ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/29/2019 12:44 PM

Mathías
Ik knikte. 'Je hebt gelijk. Al zal ze me waarschijnlijk meteen wegsturen. Dan weet ik tenminste of ze überhaupt nog leeft.'zei ik en keek op de klok. Ik wist dat ik in mijn gedachte de hele tijd bij Saia zou zijn dus ik besloot om deze lesdag maar over te slaan. 'Ik ga nu, kun je me dekken? Zeg maar dat ik ziek ben ofzo.' zei ik tegen hem en kwam overeind terwijl ik mijn spullen bij elkaar raapte en het lokaal verliet. Het kon me zo erg irriteren hoeveel ik nog om Saia gaf en dat ze me zo bezorgd kon maken.

Alvira
Ik keek op als Mathías opstond. Hij leek met zijn gedachte heel ergens anders en ik vroeg me ook af wat hij ging doen. Natuurlijk ging het mij niets aan dus ik hield me er ook ver buiten. Ik beet op mijn lip en keek naar Easton. Hij heeft er wel voor gezorgd dat gisteravond een nacht was om niet te vergeten. Maar goed. Dat was de enige en laatste keer want hij mag mij niet en ik vind hem ook maar een arrogante eikel.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/29/2019 12:58 PM

Easton
"Si" zei ik tegen hem 'ciao ik zie je wel verschijnen app me als ze nog in leven is," ik ging onderuit gezakt zitten en zag Alvira kijken." Beunos dias" zei ik met een vals grijnsje wetend dat we elkaar vanochtend nog hadden gezien. Xavier gaf me een schouderduw "de les begint." 

Hera 
Ik was aan het schoonmaken en maakte me zorgen om Saia. Saia was nooit ziek thuis al had ze de ergste hoofdpijn toch ging ze naar school. Er kwam ook de laatste tijd niemand over de vloer. Vroeger kwam heer Mathias regelmatig maar waarschijnlijk was het uit. Tenminste was hij altijd goed voor haar.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/29/2019 01:04 PM

Mathías
Ik had me bij Saia thuis laten afzetten en liet de chauffeur wachten. Waarschijnlijk stuurde ze mij toch meteen weg. Ik belde aan en wachtte rustig af of iemand überhaupt open zou doen. Ik wou eigenlijk niet dat ze me zou wegsturen. Ik wou dat ze met me zou praten. Me terug zou vertrouwen.

Alvira
Ik schrok lichtjes als Easton in de gate had dat ik naar hem keek en keek dan ook snel weer weg. Ik moest hem gewoon negeren, dan bleef hij vanzelf weg. Ik keek naar Yara die haar boek opende en ik deed maar hetzelfde, al waren mijn gedachtes niet bij de les. Ze bleven eerder haken aan gisteren.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/29/2019 01:18 PM

Hera
Ik deed de deur open en zag Mathias staan." Beunos dias meneer Hugues," ik keek even achterom om te zien of Saia nogsliep en focuste me toen op Mathias." Saia is aan het slapen ik weet niet wat er aan de hand is maar de laatste tijd is ze niet haar zelf." Zei ik tegen hem "gister kwam ze met haar jurk helemaal kapot thuis.. en haar gezicht bleek, ze zei dat niemand mocht komen maar je mag bij haar kijken als je wilt." 


Easton
De les ging snel voorbij ik had wel zin in een frisse duik en besloot in het uur dat ik uitval heb baantjes te gaan trekken. Gisteravond had me wel een beetje vermoeid vooral hoe ik die switch moest maken naar Yara omdat ik al vermoeid was van Alvira. De meid had speling in haar hele lichaam. Ik plonste het water in terwijl een ander groep jongens binnen kwam." Ola narcos moet je geen drugs verkopen mensen vermoorden?" zei eentje spottend ik negeerde het ze liepen gierend naar de andere kant van het zwembad. Ik wist al dat mensen een background check zouden doen vooral omdat ik nu een Hugues was, het interesseerde me weinig ik was nou eenmaal de zoon van een drugsbaron.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/29/2019 08:55 PM

Mathías
Als Hera opent glimlachte ik. Het was een schat van een vrouw. Wanneer ze verteld hoe ze gister thuis was gekomen werd ik alleen maar bezorgder en liep ik maar snel naar binnen. 'Dankje Hera.' zei ik en liep naar haar kamer. Ik klopte drie keer zachtjes voor ik naar binnen ging. Het was er donker. De gordijnen waren nog niet open geweest en ik zag in de hoek de jurk van gisteravond. Niet meer heel. 'Saai?' 

Alvira
Ik zat in de kantine met Yara, Luna en Sabi en zag dat Luna en Sabi het toch niet meer zo hadden op Yara. Ze hielden wel wijs hun mond. 'Dus gisternacht heb je Hugues en zijn broer toch onder de lakens gekregen.' zei Sabi. Ik haalde mijn schouders op. 'Yara en ik waren zat, net als zij en van het een kwam het ander.' 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/29/2019 09:36 PM

Saia
Ik werd kreunend wakker bij het horen van mijn naam. En keek in de war op als ik Mathias zie staan trek ik het laken onmiddellijk om mijn lichaam." Wat doe jij hier?" Vroeg ik terwijl de paniek al in me begon te razen hij was de laatste die ik wilde zien. 

Easton 
Ik liep met een natte kop de kantine in en horde waarover de meiden het hadden. Ik rolde mijn ogen en zag Xavier ik liep op hem af maar merkte algauw dat hij me ontweek. Zonder Mathias was ik maar een zoon van een drugsbaron.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/29/2019 09:59 PM

Mathías
Ik zag dat ze schrok en fronste. 'Je weet toch dat ik je duizende keren naakt heb gezien.' zei ik en schudde mijn hoofd. 'Wat denk je dat ik hier doe? Je doet drugs van een koerier die niet te vertrouwen is, je was gister opeens weg. Je komt vandaag niet opdagen en niemand kan je bereiken. Ik was bezorgd.' zei ik tegen haar en raapte de jurk op. 'Hoe is dit gekomen?'vroeg ik haar.

Alvira
Ik keek op als Easton binnen kwam en ik viel kort stil. Ach het interesseerde me ook niet wat hij wel en niet kon horen. Hij mocht mij toch niet. Ik keek hem na en zag dat hij naar Xavier wou, maar die ontweek hem en kwam bij ons zitten. 'Jullie raden nooit wat ik over Easton heb gehoord.' zei hij. Ik fronste. Hij vertelde het hele verhaal over dat zijn vader DE drugsbaron is van meerdere gebieden en dat het een echte crimineel was. 'Nou en? Easton heeft daar toch niks mee te maken. We moeten niet zo schijnheilig doen allemaal. We snuiven allemaal.' zei ik om hem te verdedigen. Oprecht.. wat maakte het uit? 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/29/2019 10:19 PM

Saia
Als hij van alles opnoemt en vraagt begin ik al helemaal in paniek te raken. Ik begon te tranen van paniek " ga weg," zei ik tegen hem." Het maakt niet uit hoeveel keer je me naakt heb gezien.. niemand zal mij ooit meer naakt zien." Zei ik huilend ik veegde mijn tranen snel weg "en al zeker jij niet." 

Easton
Ik keek op mijn telefoon en wilde weten hoe het met Mathi ging. Niemand sprak tegen me hier zolang hij absent was. Ik zag Paolo dealen en wilde toch vragen wat hij verkocht aan Saia. Ik nam diep adem en besloot een sigaretje buiten te gaan roken. Rijke hadden allemaal hun veroordeel hier arrogant en two faced waren ze.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/29/2019 10:29 PM

Mathías
Als ik zie dat ze in paniek raakt en begint te janken fronste ik en maakte dit me alleen maar bezorgder. 'Sorry dat ik dat zei.'zei ik en keek naar de jurk en dacht aan de jongens buiten de dames toiletten gisteravond. 'Saai, ik wil je helpen. Wil je me alsjeblieft vertellen wat er gisteravond is gebeurd?' vroeg ik en hield wel nog mijn afstand. Ik sloot de deur achter me zodat niemand mee hoefde te luisteren.

Alvira
'Hij is waarschijnlijk net zo een crimineel als zijn vader.'zei Xavier. Ik sloeg mijn armen over elkaar. 'Dat weet je helemaal niet? Je kent hem niet eens. Hij mag misschien een etter zijn soms, maar we weten nog niet veel van hem en mensen zijn onschuldig tot het tegendeel is bewezen of niet soms?' Xavier zuchtte en wist er niet op terug te komen. 'Dat dacht ik al.' zei ik en kwam overeind. 'Ik heb hier geen zin in, ik ben roken.' zei ik en Yara liep mee. We kwamen buiten en ik stak geïrriteerd mijn sigaret aan. 'Waarom denken mensen nooit na? Ja, Easton is een etter. Maar hij is niet zijn vader dus wat gaat iedereen opeens gepikeerd reageren.' zei ik tegen haar en nam een diepe hijs. 'Ze weten niet beter dan te veroordelen Al. Zo zijn ze opgevoed.'zei ze. Ik schudde mijn hoofd en leunde tegen een muurtje. 'Ze kennen hem niet eens. Hij heeft hetzelfde bij mij gedaan. Me bevooroordeeld, dus ik weet hoe ruk dat is. Ze moeten eens nadenken.' mompelde ik.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/29/2019 10:48 PM

Easton
Als ik Alvira hoor praten over duidelijk mij gooi ik mijn sigaretje weg. Ik waardeerde het dat ze voor me opkwam. Maar ik had niemands medeleven nodig. Vooral hoe mijn vader vermoord is. Iedereen dacht maar dat ik de zoon was van een drugsbaron maar ik ben g eewoon de zoon van Marcus Ojeda Saiazar.. waarvan de pijn nog steeds in mijn raast toen ik hem kwijt raakte. Als Yara wegloopt kom ik de hoek om en loop ik tegen Alvira op. Ik keek haar aan in haar ogen en betwijfelde of ze manipulerende kreng was.

Saia
"Ik ben verkracht oké ik ben ook nog is verslaafd.. mijn vader wilt me alles voorkouwen ik heb geen vriend meer of echte vrienden omdat die allemaal achter me rug jou willen of al neuken." Terwijl ik het over Yara had "Ik haat rijk zijn ik haat het om een kille bitch te zijn waarvan zoveel in haar omgaat." Ik keek hem aan "en drugs is het enige wat deze puin van rarazzernij in me kan kalmeren."

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  5  |  6  |  7  |  8  |  9  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum