ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/26/2019 09:25 PM

Saia

Ik trooste Levi terwijl Alvira op Mathias afliep ik liet ze voor deze keer omdat ze zich echt zorgen maakte om Easton. Ik kon het niet geloven nooit meer Easton hij was Luca zijn oom Three en Gwen liepen op me af en omhelsde me terwijl ik Luca vast had.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/26/2019 09:35 PM

Mathías
Als Alvira op me af komt en vraagt waar hij is merkte ik dat ze in de ontkenning zat. 'Luister naar me. Hij is er niet meer.' zei ik. Ze stortte weer in een huilbui en liet zich tegen me aan vallen. Ik ving haar op en sloeg mijn armen om haar heen. 'Het spijt me zo. 'zei ik tegen haar. Ik had Easton moeten tegen houden toen hij hier weg ging. Dan was hij waarschijnlijk gister gewoon thuis geweest. 

Alvira
Ik wist niet meer wat te doen. Ik kon het even allemaal niet meer hebben. Al mijn geluk wat ik binnen een dag terug had gekregen was in een ochtend allemaal weg gezogen. Ik kalmeerde een beetje en ging op de bank zitten. Joshua kwam bij me zitten. Normaal zou ik hem een klap voor zijn harsens geven, maar op dit moment kon ik me alleen maar in zijn armen storten om opnieuw te huilen. 'Mevrouw Vargas?' vroeg een politieman. 'U bent aangewezen als degene die Easton Salazar voor het laatst heeft gezien. Zodra u er klaar voor bent zouden we u graag op het bureau willen ontvangen.'zei hij. Ik knikte enkel en veegde door mijn ogen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/26/2019 10:36 PM

Saia
Eén week ging voorbij door het grote verlies was Mathias thuis gebleven met zijn broer en ouders. Ik kwam af en toe langs met Luca Mathias was er kapot van binnenkort was de begravenis en iedereen had het er over.. hoe Easton Salazar kwam te overlijden door een tragische ongeluk die nog onderzocht werd. Ik geloofde niet dat Easton van de weg was gereden.. het kon gewoon niet. Ik wreef door Luca zijn haartjes terwijl we bij Mathias in bed lagen. Mathias had ons nodig zonder ons was zijn leven niks aan. 

Joshua
Ik was alles aan het regelen met de politie en de kerk voor Easton zijn na gedachtenis. Mathias was er kapot van ik hem nog nooit zo gebroken zien behalve toen mama stierf. Easton stond er om bekend dat hij problemen maakte en dat zijn problemen nu het hem fataal hebben gemaakt. Ik vond het erg omdat ik nooit echt naar hem heb omgekeken die jongen zeurde alleen maar over zijn vader.. dat hij wraak wilde, net als zijn vader wilde zijn. Ik moest er achter komen wat er in dat jaarttje  is gebeurt toen hij plots verdween. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/26/2019 10:43 PM

Alvira
De afgelopen week had ik niks anders gedaan dan in bed gelegen. Ik had geen make up op. Mijn ogen waren rood en gezwollen, mijn haar zat in een slordige knot en ik droeg alleen nog maar sweatpants en een shirt wat ik van Easton had gejat toen we bij zijn huis waren nadat we het gehoord hadden. Ik at niet en dronk weinig, negeerde ook iedereen die contact zocht. Al de hele week misselijk van vermoedelijk het verdriet. Vanaf het moment van Easton zijn dood, was mijn leven niet meer. 

Mathías
Met rode ogen van het huilen kroop ik tegen Saia aan die Luca half op haar buik had liggen. Ik kriebelde Luca zijn rugje en beet op mijn lip. 'Sorry dat papa nu even geen goede papa is, kereltje.' zei ik tegen hem en drukte en kusje tegen zijn hoofdje terwijl ik mijn hoofd op de borstkas van Saia legde. 'Ga alsjeblieft nooit bij me weg.' zei ik tegen Saia en voelde een traan langs mijn wang glijden. Ik wist dat ik me bij elkaar moest rapen, maar ik kon het niet. Nu nog niet.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/27/2019 01:56 PM

Joshua

2 weken later

Mathias en ik stonden met zijn tweetjes te wachten bij criterium zijn moeder had er voor gekozen om hem te cremeren. Hoewel ik wist dat heel veel mensen dat niet hadden gewild was ik er blij mee. Het was beter dan een verminkt lijk. Er ging een gerucht rond dat ze ledematen er uit hingen tijdens de crash iets wat je liever niet wilde horen over je broertje." Zijn moeder wilt tijd met hem spenderen dus geef ik haar als eerst de pot" zei ik enkel tegen mathias terwijl ik niet zo goes wist hoe ik me nu moest gedragen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/27/2019 02:05 PM

Mathías
Ik beet op mijn lip en knikte enkel. Ik was hem toch al kwijt. Veel woorden kwamen er niet uit. De enige waar ik echt tegen praatte was Luca en Saia. Tegen de rest waren het meestal losse woorden als me iets gevraagd werd. Ik zat er doorheen. We hadden ruzie toen hij doodging. Dat was iets waar ik niet overheen kon komen. Ik moest me wel snel bij elkaar rapen. Mijn leven ging door en mijn bedrijf ging niet uit zichzelf goed lopen.

Alvira
Na nu al twee weken achter elkaar te hebben moeten kotsen in de ochtend was ik toch maar naar een dokter gegaan. Ik voelde me neerslachtig en depressief. Ik zat weer helemaal terug in die periode. 'Ik heb hier de uitslag van je bloedtest, mevrouw Vargas.'zei de dokter. Ik keek hem aan en zag hem zwakjes glimlachen. 'U bent zwanger. De misselijkheid die u ervaart is ochtendmisselijkheid en dat zal zich na een aantal weken oplossen.' zei hij maar mijn gedachte bleef haken bij het woordje zwanger.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/27/2019 10:18 PM

Saia
Ik bracht Luca naar mijn vader zodat ik wat dingen kon regelen voor Mathias. De afgelopen weken vielen zwaar maar het leven ging verder. Ik had Joshua gevraagd om toch maar even langs Alvira te gaan misschien dat hij haar kon helpen. Al vrees ik dat ze zijn hulp zou afslaan. 

Joshua
Ik belde bij Alvira aan en moest toch wel kijken of het goed met die meid gibg. Zij was tenslotte de laatste die Easton zag.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/27/2019 10:25 PM

Alvira
Als ik de bel hoorde gaan rolde ik mijn ogen en stond op om open te maken. 'Hoe vaak moet ik je nog zeggen Gwen.. Ik...'zei ik terwijl ik de deur opende en zag toen dat het Joshua was. 'Oh, jij bent het.'zei ik en liep terug naar de woonkamer waar ik op de bank ging zitten en de deken weer over me heen trok. Ik zat weer in Easton zijn blouse. Het was bijna nog het enige wat ik droeg. 'Wat kom je doen?' vroeg ik terwijl ik naar de tv staarde. Ik had nog niemand verteld dat ik zwanger was. Ik wist überhaupt niet eens wat ik ermee moest.

Mathías
Ik liep naar de limo en stak een joint op. Ik zou stoppen met drugs nu ik Luca had, maar dit was het enige wat me af en toe rustig kon maken in mijn hoofd. Ik stuurde Saia een berichtje dat ik onderweg was naar haar en nam nog een hijs. 's Avonds kon ik janken wat ik wou, maar overdag moest ik het over laten komen alsof alles weer goed met me ging. Ook al was ik nog altijd kapot van binnen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/27/2019 10:57 PM

Joshua
"Kijken of je oke bent." Zei ik alleen "gelukkig tref ik je niet dood aan op de vloer." Ik trok mijn neus op "jezus wat stinkt het hier" ik liep naar haar raam en trok die open. Zo te zien had zich zelf verwaarloosd ik keek rond en zag op tafel een zwangersschaps test." Van wie ben je nou weer zwanger?" Zei ik grappend.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 12/27/2019 11:04 PM

Alvira
Als hij rondkeek probeerde ik me nog altijd op de TV te focussen maar zodra hij de zwangersschapstest ziet liggen bij al het andere rotzooi op tafel keek ik op. Ik stond snel op met tranen in mijn ogen en griste het ding van tafel. 'Fuck jou Joshua.' zei ik en kon mijn tranen niet meer tegen houden. 'Het is van East en ik weet niet wat te doen.' gaf ik toe terwijl ik mezelf op de rand van de bank liet zakken.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  59  |  60  |  61  |  62  |  63  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum