ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/28/2019 10:43 AM

Alvira
We waren nog geen seconde bij hun thuis of de kleren gingen al uit. Inmiddels werd ik heerlijk op zijn doggy genomen door Easton en waar Mathías en Yara waren kon me een worst wezen. Zolang ik maar bevredigd werd en dat werd ik. Ik kreunde en genoot van zijn klap op mijn billen. Mijn vader moest dit eens weten. 'East.' hijgde ik van genot en greep de dekens onder mij om in te knijpen.

Mathías
Ik gromde terwijl ik hard in Yara stootte. Ze lag met haar knie op de wasbak en leunde er tegenaan. Ik legde mijn hand op haar keel maar kneep verder niet. Haar kreunen motiveerde me alleen maar om door te gaan. Zolang ik seks had met wie dan ook dacht ik niet aan Saia. Dat is waarom ik een wandelende neukmachine was geworden. 'Fuck Mathi.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/28/2019 10:54 AM

Easton

De volgende morgen werd ik wakker door mijn wekker. Ik stak mijn hand kreunend uit om mijn telefoon te pakken. En zette mijn alarm af. Als ik zie dat ik gisteravond met Yara ben geëindigd grijns ik. Ik kwam naakt overeind en trok een jogging broek aan waarna ik de woonkamer inliep en Alvira en Mathias naakt op de bank aantrof. Ik pakte een sigaretje van tafel en stak die bij het zwembad aan." Jezus wat een avond" ik bekeek de snaps van gister terwijl me ineens iets opviel op Paolo's snap. Een groep jongens kwamen grijnzend de wc uit waarna ik Saia zag haar jurk half aan rijten en haar gezicht bedworfen in uitgelekte mascara. Ik stuurde Paolo een snap "eliminar a este chico- hij typte terug naar me - si maar waarom? -omdat ik er lelijk op sta. Na een paar secondes was het verwijderd. Ik nam diep adem en nam nog een hijs van mijn sigaret.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/28/2019 11:04 AM

Alvira
Ik werd wakker met haar voor mijn ogen en een lichaam half onder me. Ik keek op en zag dat het Mathías was. Kreunend liet ik mijn hoofd op zijn borstkas zakken. Nu heb ik de geruchten zelf waar gemaakt. Nota bene wel nu hij single was, maar goed. Ik kwam voorzichtig overeind omdat ik hem niet wakker wou maken. Ik haalde van de lamp mijn string en vond ergens verderop mijn bh. Het enige wat ik aan had getrokken. Uit mijn tasje die bij de ingang van de woonkamer stond nam ik een sigaret met aansteker. Ik liep naar buiten en stak hem aan. Ik nam een hijs en keek op naar Easton. 'Buenos dias.'zei ik en keek uit over de tuin met zwembad en alles. 'Wees gerust ik ben zo weg.' zei ik. Ik wist dat je bij dit soort dingen niet moest blijven hangen en helemaal geen ontbijt hoefde te verwachten. Al helemaal niet bij deze twee die op dit moment nog altijd een hekel aan me hadden.

Mathías
Langzaam werd ik wakker. Een lichte kater begroette me en ik wreef even door mijn haar. Ik nam mijn telefoon erbij en begon wat door social media te scrollen. Bij Insta merkte ik op dat ik nog niks zag van Saia. Zij postte echt 4 keer op een dag ofzo. Vandaag nog helemaal niks. Raar. In haar story stond ook maar een beeld van het uitgaan terwijl ze normaal wel heel veel vast legt. Ik zuchtte en legde mijn telefoon weer weg. Ik moest die meid echt uit mijn hoofd proberen te zetten. Ze wou me niet meer.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/28/2019 11:13 AM

Easton

"Ola" zei ik kortaf ik schaamde me ergens maar ook weer niet. Ik stopte mijn telefoon in mijn zak en liep terug naar binnen."vas a la escuela?" Vroeg ik Easton terwijl ik nog een beetje zat was "Ik ga denk ik wel met veel moeite." Yara kwam aangekleed en wel de kamer uit "Saia gaat me killen!" Zei ze ineens "Buenos dias Yara, maak je maar geen zorgen onze monden zijn zipt er over," zei ik tegen haar Ik liep toen op haar af en fluisterde iets in haar oor." Als je naar huis gaat kijk of je in contact kan komen met Saia en meld me het als je iets van haar heb gehoord." Ik liep toen mijn kamer in en moest me gaan klaar maken. 

Yara
Ik fronste maar ik moest sowieso met Saia praten tenslotte was ik helemaal vergeten dat ik met haar naar het feest was gekomen." Ik ga even een sigaretje doen en dan ga ik" zei ik tegen Mathias. Ik kwam Alvira tegen en vroeg of ik haar vuurtje mocht lenen "wat een nacht he?" Zei ik tegen haar.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/28/2019 11:21 AM

Alvira
Zoals verwacht was hij weer snel weg. Ik haalde een hand door mijn haar en keek op als Yara naar buiten kwam. 'Vertel mij wat.' Ik gaf haar mijn aansteker. 'En dan maar te bedenken dat die twee me haten.'zei ik met een grinnikje. 'Kunnen niet wachten tot ik hier weer weg ben.' vertelde ik haar en nam nog een diepe hijs van mijn sigaret.

Mathías
Als ik Easton hoor keek ik op. 'Ja, het moet maar.'zei ik en haalde diep adem. Ik ging met mijn handen door mijn gezicht. Als er iets was waar ik geen behoefte aan had op dit moment was dat school. Als Yara naar beneden kwam grinnikte ik. De paniek. Alsof ik op nog meer drama zit te wachten. Nee ik hield mijn mond wel. Ik kwam overeind en keek naar buiten waar de dames een sigaretje stonden te roken. 'Ik weet niet of jullie naar school gaan, maar tis al 8 uur.' zei ik tegen de twee en liep vervolgens weer naar binnen om me klaar te gaan maken.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/28/2019 11:35 AM

Yara
"Ik denk dat Easton je niet het haat hij kent je niet eens," zei ik tegen haar Ik was goed met beide. Maar ik was ook Saia's beste vriendin en dit kon zij echt niet hebben.. vooral hoe ze nu verslaafd was aan drugs. Vroeger was Saia niet zo maar ze vertelde me ook niks meer over haar leven ze leek wel een ander persoon." Je kan met mij mee rijden als je wilt?" 

Easton
Ik kwam aan op school en zag Paloma al." Je hebt wel een hele wilde nacht gehad he East?" Ze liet een snap zien van mij terwijl ik grinnikte." Ja ik ging wel lekker" ik keek om me heen en zag Saia nergens." Lekker met Alvira he" zei Xavier die een beetje verveelt leek. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/28/2019 11:55 AM

Alvira
'Dat maakt Easton niet uit. Hij heeft letterlijk gezegd dat hij mij niet mocht op de eerste dag.' zei ik en haalde mijn schouders op. Ik drukte mijn sigaret uit. Het was tijd voor school. Het eerste uur zou ik moeten overslaan om me klaar te maken thuis, maar goed. Als Yara me een lift aanbied glimlachte ik. 'Ja dankje.'zei ik en liep naar binnen waar ik mijn jurkje en schoenen terug aantrok. 'Ik ben blij dat jij me niet meer haat. Saia zal je wel van alles gevoerd hebben.'

Mathías
Eenmaal op school liep ik naar mijn kluisje en vervolgens meteen naar het lokaal. Geen zin of tijd om te socializen met mensen. Mijn kop deed nog altijd pijn van de drank. In de klas waren een aantal stoelen leeg. Uiteraard die van Yara en Alvira, maar ook die van Saia. Wat ik vreemd vond want ze had er allang moeten zijn. Ik pakte mijn telefoon en stuurde haar toch maar een bericht. - De donde eres La lección comienza así. - 

Waar hang je uit? De les begint zo.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/28/2019 12:12 PM

Saia

Ik bleef de hele dag in bed en had Hera gezegd dat niemand binnen hoefde te komen. Ik bekeek Easton zijn snap en zag waar ze bezig waren geweeest gisteravond. Ik zette mijn telefoon neer. Mijn ogen  waren dik mijn keel deed pijn het liefst pleegde ik nu zelfmoord. De oude Saia was helemaal verdwenen. 

Easton
Ik liep de les binnen en zag Mathias al verward kijken. Ik besloot mijn mond te houden over wat ik had gezien." Is er iets?" Vroeg ik toen maar ik ging naast hem zitten en zag dat Yara en Alvira nog moesten arriveren  

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/28/2019 12:19 PM

Mathías
Ik kreeg geen reactie en beet mijn kaken samen. Als Easton me wat vraagt keek ik vragend op, maar de vraag begon nu door te dringen. 'Saia. Ze is normaal altijd op tijd. Ze reageert niet op mijn bericht en gister was ze ook opeens weg.' zei ik en beet op mijn lip terwijl ik uit het raam staarde. Ik was bezorgd. Al had ze een hekel aan me, ik kreeg niet eens een bericht terug dat ik me met mijn eigen moest bemoeien. 'Iets zit me niet lekker.'

Alvira
Ik had me thuis helemaal opgefrist en liep nu de school binnen. Ik zou misschien nog net de volgende les halen. Ik liep met Yara het lokaal binnen en ging op mijn vaste plek bij het raam zitten. Saia was nergens te bekennen en dat was waarschijnlijk ook de reden dat dit keer Yara naast me kwam zitten. Ze keek wat nerveus rond en begon vervolgens iemand te berichten op haar telefoon. Stiekem keek ik mee en ik zag dat het Saia was. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/28/2019 07:13 PM

Easton

Ik snoof en probeerde een goed argument te bedenken." Misschien voelt zich ze niet lekker en heeft de drugs haar van kant gemaakt.. weet jij veel ga langs bij der als je zo bezorgd bent."  Ik wist al volgens mij wat er is gebeurt die jongen op die snap heten Richard ik kende hem van de slumps. Hij is zo voor als ik weet niet wat maar het was niet aan mij om aan Mathias te vertellen dat ze misschien verkracht was. Misschien gebeurde dat niet eens maar dat leek me sterk. Ik keek kort naar Alvira hoe ze me naam kreunde bleef nogsteeds een beetje hangen. Ik wende mijn blik toen weer naar Mathias en zag dat Paolo en Xavier achter ons waren gaan zitten.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum