ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  60  |  61  |  62  |  63  |  64  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG||||

from walkingdead on 12/28/2019 10:57 PM

Joshua
"Van Easton?" Ik schudde mijn hoofd "maak geen grappen terwijl die gene dood is Alvira" nooit dat Easton een kind heeft kunnen verweken met haar als ze al sie tijd Mathias heeft geneukt." Je kan niet zwanger zijn" herhaald ik.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/28/2019 11:02 PM

Alvira
'Denk je nu godverdomme dat ik daarover zou liegen?' vroeg ik hem. Het maakte me woest. 'Die dag dat hij stierf... We hadden seks. We zouden eindelijk samen zijn en ik zou over zoiets liegen?! Denk je dat ik dit wil? Een kind dat me constant herinnerd aan iemand waar ik zielsveel van hield en vlak voor we eindelijk samen konden zijn verloren ben?' Ik veegde mijn traan van mijn wang en keek hem aan. 'Ik ben naar de dokter geweest. Het is van hem.'

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2019 11:41 PM

Joshua
"Ga je het houden?" Vroeg ik toen ik bekeek haar en was helemaal niet blij met dit nieuws. Dit betekende dat 1 van ons er voor haar klaar moest staan.. Mathias kon dat niet want dan kreeg hij ruzie met Saia dat was gegarandeerd "zo wel.. dan is het beter dat Mathias het niet weet.:

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/28/2019 11:46 PM

Alvira
Ik slikte en haalde mijn schouders op. 'Ik weet niet wat ik moet doen. Ik kan nauwelijks voor mezelf zorgen nu laat staan voor een kind. Maar nog een abortus kan ik niet aan.'zei ik tegen hem. Dit had ik hem nooit verteld, maar na die ene keer seks toen hij me misleid had was ik zwanger geworden. Ik schaamde me zo en was zo boos dat ik het had laten weghalen. Ik was sowieso veel te jong voor een kind. 'Wees maar niet bang hoor. Je hoeft je leuke leventje nu niet op te geven om mij te helpen uit verplichtingsgevoel.' mompelde ik en sloeg mijn armen over elkaar heen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/28/2019 11:50 PM

Joshua
"Je moet het wel zijn moeder vertellen." Zei ik toen "ik ben daar ook niet bng voor.. ik ben meer bang dat je kind het zonder vader moet doen." Ik was helemaal niet geschikt voor dit soort dingen zoals de zwangere vriendinnen van mijn broers. Of ik vond ze leuk of ik mocht ze niet. Ik zette mijn stropdas goed "take care."

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/28/2019 11:54 PM

Alvira
Ik schudde mijn hoofd. Wat had ik graag gewild dat hij dood was in plaats van Easton. Ik ging op de bank zitten, precies zoals voor hij kwam, en trok de deken weer over me heen. Terug in deze depressieve staat. Ik legde mijn hand op mijn buik. Wat moest ik nu in godsnaam doen? Het was het enige naast dit vieze shirt van Easton wat ik nog van hem heb. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2019 12:00 AM

Saia
"Lucki!" Riep ik door het huis ik horde hem ergens giechelen. En glimlachte breed als ik hem vind achter zijn speelgoed mand til ik hem op." Mama heeft mij gevonden!" Zei hij giechelend ik glimlachte alleen maar meer door de pret van mijn kind 5 jaar was alweer voorbij. Mathias en ik woonde in Frankrijk zijn bedrijf liep goed dus was ik vaak alleen met Luca. Luca leek heel erg op zijn vader en had aardig wat weg van Joshua.. Het deed Mathias nog steeds zeer dat ze broer overleden was na zoveel jaar en hij was er nogsteeds niet overhwen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2019 12:26 AM

Mathías
'Ik regel het met de investeerders, maak jij je nu maar druk over de verkoop. Daar heb ik je voor aangenomen.' zei ik kribbig en hing op terwijl ik binnen kwam en mijn koffertje op tafel legde. 'Papa!'hoorde ik Luca roepen. Ik draaide me om en tilde hem op. 'Hey lekkere vent van me.' zei ik en drukte allemaal kusjes op zijn gezicht waardoor hij begon te schateren. 'Ben je lekker met mama aan het spelen, amore.' zei ik tegen hem waar hij uitgebreid op knikte. Ik was weer enigzins gelukkig. Ik had een geweldig zoontje, een goed lopend bedrijf en de vrouw van mijn dromen aan mijn zijde.

Alvira
Ik keek naar mijn 4 jarige dochtertje met een glimlach. Ja, ik had haar gehouden. Ik had in die abortus stoel gelegen, maar ik kon het niet. Ik kon geen deel van Easton laten weghalen. Ik kwam overeind van de bank en haalde haar van de speelmat af. 'Tijd voor wat te eten Zafira.'zei ik tegen haar en drukte een kusje op haar haartjes. Ze leek meer op Easton dan op mij. Alleen haar ogen had ze van mij. Ik was sinds Easton nooit meer met iemand samen geweest. Ik woonde alleen. Soms kwam Daniël om te helpen, maar hij had het druk met zijn eigen leven. Zafira Sienna Mariposa Salazar. Mijn trots en enige liefde voor de rest van mijn leven.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 12/29/2019 07:07 AM

Saia
"Welkom terug mi amore" zei ik glimlachend ik drukte een kus op zijn wang." Ik en Luca hebben een verassing voor je." Ik nam.zijn hand vast en nam.hem mee naar de slaapkamer waar een cadeautje op bed lag. Het was een zwangerschaps test en ik was alweer zwanger van ons 2e kind. 

Joshua
Ik was thuis bezig geweest met wat papier werk terwijl mijn stiefmoeder de kamer inliep." Wanneer kan ik Zafra weer zien?" Vroeg ze ik beet op mijn lip dat moest ook nog gebeuren ik belde Alvira op. Zafra was een Salazar en natuurlijk moest ze haar oma zien ik had Alvira's dochtertje bekeken in het ziekenhuis ze had letterlijk Easton's gezicht maae dan vrouwelijk. Ik wilde Mathias erbij betrekken maar het hield me gewoon tegen want Saia was in verwachting van zijn 2e kind. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 12/29/2019 01:32 PM

Mathías
Ik glimlachte en kneep zachtjes in haar hand terwijl ik Luca goed vast hield in mijn arm. 'Een verassing voor papa? Kleine batteraaf.' zei ik en drukte nog een kusje tegen zijn wangetje. Als we op de slaapkamer komen zie ik de test liggen en nam ik deze vast. Positief. Ik keek Saia aan en begon te lachen. 'Je maakt een grapje?' zei ik en trok haar in een omhelzing. 'Een tweede kleintje. Hoor je dat Luca. Je wordt een grote broer.' zei ik blij. Ik drukte een kus tegen Saia haar lippen en keek vervolgens naar Luca.

Alvira
Ik had Zafira in haar stoeltje gezet en was haar een fruithapje aan het voeren als vervolgens mijn telefoon af ging. Ik haalde deze uit mijn achterzak en zuchtte als het Joshua was. 'Wat is er? Ik geef Fira net haar hapje.' zei ik tegen hem en glimlachte naar Zafira die gretig naar haar hapje grist.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  60  |  61  |  62  |  63  |  64  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum