ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  48  |  49  |  50  |  51  |  52  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/13/2019 04:22 PM

Saia

"Fijn dat je zo een zorgen om me maakt.. maar ik heb je zorgen niet nodig ik voel me best." Zei ik tegen hem ik bleef stil staan en draaide mijn hoofd naar hem toe "kan je gewoon doen alsof je me niet kent en dat we niks hebben gehad?" Vroeg ik  hem. 

Easton

De pauze was begonnen ik merkte aan mijn populariteits niveau dat ik best wel een handje vol vrienden had gemaakt. Ik was een Hugues nu geen wonder maar toch het was niet iets wat ik gewend was.. bij Gewend raakte ik van de kaart .. gewend.. " Easton je lunch" zei Gwen scherp ik pakte mijn dienblad aan van de kantine juffrouw en bedankte haar met een grijns. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/13/2019 04:39 PM

Mathías
Als ze dat vraagt schudde ik mijn hoofd. 'Nee dat kan ik niet. Je was de liefde van mijn leven. Mijn hele wereld. Nog steeds trouwens. Hoe kan ik dan ook maar enigzins doen alsof je niet meer bestaat voor mij?'zei ik tegen haar en zuchtte. 'Niet dat het jou wat uitmaakt.' zei ik en liet haar maar alleen achter in de gang om vervolgens naar de kantine te lopen waar ik me aansluit bij de groep.

Alvira
Als ik bij mijn kluisje klaar ben loop ik naar de kantine. Ook ik haal me wat en ging vervolgens aan de tafel naast Gwen zitten. Ik nam meteen een hap van mijn appel en luisterde vaag wat mee met wat gesprekken. Als ik Xavier over een feest vanavond hoor keek ik naar Easton. Een feest zal hij niet afslaan denk ik.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/14/2019 02:50 PM

Saia

Dat had je maar eerder moeten realiseren voordat je naar de club zonder me vertrok dacht ik bij mezelf. Ik moest niet te veel woorden gebruiken met Mathias. Ik zag Baron op de gang en hij liep gelijk naar me toe "na school iets drinken?" Ik knikte "ja is goed." Zei ik met een glimlach. 


Easton 

Ts 

Ik was me aan het klaar maken voor de club en appte Mathias of hij ook zou gaan. Ik kon wel effe wat drank gebruiken misschien wat X poppen. Alles kon vanavond ik bekeek mezelf in de spiegel en zag er goed uit.. al zeg ik het zelf. Al moest ik vaker naar de sportschool gaan.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/14/2019 05:37 PM

Alvira
Ik zuchte en keek naar mezelf in de spiegel. Het was alweer duidelijk dat Easton me liet zitten voor de club. Ik had besloten toen Gwen me mee vroeg om toch ook maar te gaan, al weet ik niet of Easton dat wel wist. Hij moest vooral doen wat hij niet laten kon. Ik haalde een hand door mijn haar en besloot om me te gaan douchen.

Mathías
Als ik het appje las liep ik naar East zijn kamer. 'Luie zak, ik ben letterlijk 3 kamers verder.' zei ik met een lachje. 'Tuurlijk ga ik mee. Wat moet ik anders doen? Saai thuis zitten. Dacht het niet.' zei ik en voelde me langzaam weer terug veranderen in die partyboy die ik voor Saia was.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/14/2019 07:29 PM

Easton 

"Weet ik veel huilen dat Saia je niet meer wilt." Zei ik lachend "ze blijft wel hardnekkig haar mannetje staan.. ze praat niet eens tegen je of kijkt je überhaupt aan" ik scrolde door mijn telefoon en zag dat Three en zo er al waren."Wat vind jij.. moet ik gewoon loyaal blijven aan mijn friends with benefits met Alvira of gewoon er op los neuken?" Vroeg ik Mathias "Xavier zegt dat ik stijfjes ben geworden sinds Alvira." Ik hield er niet van als ik niet als een macho werd beschouwd door iedereen.. In tegendeel met Mathias hield bik ervan om mijn reputatie hoog te houden. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/14/2019 08:11 PM

Mathías
'Tis over. Ik kan er wel over in gaan zitten, maar ik krijg haar niet meer terug.'zei ik. Hoeveel pijn het ook deed. Ik negeerde het. Als hij over Alvira begint haalde ik mijn schouders op. 'Je moet doen wat voor jou goed voelt.' zei ik tegen hem. 'Je hebt een free pass. Ze heeft zelf gezegd dat ze niet achter je aan gaat lopen als je geen gevoelens hebt. Dan kun je doen wat je maar wilt.' Ik haalde een hand door mijn haar. 'Schiet eens op man, ik ben al een kwartier klaar.' grijnsde ik.


Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/14/2019 08:22 PM

Easton

"Ja dat is waar" ik grijnsde breed "let's go." Ik en Mathias waren al snel beland in club strike Three en Xavier waren al aan het spacen op de dansvloer.. en ik was begonnen met snuiven aan de bar. God ik moest stopen met drugs maar het was zo verslavend. Iemand kwam algauw naast me zitten ik keek high op en zag dat het knappe MILF was "hey" zei ik glimlachend "kan ik je trakteren op een drankje?" Ze schudde haar hoofd "och Easton." Ze leunde na voren waardoor ik zo in haar inkijk kon kijken "Ben je geheugen verloren?" 


Saia
Ik liep de club binnen met Baron en had me opgetut. Club strike was eigenlijk de club voor drugs addicts ik kon dat weten want ik vroeger een verslaafde." Wil je een tequila?" Vroeg Baron in mijn oor "nee bedankt door maar een cola." Hij fronste maar haalde toch wat ik zei ik had niemand nog verteld dat ik zwanger was behalve aan Joshua en Babette. Mathias was de vader en dat kon ik weten want ik had 4 weken geleden seks met hem gehad. Ik glee met mijn rechterhand door mijn haar en merkte aan Baron dat hij nerveus werd.." Had je iets anders van me verwacht?" Vroeg ik hem "had je verwacht dat ik hier bijna half naakt een pilletje met je zou poppen en vervolgens in je bed zou belanden?" Ik keek hem met een streep op mijn gezicht aan "rot toch op kutwijf." Zei hij ineens fel hij liep op een ander wijf af en begon met haar te bekken ik nam een slok van mijn cola "toch bedankt voor de cola." Zei ik mompelend. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/14/2019 08:38 PM

Alvira
Ik kwam een beetje laat aan bij de club en voelde kort of mijn knot nog goed zat. Ik gaf mijn jas af en liep vervolgens naar Gwen die met Three en de rest stond te dansen. Easton was er niet. Ik ging ook niet meteen naar hem vragen. 'Heeeyyyy Viertje!!'riep Gwen enthousiast, waarschijnlijk high as a kite. 'Heb je ook wat voor mij, lieffie.' zei ik tegen haar terwijl ik met haar begon te dansen. 'Tuurlijk babe.'zei ze. Ze legde een pilletje M op haar tong. Ik keek naar de jongens die vol afwachting keken of ik het zou doen. Ik grijnsde en begon met Gwen te tongen terwijl ik het pilletje in mijn mond verplaatste.

Mathías
We kwamen aan in de club en de stemming was er meteen. Ik had een sleutelpuntje coke in mijn neus en genoot van de muziek. Als opeens Alvira ook er aan kwam lachte ik door Gwen haar reactie. Voor ik het doorhad begonnen ze te tongen en begon de hele groep, zelfs mensen die we niet kenden, te joelen naar de twee. Ik zag verderop bij de bar Saia zitten en voelde mijn lach kort verdwijnen, maar besloot haar aanwezigheid niet mijn buz te laten killen.


IMG_7233.jpg

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/14/2019 09:09 PM

Easton

"Hij heeft inderdaad geheugen verlies" Saia kwam tussen ons in zitten. Ik keek haar fronsend aan "Wat moet je van hem Amine?" Vroeg ze kil Amine rechten haar rug en bekeek me "Je bent toch gekomen Saia." Zei ze met een gemeen lachje ik was high maar zelfs ik voelde een badvibe hiervan af komen "nooit gedacht dat mijn dochter contact met me wil." Saia sloeg haar vuist bijna woedend op de bar ik had haar nog nooit zo gezien " als ik had geweten dat je mijn klasgenoten neukt en ze allemaal omkoopt om je klote zooi op te ruimen.. had ik je graag met mijn eigen handen gewurgd." Zei Saia ineens "Ik snap waarom pa me bij je weg heeft gehouden." Amine stak een sigaar op en glimlachte zwak " je lijkt op me." 

Saia
Ik raakte geïrriteerd door mijn moeders hele houding ik had haar 10 jaar lang niet gesproken. Maar wat ze Easton had aangedaan. . Kon ze niet mee weg komen." Ik heb je vriendje niet pijn gedaan" haar blik ging naar Easton." Ik werk verstandig" ik draaide mijn hoofd om naar Easton die in de war was "als je wilt dat Easton zijn geheugen terug krijgt." Begon ze "graaf dan maar aat dieper in zijn verleden." Ze kwam overeind terwijl 2 bodyguards haar omringde ze legde haar klamme handen op mijn gezicht en fluisterde in mijn oor "gefeliciteerd met je zwangerschap." Waarna ze club verliet ik nam diep adem en probeerde niet alles stuk te slaan "waarom sprak die vrouw alsof ze me kende?" Vroeg Easton ineens "iedereen doet alsof er niks is gebeurd.." Zei ik ineens "maar zodra de puzzels vallen op zijn plek zal jij de gene zijn die een monster word."

Easton
Als ze het woord monster zegt zie ik vaag het gezicht van die vrouw ik neuk haar alsof ik een slaaf ben. De drugs en dit allemaal mengde niet goed samen "zij heeft je vader vermoord." Een steek van woede en verdriet ging door me heen stukken van mijn verleden kwamen naar boven. Ik liet Alvira haar eigen vader doden ik zette haar familie in de shit. Gulio schoot me neer recht in mijn borstkast ik was koud en afstandelijk geworden. Ik wilde leven hoe mijn vader had geleefd ik rende naar buiten achter Amine aan." Gore kuthoer!" Een uitsmijter hield me tegen "Ik zet het je betaald je hebt me opgelicht!" Riep ik vol woede niet te stoppen Amine keek op en blaaste een kus naar me "ooit zal je het begrijpen knullie ... niemand leeft meer van waarheden.. maar van bloedgeld." Zei ze lachend terwijl ze haar limo instapte. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/14/2019 09:34 PM

Alvira
Ik liet Gwen los en hoorde gejoel om ons heen. Ik grijnsde breed en begon wild mee te dansen met de rest. Binnen een kwartiertje begon de drugs te werken en ik voelde me losjes, vrij. Alsof er geen zorg op de wereld was. Maar als ik dan een glimp van Amine opvang komen allen zorgen als een klap in mijn gezicht terug. 'Ik ben even naar de wc.' zei ik tegen Gwen en liep vervolgens naar de bar waar Saia zat. Amine was inmiddels weg. 'Wat moest ze van je? Wat heb je haar verteld?' vroeg ik lichtelijk in paniek. Ik begon mijn leven terug te krijgen, ik wou niet dat iets of iemand dat weer in de war kwam schoppen. 'Nou?' drong ik aan.

Mathías
Ik zag Easton naar buiten gaan en fronste. 'Ik ben zo terug.'riep ik naar Three en liep vervolgens naar buiten waar een limo weg reed en er een boze Easton achter bleef. 'Wat is er? Wie was die vrouw die je naar buiten volgde?' vroeg ik hem en zag aan hem dat er iets mis wel. '¿Estás bien hermano?'vroeg ik hem bezorgd.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  48  |  49  |  50  |  51  |  52  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum