maak je klaar om een mooie avond te hebben genoeg wijfen van andere scholen" zei blik glee naar Mathias "vooral niet loyaal blijven Mathias dat is voor mietjes gewoon neuken... neuken.NEUKEN!" Het was voor het eerst dat ik er niet gemotiveerd van werd als Three me aanmoedigde om te neuken. Ik keek om me heen en zocht naar Alvira.

Saia
Ik bekeek de 2 en ging rustig aan mijn tafel zitten. Joshua gaf de gymmeester een hand en keek mij nog onverschillig aan. Ik walgde ervan hij had iets sluwe en ik zelf als arrogant persoon kon gelijk al zien wat voor type Joshua was. Mathias totale tegenpool ik was ook het omgekeerde van Mathias daar niet van."Fijn dat je gekomen bent Saia" begon Dean hij gaf me de papieren en ik begon zonder iets te zeggen de papieren in te vullen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/06/2019 05:08 PM

Mathías
Het was niet lang lopen voor we bij Three zijn huis waren. Eenmaal daar keek iedereen ons met de eerste stap binnen al aan. Ik grijnsde. Ik had dit wel gemist. Het heftige feesten tot we er bij neervallen. Al moet het niet weer gaan als die ene keer dat het gewoon te ver ging en ze mij in het ziekenhuis konden opzoeken omdat ik teveel had gebruikt en had gedronken. Als Three ons dan ook zo ontvangt nam ik gretig het drankje van hem aan. 'We zullen zien wat de avond brengt.'zei ik hem en keek nog even naar Easton met een grijns van hier tot Tokio. 'Let the games begin.'zei ik en liep de dansvloer op waar ik het eerste knappe meisje van een andere school al aan haar hand liet draaien.

Alvira
Ik had me omgekleed en opgemaakt. Op een of andere manier voelde ik me nu wel weer de oude. Al zouden heel veel mensen dat vanavond wel gaan verpesten. Ik haalde een hand door mijn haar en liet me door de limo naar het feestje brengen. Ik keek naar mijn hoge hakken met een glimlachje en hoopte dat ik gewoon plezier kon hebben zonder dat het werd verneukt. Als we er waren opende de chauffeur mijn limousine. De muziek hoorde je tot buiten bonken en ik haalde nog een keer diep adem voor ik zelfverzekerd naar binnen stapte. Ik liep naar de drankentafel met mijn hoofd hoog en geen enkele interesse naar die roddelaars die stopten met dansen om zich druk te maken om mij. 

IMG_7171.jpg

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/06/2019 05:21 PM

Saia

Tot mijn verbazing sprak de gymleraar geen woord hij was alleen naar zijn telefoon aan het staren en mij in de gaten aan het houden. Ik zette de laatste puntjes op de i en kwam overeind “ik ben klaar mag ik gaan?” Ik stak hem mijn opdrachten toe die ik perfect had gemaakt. Ik was niet dom opgevoed mijn vader betaalde een fortuin om mij een slim wonder te maken. Hij nam mijn papieren aan en glimlachte “je hebt een mooi handschrift” zei hij kleintjes. Ik keek hem stijfjes aan en vatten zijn compliment op alsof een insect op me had geplast.” Wat deed Joshua Hugeus hier?” Vroeg ik er ontstond een streep op zijn gezicht “niks om je zorgen over te maken.” Ik stopte mijn handen in mijn zaken “pas maar op de Hugeus zijn 1 en al pech.” Ik verliet het lokaal en drukte mijn telefoon aan waar ik het bericht van Mathias zag.


Easton

Ik was aan het dansen met Xavier en zijn groupie terwijl ik algauw iemand op het oog kreeg. Mooi postuur en een zwart rokje die ik uit wou trekken ik liep er nonchalant op af en ging naast haar staan.” Die punch moet je niet drinken Three heeft er in gespuugd” zei ik met een lachje ik keek op en zag tot mijn verbazing dat het Alvira was.” Hey wat doe jij hier?” Ik keek om me heen en zag de vuile blikken naar haar gaan. Ik nam een slok van mijn wodka en kon niet liegen dat ik haar best wel lekker vond.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/06/2019 05:52 PM

Alvira
Zodra ik mijn drank had deed ik er ongezin een buisje GHB in. Met de juiste hoeveelheid een geweldige drug. Ik dronk mijn beker in een keer leeg om hem vervolgens bij te vullen. Ik liep de dansvloer op en begon te dansen. Na ongeveer een kwartiertje begon ik de effecten te voelen. Ik voelde me relaxt en opgewekt. Mocht ik nog een jongen van een andere school tegen komen die mijn reputatie niet kent weet ik tenminste dat ik een geweldig orgasme zou hebben. Als vervolgens een jongen tegen me begon te praten keek ik op en zag dat het Easton was. 'Feesten, wat anders.'zei ik en dronk de laatste slokken uit mijn beker. Ik zag hem om me heen kijken. 'Het interesseert me niet. Zolang ik maar kan feesten.' zei ik nog. 

Mathías
In die korte tijd had ik toch flink al wat op. 'Yo Mathi!' hoorde ik. Bij het lounge gedeelte waren ze bezig met een bong. Ik grijnsde en plofte op de bank. 'Geef maar.' zei ik en zette het ding tegen mijn mond. Ik stak de aansteker erbij aan en inhaleerde. Dit werd een wild feestje dat wist ik nu al.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/06/2019 06:23 PM

Easton

Als ze me verteld dat ze alleen maar komt feesten knik ik.” Redelijk” ik merkte dat ik de enige was die niet genoot. Zat het me toch dwars dat mijn geheugen weg was? Ik liep naar de launch en zag dat zelfs Mathias genoot en hij was niet eens single. Ik moest ook iets slikken “Hey East!” Riep Three ik keek op en zag hem met 2 dames staan ik liep grijnzend op hem af “goedenavond schoonheden.” Zei ik charmant ik kon maar beter van de avond genieten anders zou ik me morgen nog kutter voelen. Ik keek vanaf mijn ooghoek maar Mathias en wenkte hem om te komen ik had zin in seks en Mathias kon me daarbij wel helpen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/06/2019 06:30 PM

Alvira
Hij leek niet zo te genieten als ik. Het verbaasde me want hij was het feestbeest naast Mathías, maar Mathías was niet meer zo uitbundig nu hij bij Saia was. Ik voelde handen om mijn heupen van een vreemde jongen en danste heupwiegend met hem mee. Ik vond het heerlijk dat ik nu geen care in the world heb. Nu kon ik Daniël wel dankbaar zijn. Anders zat ik nu in bed te mokken terwijl ik The Holiday keek.

Mathías
Ik lachte wat met de mensen waarmee ik zat. De meeste konden mij wel maar ik hen niet. Als vervolgens Easton me wenkt stond ik op. 'Sorry, de plicht roept.' zei ik en liep naar hem en Three. 'Mooie dames.' zei ik en drukte overdreven kusjes op hen handen. Ik herkende ze niet dus ik denk dat ze van een andere school kwamen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/06/2019 06:45 PM

Easton

Ze giechelde en maakte al op dat we knap en waarschijnlijk rijk waren. Ik nam de rechter mee naar de dansvloer en die linker was voor Mathias. Ik voelde me iets beter worden ik begon te dansen en een aantal schotjes te nemen. Ik wilde me goed voelen nergens aan denken het meisje danste tegen me aan met haar heerlijke kont. De Hugeus zouden weer 2 meisjes naar huis brengen en bangen, ik merkte dat ik naar de andere kant van de dansvloer begon te dansen en zag Alvira dansen tegen 1 of andere snob. Ik liep er op af en duwde de jongen dronken weg “oprotten” blafte ik waarna ik mijn handen op Alvira haar heupen plaatste. Het joch ging miet in discussie aangezien hij wist wie ik was.” God je had niet moeten komen” zei ik lacherig “je ziet er echt heerlijk uit.” Fluisterde ik in haar oor.


Saia

Ik stuurde Mathias een bericht terug -sorry was aan het leren voor school liep achter en heb die toetsen ingehaald. Als ik zie dat ik maar 1 vinkje krijg op wharsapp zucht ik,

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/06/2019 07:05 PM

Alvira
Ik danste gewoon met de jongen en voelde zijn handen over mijn heupen en billen glijden. Mijn grenzen waren wazig dus ik liet het gewoon gebeuren. Voor ik het wist werd hij zowat van mij afgetrokken en verplaatst door Easton. Ik glimlachte en voelde zijn hete lichaam tegen dat van mij. Als hij vertelde dat ik er lekker uit zag grijnsde ik. 'Weet ik.' zei ik in zijn oor en beet zachtjes in zijn oorlel voor ik me omdraaide en met mijn billen tegen hem aan begon te schuren.

Mathías
Ik stond te dansen met en chick waarvan ik de naam niet eens wist. Ik voelde haar handen op mijn lichaam en genoot van de aandacht. Zodra ik gezopen had werd ik echt een aandachtshoer. Ze begon me te kussen in mijn nek, iets waar ik slecht tegen kon. 'Dit kan ik eigenlijk niet maken.'zei ik tegen haar. 'Laat je gaan.' zei ze in mijn oor. Ik beet op mijn lip en voelde aan dat mijn grenzen een stuk lager lagen dan normaal. Flirten kan geen kwaad. Dat doet Saia ook.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  39  |  40  |  41  |  42  |  43  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum