ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  42  |  43  |  44  |  45  |  46  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/08/2019 07:00 PM

Easton

Ik keek Mathias lachend na hij was dan ook zo een gevoelig mens. Ik kwam overeind en zag een bericht van Joshua ik rolde mijn ogen bij het lezen.- Ma verwacht je thuis rond 3 je moet uitrusten - ik stopte mijn telefoon in mijn achterzak. Ik zag Alvira op de gang en liep op haar af "he sorry van gister.." zei ik tegen haar "mijn broer en ik waren iets te wild met je." 

Saia

Ik liep het kantoor binnen van de directeur die al klaar zat." We hebben je verzoek goed opgenomen.. State wilt je graag aannemen we hebben wel iemand in gedachten om je een beetje de weg te wijzen." Zei hij ik glimlachte breed en kon niet blijer zijn dan nu." Je hord nog wel van ons" "bedankt voor u tijd" ik verliet het kantoortje. 

Joshua

Als ik zie dat Easton me blauw laat zucht ik. Over een week moest ik terug naar state mijn broertjes zaten in hun examen jaar en beide hadden scholarships. Easton ging waarschijnlijk gewoon een drop out worden en Mathias had volgens mijn zijn ogen op Harvard. Ik had een mail van de directeur gekregen en kreeg te horen wie met mij naar state mee ging om rond te kijken. Saia hereraz- wat een toeval mijn grijns werd breed. Ik ben altijd al benieuwd geweest naar de vriendinnetjes van broertjes. Al heb ik Alvira al gehad.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/08/2019 07:13 PM

Alvira
Met een diepe zucht sloot ik mijn kluisje en hoorde de stem van Easton wat me liet opkijken. Ik glimlachte en leunde tegen de kluisjes. 'Ik ben wel wat gewend hoor.'zei ik en ging met een hand door mijn haar. 'Het verbaasd me dat je jezelf nog wilt verantwoorden nu.' zei ik. Normaal had het hem geen reet geïnteresseerd hoe hij met meiden om ging. Ik keek door het raam naar buiten waar ik Mathías met een joint stond. 'Die jongen gaat zijn beurs nog verneuken door Saia en het hele drama.' zei ik. 

Mathías
Ik nam de laatste hijsjes van de joint en zag toen de limousine aan komen rijden. Ik stapte in en nam mijn telefoon erbij. - Moet ik op je wachten? - stuurde ik naar Easton en nam een glaasje champagne wat in de koeling stond van de limo. In de tussentijd keek ik op de Insta van Saia. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/08/2019 07:19 PM

Saia

Ik maakte een selfie en dropte die insta -aangenomen voor state university's hopelijk hebben ze mooie jongens :)) nee geintje #fuckboys.- Ik stond te wachten op Babette en zou de stad in gaan over een weekje moest ik naar Barcelona. 

Easton

'Hoezo verbaasd dat je?" Vroeg ik grijnzend "was ik vroeger dan zo een klootzak?" Als ze over Mathias praat zucht ik "ik wil zijn ex neuken maar hij laat me niet toe." - Ga maar alvast zie je thuis wel.. en zeg tegen Joshua dat hij mag optiefen Ik keek weer op naar Alvira " Ik bedoel wie wilt de grootste kutwijf van school niet neuken het is gewoon een lekker wijf." Ik moest zeggen dat ik van meisjes hield hun persoonlijkheid boeide me geen reet.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/08/2019 07:33 PM

Alvira
'Ja, bij de rest sowieso.' zei ik tegen hem en werd licht geprikkeld als hij over Saia begon. 'Ik zou het vooral doen als je Mathi kwijt wilt. Hij mag dan wel doen alsof het hem niet interesseert of dat hij haar haat nu. Saia is zijn zwakte.' zei ik tegen hem en ik haalde diep adem. 'Je hebt nu de keuze in wat voor een soort persoon je wilt zijn. Maar goed, ik heb d'r niks mee te maken dus je hoeft ook niet naar me te luisten.' zei ik hem en zette de zonnebril in mijn haar. Mijn kater begon langzaam minder te worden. 

Mathías
Als ik zijn bericht kreeg seinde ik de chauffeur dat hij kon rijden. Ik zag de post van Saia en werd meteen nog chagrijniger. Tuurlijk ging ze naar State. Ze heeft nu gezien hoe de andere Hugues eruit ziet. Ik dronk mijn glas leeg en vulde deze bij. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/08/2019 07:42 PM

Joshua
Ik was thuis aan het poolen en moest zeggen dat ik me verveelde. Ik moest weer wat oude vrienden opzoeken ofzo. Mijn broertjes stangen was ook leuk maar niet als ze er niet waren. De politie was gister toevallig langs geweest en er was een onderzoek geopend Easton kon in de problemen komen.. maar met zijn geheugen verlies was hij extra makkelijk te manupileren.
Easton
´Ik ben al tijd zo geweest,´ ik keek haar met sirieuze blik aan ´ik heb al Mathias zijn vriendinnetjes geneukt behalve Saia.´Kwam het misschien omdat ik nooit echt gevoelens voor een meisje heb gehad? Ik bekeek Alvira's lichaams staal en kon zien dat ze er ongemakkelijk van werd.' Als je wilt doe je mee dan hebben we een threesome' zei ik met een grijns de Easton van  nu dacht alleen maar aan zijn pik en hoe meer mijn geheugen verlies weg bleef hoe meer fouten ik zou begaan.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/08/2019 07:50 PM

Alvira
'Met Mathías was ik er voor in. Met Saia de bitch hoef ik niks te maken te hebben. Zij ook niet met mij dus succes met dat voor elkaar te krijgen.' zei ik tegen hem en zuchtte. 'Luister East, je kan doen wat je wilt met wat ik net heb gezegd. Maar als je slim bent luister je ernaar. Een keer je pik in Saia kunnen steken is het niet waard om alles met Mathías te verneuken. Jullie zijn eindelijk weer goed met elkaar.' zei ik en nam mijn tas van de grond. 'Ben slim en luister naar me. Genoeg andere meiden om je pik in te steken.' Ik liep langs hem naar buiten en zag mijn Limo al klaar staan.

Mathías
Ik kwam thuis en liep naar de keuken omdat ik doordat ik stoned was echt ontzettende honger had gekregen. Als ik langs de entertainment ruimte liep en ik Joshua bij de pooltafel zag staan ging ik even in de deuropening hangen. 'Nu je d'r hebt kun je opzouten. Wat doe je hier nog?' vroeg ik hem en sloeg mijn armen over elkaar. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/08/2019 07:59 PM

Joshua

"Nu ik wie heb?" Vroeg ik hem fronsend ik zetten mijn poolstok neer en bekeek hem hij zag er gebroken uit.. en nog even koppig." Je ziet er fraai uit broertje" ik wreef in mijn handen "waar is Easton zijn moeder wilt hem mee nemen naar het ziekenhuis."


Easton

Jezus waarom was iedereen zo aangebrand vandaag. Ik verliet de school en zag Saia wachten ik liep op haar af en besloot mijn hit te maken. Maar algauw rende er een meisje langs me die aan de praat raakte met haar. Ik nam diep adem "Dit word nog moeilijk." Ik dacht kort aan Alvira waarom liet ze me zo gaan als ze gevoelens voor me had?

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/08/2019 08:25 PM

Mathías
'Doe niet alsof je van niks weet.' zei ik tegen hem en haalde diep adem. 'Easton komt later.'zei ik en zuchtte. Ik liep de ruimte weer uit en liep naar de keuken door waar ik alles doorzocht voor iets te eten. Ik besloot uiteindelijk om me wat tosti's te maken en negeerde alle meldingen van mijn telefoon die op de achtergrond klonken.

Alvira
Ik haalde een hand door mijn haar en was weer optijd thuis. Ik kwam binnen en zag Daniël gamen in de woonkamer. Ik grinnikte en plofte naast hem. 'Hoe was school?' vroeg hij terwijl hij naar het scherm bleef staren. Ik haalde mijn schouders op. 'Beter.' Hij gaf mij een controller en ik nam hem met een grijns aan. Net weer als vroeger waren we weer close. Er stonden nu ook geen geheimen meer tussen ons in.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/08/2019 09:08 PM

Joshua

"Je bent altijd al een schijterd geweest geen wonder dat vader geen interesse in je toont.. want de wereld draait nou eenmaal om Mathias!" Riep ik grijnzend naar boven "als ze je echt intresseerd was je achter haar aan gerend maar natuurlijk bsdenken jij en Easton een plan om de wereld niet sirieus te nemen net als met Judy, je soa.. mama" ik wist dat moederlief gevoelig bij hem lag. Hij was nou eenmaal haar lieveling. 


Easton

Ik horde alles wat Joshua tegen Mathias zei en besloot me niet te bemoeien met hun ruzie. Die 2 waren sinds de dood van hun moeder elkaars tegenpolen. Ik liep naar mijn kamer en dacht aan Alvira misschien was ik toch wat te hard met mijn woorden geweest. Ik nam mijn telefoon erbij en appte haar -heb je nog gevoelens voor me? X

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/08/2019 09:46 PM

Mathías
Ik voelde mijn woede opborrelen bij elk woord wat hij uitspuugde. Als hij over mama begint is de maat vol. Ik liep terug en gaf hem een harde klap in zijn gezicht waardoor hij tegen de grond viel. Ik pakte hem bij zijn shirt en sloeg hem nog een keer. 'Jij weet helemaal niks van mij!'riep ik en voelde blinde woede waardoor ik maar door bleef slaan.

Alvira
Als mijn telefoon af gaat raak ik afgeleid en ga ik dood in het spel. 'Fuck.' zei ik. Daniël lachte me uit. 'Nog een potje?'vroeg hij. Ik glimlachte. 'Ik heb nog huiswerk, misschien morgen weer.' Ik liep met mijn telefoon naar boven en plofte op mijn bed. De vraag van Easton in zijn berichtje zorgde voor een soort schok door mijn lichaam. Een gevoel van betrapt zijn. Ik wist ook niet of ik met de waarheid moest reageren. Ik had al zo vaak in mijn leven gelogen dat ik nu maar besloot om eerlijk te zijn. - Ja, maar ik doe er niks mee. - stuurde ik terug. Twijfelachtig had ik op verzenden gedrukt. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  42  |  43  |  44  |  45  |  46  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum