ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  76  |  77  |  78  |  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/25/2019 04:12 PM

Easton

"Wat voor jou niet iets groots is.. Is voor een meisje anders hè meneer Hugues." Zei Paloma met een lachje tegen Mathi  "vooral als ze echt gevoelens hebben," voegde ik er aan toe met een grijns." Zou je het erg vinden als ik er nu lekker mee naar bed neem beste broertje?" Vroeg ik terwijl ik mijn arm om hem heen sloeg en we naar de kantine liepen.


Saia
"Alvira denkt dat ze heel wat is omdat ze jullie relatie kapot heeft gemaakt" zei Yara terwijl ze een joint buiten draaide. Ik wilde niet dat mensen zagen dat ik smokede " ze moest gewoon in haar hoeren hoek blijven op het feest.. En dan was het allemaal nooit gebeurt, maarja het is niet dat Mathias naar zijn hoofd luistert en alles voor een korreltje zout neemt." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/25/2019 12:45 PM

Mathías
De les was voorbij. Gelukkig maar want ik kon de gespannen sfeer effe niet meer voelen, zien of ruiken. Ik keek op naar Easton. 'A. ze zijn mijn vriendinnen niet, ik heb geen vriendin. En B. Ze maken drama om niks. Alvira en ik hebben alleen gezoend toen we zat waren voor een dare. Saia heeft er een heel verhaal van gemaakt.' zei ik tegen hem. 'Ze is gewoon te koppig om de waarheid in te zien. Ze heeft het allemaal in haar hoofd gehaald om onze relatie te laten barsten. Waarom mag joost weten.' zei ik en liep met ze het lokaal uit. 'Die opmerking van Alvira heeft het dan ook niet beter gemaakt.'zei Xavier. 

Alvira
Ik haalde diep adem en liep met Sabi en Luna naar buiten. 'Dat die bitch er weer een heel verhaal om verzint. Ik word niet goed van haar.'zei ik en stak een sigaret op. 'Dus je hebt echt niks met Mathías gedaan?' vroeg Luna. Ik keek haar geïrriteerd aan. 'Hoe vaak moet ik dat nog zeggen. We hebben alleen gezoend. Het was niet eens een gemeende zoen het was gewoon voor een opdracht.'zei ik en nam een flinke hijs. 'Dat Saia de kuthoer nu zo preuts is dat haar vriend niks mag. Kijk alleen al hoe Mathías nu los gaat met alle meiden. Dat bewijst maar dat Saia hem niet kon bevredigen en hij duidelijk iets te kort kwam.' Zei ik met en gemene grijns.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/25/2019 12:33 PM

Saia
Als Mathias en de leraar tussen  ons in komt vouw ik mijn armen arrogant overmekaar en focus ik me weer op de les. Wat wilde ik die griet de grond in trappen. Zodra de les voorbij was liep ik met Yara naar de kantine "rook je nogsteeds?" Vroeg Lou ik knikte ik was begonnen met roken door Mathias we rookte elke dag een joint voor we seks hadden.. En nu was het maar een vage herinnering voor me. Meestal zat ik er niet over in dat een jongen vreemd op me ging maar met Mathias was het een ander spel. 

Easton
Ik schraapte mijn boeken bijelkaar en kon Mathi's boze blik al voelen." Leuke vriendinnetjes heb je" zei ik tegen hem waar zijn vrienden bij waren." Wat een heerlijk gemeen wijf is die Saia," mijn blik ging toen naar die andere "ze lijken wel een beetje opelkaar dus ik zou me ook wel vergissen." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/25/2019 12:24 PM

Alvira
Ik snoof spottend en leunde wat meer over de tafel om haar aan te kijken. 'Misschien als jij je vent beter zou plezieren hoefde ik het niet te doen.' zei ik tegen haar. 'Dames genoeg!' riep de docent. Ik keek naar de klas die alles hadden meegekregen. Zou mij het wat schelen. Wat ze zei was niet eens waar. Het enige wat Mathi en ik hadden gedaan was gezoend, maar alles was door Saia die er niet eens bij was opgeblazen alsof we de wildste seks hadden gehad. Ik keek naar Mathías die niet blij keek. Door mijn come back leek het natuurlijk alsof ik het bevestigde en misschien had ik de betere persoon moeten zijn, maar ik laat niet over me heen lopen.

Mathías
Ik beet mijn kaken samen als de twee begonnen te bekvechten. 'Por favor, detente.'zei ik tegen de twee en focuste me weer op mijn boek. 'Veroorzaak jij ook wel eens geen drama tussen meiden?' vroeg Xavier. Ik haalde diep adem en schudde mijn hoofd. Vervolgens ging mijn blik naar Easton die er klaarblijkelijk van genoot dat er nu al drama ontstond door zijn komst. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/25/2019 12:15 PM

Saia
Als Alvira een opmerking maak draai ik met een gemene grijns naar haar om." ¿con qué te involucras? ¿No deberías chupar pollas en algún lugar de un club puta?" Zei ik knipperend de hele klas keek op ik horde Easton een lachje uitbrengen. En keek haar schuin aan "tenslotte vind je het wel leuk om een homewrecker te zijn."
Nederlands 
waar bemoei jij je mee moet je niet ergens in een club lullen afzuigen putaa

Eastin
Ik horde de 2 meiden kibbelen en zag nu al.aankomen dat Mathias en ik nog is ruzie zouden krijgen. Ik ging wat rechter zitten "in de slumps stichte je ookal ruzie East" zei Paloma zachtjes in mijn oor "maar hier gaat het wel anders zijn dan voorheen." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/25/2019 12:07 PM

Mathías
Als Easton zich begint voor te stellen rolde ik mijn ogen. Moest hij zich nu als mijn broer voorstellen. Ik zuchtte diep en keek naar Xavier. 'Als ik jou was zou ik maar oppassen. Je broer is duidelijk competitie.' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. 'Dat gaat wel meevallen.' zei ik en keek naar Saia. Haar blik irriteerde me mateloos. 'Zolang hij maar van Saia afblijft. Dan heeft hij niks te vrezen.'zei ik tegen hem en sloeg mijn boek open als de docent het vroeg. 

Alvira
Ik rolde mijn ogen als Luna het nummer vroeg van die Easton. De broer van Mathías. Dit ging drama geven dat wist ik nu al. Tot nu toe had ik hem wel interessant gevonden, maar hij is klaarblijkelijk een dikke player. Daar had ik geen zin in. Ik keek voor me naar Saia die duidelijk wel zin had in drama. Ze keek namelijk heel geïnteresseerd. 'Broer van Mathías hè. Kijk maar uit, hij ziet er ook niet zo loyaal uit.' zei ik tegen haar om haar te irriteren. Normaal ontweek ik haar omdat ik geen behoefte had in drama, maar ik kon het niet helpen om dit even in haar neus te wrijven.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/25/2019 11:57 AM

Easton

Bijna alle meisjes haakte hun ogen in de mijne maar ik probeerde iedereen 1 voor 1 te negeren. Ik was niet geintresseerd in de meiden hier op school en dat kon ik wel opmaken aan hun houdingen. Rich and arrogant het waren meer types die eerder op Mathias kunnen liggen dan op mij. Ik liep met Paloma het lokaal binnen waar ik les had en zag algauw dat ik me moest voorstellen." Goeie dag leerlingen we hebben een n nieuwe  jongeheer in de klas stel je is voor" "Buenos dias todos mi nombre es Easton hermano de Mathias," zei ik om hem te pesten en keek hem vervolgens aan." Puedo tener tu numero!" Riep een meid achterin ik grijnsde breed en knipoogde "si miha," "zo is het wel goed ga maar ergens zitten," zei de meester verveeld ik ging naast Paloma zitten en keek kort naar Saia. Fun fact Ik hield wel van drama. 

Saia
Ik grijnsde bij het horen van Easton's praatje. En zag zijn blik naar mij gaan. Natuurlijk ben ik de mooiste hier. Ik had me niet eens gefocust op Mathias. Voor even geloofde ik dat ik en Mathias hetzelfde waren. Allebei 2 kille zielen die gewoon liefde nodig hebben. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/25/2019 11:11 AM

Alvira
'Kom, we komen nog te laat.'hoorde ik Sabi zeggen. 'Ja ja, ik kom al.'zei ik en stond op. Ik liep de kantine uit en zag op de gang een onbekend gezicht. Een lekker onbekend gezicht. Ik keek in zijn ogen terwijl ik langs liep. Die ogen hielden me vast totdat ik langs hem was. Ik glimlachte zwakjes in mezelf en liep vervolgens het lokaal in waar ik ergens in het midden bij het raam plaats nam met Sabi naast me en daarnaast aan de andere tafel Luna die met haar vriend Pedro ging zitten. Ik kloemelde nog wat met mijn telefoon en vervolgens neemt Saia plaats op de stoel voor me. Ik rolde mijn ogen. Ze was echt abnormaal jaloers. Ik had haar ex gezoend toen we beide dronken en stoned waren als een dare, maar preutse mevrouw voor me maakte er een big deal van. Nu had ze een hekel aan mij en aan haar ex terwijl ze die maar al te graag terug wilt. Ze wilt alleen niet "zwak"lijken voor de rest van de school.

Mathías
Met een tevreden zucht liep ik door de school. Ik was hier de koning, iedereen keek tegen me op. Alleen Saia niet, maar dat ligt bij haar. Bij mijn kluisje haalde ik mijn boeken en was Easton inmiddels kwijt. Ach, hij vond het wel hier. Zo gigantisch is het nu ook weer niet. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Buenos Dias chica's.' zei ik tegen een aantal meiden die tegen de kluisjes leunde en die meteen begonnen te giechelen. Ik liep naar mijn lokaal en zag Saia bij het raam zitten met daarachter Alvira. Waarom zocht ze de drama dan ook op? Meiden hebben een apart brein. Ik ging in het midden van het lokaal zitten naast Xavier. Sinds ik op deze school zat was hij al een van mijn beste vrienden.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/24/2019 10:48 PM

Saia 

Ik stond met Yara en Louisa op de gang en zag dat Mat mijn foto had geliked." Fan" zei ik geïrriteerd ik stopte mijn telefoon in mijn micheal kors tasje en keek naar het lekkers wat hier op school rondliep." Heb je het al gehoord van Mat.. Die lekkerding op zijn insta is zijn broer en hij komt bij ons op school." Zei Yara terwijl ik half luisterde "luister ik pak die easton als alle eerst begrepen?" Zei ik tegen Yara en Louisa "kom op Saia we weten allemaal dat je niet over Matie heen bent je wilt hem gewoon pijn doen." Zei Lou "dat wil ik zeker ja" ik liep oogrollend de les in en zag Alvira.. Die slet die  hij zogenaamd paar ongeluk kuste. Ik ging arrogant voor haar zitten en kon niet wachten tot dat de Hugues broers zoude  arriveren. 

Easton
Eenmaal op mijn nieuwe rijke kostschooltje werd ik van alle kanten bekeken alsof ik een object was." Dat is hem Mathias stief broer" horde ik wat verschrikkelijk vroeger was het nog Mat's beste vriend toen hij nog regelmatig met zijn vader mee kwam voor zaken met de mijne toen we jong waren. Ik stopte mijn handen in mijn zaken en liep zo nonchalant mogelijk alles rook hier naar geld. Ik was Mat ondertussen ergens kwijt geraakt in de school dus moest ik het z elf maar uitvinden hier zo." Easton Hugeus?" Horde ik achter me ik keek grijnzend op naar Paloma. Paloma was een vriendin van me rijk of arm ze was nogsteeds hetzelfde "Ola miha het is Easton Ojeda Salazar voor jou." Zei ik lachend. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/24/2019 08:22 PM

Mathías
Eenmaal aangekleed bekeek ik mezelf in de spiegel. Ik zag er zoals altijd weer piekfijn uit. Ik had alleen een zware kop van alle drank van gisteren, maar goed. Dat zijn ze inmiddels wel gewend van mij op school. Ik liep op mijn dooije gemak naar beneden waar ik in de eetkamer snel een croissant van de schaal nam om alle drank te absorberen die nog in mijn systeem zat. 'Stop eens met treuzelen, dalijk komen we nog te laat.'zei ik plagend tegen Easton waarna ik snelde naar de limo buiten en plaats nam. De limo was weer spik en span gemaakt na gisteren, want wat was het een tering bende. Ik nam mijn telefoon erbij en scrollde wat door instagram en bekeek de verhalen. Als ik een net geposte foto van Saia zie zuchtte ik. Ik miste haar nog steeds, maar ze was altijd te koppig om naar mijn verhaal te luisteren en ze was heel veel werk om als vriendin te hebben. Ik likede haar foto omdat ik wist dat dat haar opfuckte en riep nog eens vanuit het raam naar Easton. 'Rápido!'

Alvira
Ik baande mijn weg naar binnen en ging als eerst naar mijn kluis waar ik de boeken uit nam voor de eerste les. No way dat ik die zware dingen mee naar huis zou nemen. Alles wat ik moest leren waren mijn aantekeningen. Ik liep vervolgens naar de kantine waar ik aan een tafel ging zitten en al snel kwamen Luna en Sabi bij me zitten. 'Goedemorgen.' zeiden ze beide. Ik glimlachte. 'Het is echt te vroeg.'zei ik tegen de twee die me zo goed als uitlachte. Dit was mijn standaard zin tot 12 uur smiddags die vaker herhaald werd. Ik nam mijn telefoon tevoorschijn. We hadden nog wel even en ik scrollde wat door verschillende apps. Ik likede ook een aantal foto's en haalde een hand door mijn donkere haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  76  |  77  |  78  |  79  |  »  |  Last

« Back to forum