ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/27/2019 07:44 PM

Mathías
Ik nam nog een hijsje. 'Als ik rij kan ik niet garanderen dat je een veilige rit terug hebt.'zei ik tegen hem aangezien ik het me meestal niet liet tegenhouden om drank of drugs te nemen. Ik haalde een hand door mijn haar aangezien mijn gel het toch weer terug in model bracht. 'Wat denk jij nou? Un día no jodido un día no vivido.'

Een dag niet geneukt is een dag niet geleefd.

Alvira
Het had niet lang geduurd voor ik aankwam. De limo werd voor me open gehouden en ik liep de hele rij voorbij die buiten stond. Ik hoorde van sommige commentaar en van sommige hoorde ik ze fluisteren over mijn naam. Ik keek naar de uitsmijter en liet mijn ID zien. 'Bienvenido de nuevo Señorita Vargas.' zei hij en liet me binnen. De muziek klonk hard en ik gaf mijn jasje af waarna ik meteen naar het VIP gedeelte liep. 'Ali!' riep Sabi over de muziek heen waarna ik naar haar toe loop en bij de bar voor shotjes vraag.

IMG_6842.jpg

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/27/2019 09:11 PM

Easton

We kwamen aan bij het feest en natuurlijk had ik ons gereden. Ik pakte mijn Id al uit mijn achterzak maar al bij de deur gaf de uitsmijter ons toegang. Ik moest er nog wel aan wennen dat ik mijn nep id niet hoefde te gebruiken. Als we eenmaal binnen zijn hoor ik keihard Fisher mijn oren in dreunen "eindelijk," zei ik "gaan we los gaan of niet?" Zei ik met een lachje ik mengde me al tussen de menigte en begon te dansen met wat exotische meiden. Eigenlijk moest ik ook wat snuiven en slikken maar ik was al een hele tijd gestopt. Ik was dan ook ouder dan Mathias en heb in een afkick kliniek gezeten ik moest volwassener worden als ik mijn moeder wilde opvolgen. Ik zag vanaf mijn ooghoek Paolo dealen en hield hem een tijdje in de gaten.

Saia
Ik zat aan de bar met een cocktail en letten niet echt op mijn omgeving. De enige reden dat ik hier was.. was om drugs te kopen bij paolo. Ik schoof een ook haar achter mijn oor. Ik nam wat geld uit mijn tasje en telde het "50 zal wel genoeg zijn voor een gram duquesa," horde ik achter me. Ik keek op en zag mijn ex staan Rafeal " dat bepaal ik zelf wel," zei ik oogrollend ik kwam overeind en liep op Paolo af." diez gramos de drogas no importa cuál tengas más fuerte" zei ik "si narco barbies," hij tikte tegen een zakje speed en nam het geld aan terwijl ik ervan door liep om vervolgens achterin te gaan snuiven. 

10 gram drugs maak niet uit welke doe maar het sterkste wat je hebt.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/27/2019 09:34 PM

Alvira
Ik had inmiddels al een aantal shotjes gedaan en ik kon zeggen dat ik het wel begon te voelen. 'Kom, dansen.'zei Luna die ons van de krukken af trok. Ik liep lachend met ze de dansvloer op en begon te dansen op de muziek. Ik sloot mijn ogen en verloor mezelf helemaal in de dreunen die uit de boxen kwam. Ik hield van uitgaan. Dan konden alle remmen even los. Niemand zie je hier veroordeelde. Gewoon lol. 'Ladies.' hoorde ik Xavier zeggen met een grijnsje. Ik rolde lachend mijn ogen. 'Heb je M?' vroeg ik hem. Hij knikte en gaf me een klein plastic zakje met 3 pillen in. Ik haalde eentje eruit en deed het zakje in mijn bh. Ik keek Xavier aan terwijl ik de MDMA op mijn tong legde en vervolgens door dansde.

Mathías
We liepen met gemak naar binnen. Ik hoefde mijn ID nog niet eens uit te halen want iedereen hier kende mij inmiddels. We liepen naar de VIP waar het feestje al aan de gang was. 'Ahi vamos de nuevo.'zei ik en sprong blij de dansvloer op. De drank kwam wel. Ik had mijn drugs in mijn zak de drank stond klaar zodra ik ernaar vroeg dus dit kon zonder veel moeite een geweldige avond worden. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/27/2019 10:08 PM

Saia

Ik rolde een 10ttje op en snoof toen cocaïne naar binnen. Gelukkig kwam bij Paolo zijn drugs het effect al snel. Ik voelde me licht in mijn hoofd maar ook vrijwel goed. Een jongen kan de wc binnen maar ik letten niet op hem ik bekeek mijn make up. Maar merkte al snel dat Rafeal en zijn 3 vrienden  het toilet binnenkwamen. Ik liep direct naar de deur maar Rafael sprong gelijk voor de deur "ahora que Mathias no es tu amigo después de todo, ahora puedo disfrutar de ti y vender todo lo que tienes en esa bolsa, duquesa!" 
Paniek schoot door me lichaam "blijf uit mijn buurt Rafael met of zonder Mathias zet jij geen poot op mij!" Hij greep me bij mijn middel en trok me zo omhoog een wc in." dejame ir!" Schreeuwde ik maar voor ik het wist pakte hij me bij nek en boog me zo n voren om me vervolgens te verkachten "junk je bent altijd al een bitch geweest niemand die maar ook naar je omkijkt behalve ik!" Tranen schoten in mijn ogen als zijn vriend ineens naar binnen glijd.

Nu die mathias toch niet je vriend is kan ik nu fijn van je genieten en alles wat je mee hebt in die tas verkopen, hertogin

Easton
Ik danste met Mathias op de muziek terwijl we beide een drankje namen en Mathi een M naar binnen slikte. Yara en Alvira kwamen naar ons toe maar onder invloed natuurlijk en begonnen tegen ons an te dansen. Ik tegen Alvira wat bijdehand was.. omdat ze nog zei dat ik uit haar buurt moest blijven. Dit werd een 4some als het zo door ging. Ik en Mathias hebben wel vaker chicks gedeeld."esta noche los llevamos hermano." Zei ik snel tegen  Mathias terwijl ik Alvira's kin vast nam en met haar begon te bekken. Op een feest was niemand elkaars vijand.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/27/2019 10:33 PM

Alvira
Tijdens het dansen had ik niks meer in de gaten. Al mijn principes waren uit het raam gegooid en ik keek op als Yara zich bij ons voegde. Het verbaasde me, want ze had de kant van Saia gekozen, maar het maakte me nu niet uit. We dansten met zijn allen als we opeens in de richting van Mathías en zijn broer gaan. Mathías kon ik beter vermijden door alle drama, maar hij leek er geen last meer van te hebben. Toch koos ik ervoor om tegen zijn broer aan te dansen en het had niet lang geduurd voor hij zijn lippen op de mijne drukte en we verwikkeld zaten in een geile zoen. Ik liet mijn tong in zijn mond glijden en legde mijn armen om hem heen. Alles was zoveel intenser met M.

Mathías
Ik grijnsde naar Easton en nam Yara bij haar middel. Dit zou Saia alleen maar pissiger maken. Haar vriendin en haar vijand. Ik danste met Yara en legde nog een M pilletje op mijn tong die ik vervolgens door een tongzoen aan Yara doorgaf. Ik glimlachte breed en keek op of ik Saia ergens zag, maar ze was nergens te bekennen. Vreemd. 'Ik sta hier hoor Mathi.' zei Yara. Ik grijnsde naar haar en knikte. 'Ik ga wat drinken voor ons halen, schoonheid. Zo terug.'zei ik en liep richting de bar terwijl ik rond keek of ik Saia zag. Ze was nergens te bekennen. Als ik een groepje jongens zag staan voor de dames toiletten liep ik erheen. 'Het feest is daar hoor?' Ze keken me aan. 'Cabrear Mathías.' Ik rolde mijn ogen. 'Has visto a Saia?' vroeg ik ze. Ze schudde hun hoofd. Ik keek nog even fronsend naar de deur maar liep vervolgens terug naar de bar waar ik de 4 drankjes pakte en terug liep naar de dames en Easton. 'Drank is gearriveerd.'zei ik en gaf ieder een glas.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/27/2019 10:47 PM

Easton
Als Mathias eindelijk met de drankjes komt neem ik gelijk 1 van het dienblad." aplausos chicas" ik hief mijn glas op en proosten met hun waarna ik het drankje naar achter sloeg. En verder begon te dansen mijn haar was helemaal nat van het dansen en ik kon geen genoeg krijgen van de meiden en drank." I'm losin it!" 

Saia
Als Rafeal eindelijk klaar is voelen mijn benen kapot. Mijn mascara liep uit en de drugs hielp niet tegen deze pijn. Ik verliet de wc pas naar dat ik zeker wist dat z e weg waren. Ik zag Mathias en Easton met Yara en Alvira dansen. En voelde me viezer dan vies ik liep wankelend naar buiten en nam mijn Volvo terug naar huis.. Ik was de weg helemaal kwijt. Ik parkeerde langs de weg en belde mijn broer op "Buenos dias?" Ik schoot in huilen uit "Diego Tengo un resfriado," het was even stil "waar ben je ik kom je nu halen Saia ik heb je gezegd.. kom gewoon bij mij en Mano wonen in de slumps.. hier kan ik je helpen." 

Ik ben zonet verkracht

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/27/2019 10:57 PM

Alvira
Ik danste wild op de muziek en wist wel dat door het wilde bewegen mijn kleren niet helemaal op hun plek zaten. Ik was zat, high en geil en dacht over niks meer na. Ik dronk mijn drankje op en danste wild mee met de jongens en Yara. Op een gegeven moment keek ik Yara aan met een grijns en we lazen in elkaars ogen precies wat we dachten. Ik trok haar grijnzend dichter naar me toe en drukte mijn lippen tegen de hare. Vooral om de jongens wat op te geilen. Mathías was al helemaal aan het joelen en ik kon wel weten dat ook Easton van het aanbeeld genoot.

Mathías
Ik was het hele tafereel alweer vergeten en sprong en danste alleen maar druk op de muziek. We waren al heel wat drankjes verder en ook al heel wat zoenen. Als opeens Yara en Alvira naar elkaar toetrekken en elkaar begonnen te zoenen wist ik niet wat ik zag. Ik begon te joelen en stootte Easton grappend aan. 'Tenemos una buena relación de nuevo hermano!' zei ik lachend.

We hebben het weer goed voor elkaar broer.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/27/2019 11:00 PM

Easton
"Laten we gaan eerst volgende hotel effe..  acteren," zei ik terwijl ik te geil was om nog überhaupt op dit feest te blijven. Ik trok Alvira weer naar me toe kuste haar en gaf vervolgens een pets op haar bil. Waarna ik haar hand vast nam naar buiten en we bij de auto op Mathias en Yara wachten. Wat haten ik mezelf onder invloed. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/27/2019 11:15 PM

Alvira
Ik grijnsde breed en knikte. 'Goed idee.'zei ik en liet een geil kreetje horen als ik zijn hand voel petsen op mijn bil. Ik liep met hem naar buiten en tijdens het wachten op de andere twee drukte ik nog een zoen tegen zijn lippen. Als vervolgens de andere ook kwamen liep ik met ze mee richting de auto en switchte van Easton naar Yara waar ik mijn arm om haar nek legde en we al zingend de auto instapte.

Mathías
Als Easton dat voorstelde stemde we allemaal gelijk in. Alle remmen waren weer eens los. Terwijl Alvira en East alvast naar buiten liepen stond ik nog even met Yara te tongen waarna ook wij naar buiten liepen. Yara voegde zich bij Al en ik keek naar East en gaf hem een box. Dit werd weer een ouderwets leuke avond met Easton. Het was wel weer een tijdje geleden dat we samen chicks hadden gedeeld.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/28/2019 08:13 AM

Easton

Eenmaal thuis was ons huis een orgi geworden. Ik nam Alvira vanachter op het bed en East was nog bezig met Yara in de badkamer. Ze had wel echt billen man ik gaf er een pets op en ging steeds sneller alles was leuk onder invloed. Ik moest er echt mee kappen maar ik had nu eenmaal dit leven met Mathias. In de slumps hadden ze me echt uitgekotst." Fuck je bent geil" zei ik grommend terwijl mijn dick dit wel fijn vond. 


Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum