ORPG||||

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  79  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/29/2019 11:06 PM

Mathías
Als ze dit allemaal verteld en ik de pijn in haar stem hoorde voel ik bij mij ook tranen opwellen. Ik wou haar niet zo zien en ik was woedend dat iemand haar dit had aangedaan. Ik ging voorzichtig bij haar op bed zitten en streelde een pluk haar uit haar gezicht. 'Waarom praat je niet met me? Die troep brengt je alleen maar dieper in de shit, al helemaal omdat het verkeerde shit is. Je weet toch dat je altijd over alles met me kan praten en ik zal je altijd beschermen en ik haat het dat ik het gister niet heb gedaan.' zei ik en beet op mijn lip. 'Wie was het?' vroeg ik en beet mijn kaken samen. De bezorgdheid maakte nu echt plek voor woede. Ik zou diegene kapot maken.

Alvira
'Ik zie je zo, ja.' zei Yara terwijl ik van al het gezeik al aan mijn tweede sigaret bezig was. Ik rookte deze snel op en liep de hoek om, om richting de ingang te lopen en liep zo goed als tegen Easton op. 'Sorry.' zei ik tegen hem en glimlachte zwakjes waarna ik langs hem liep. Hij wou niks van me, dus dan viel ik hem ook niet lastig.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/29/2019 11:34 PM

Easton 
"Waarom nam je het net voor me op?" Vroeg ik haar voor ze me voorbij liep." Ben je niet bang dat ik je ga vermoorden?" Zei ik bloedsirieus.. Ik stopte mijn handen in me zakken en wachten geduldig op haar antwoord. 

Saia
Ik bibberde van het huilen "het doet er niet toe." Zei ik zacht "waarom ik niet met je praat" zei ik voorzichtig "omdat ik.. niet weet wie ik kan vertrouwen meer.. fat met Alvira Mathias is een voorbeeld van hoe snel ik niemand meer vertrouw." Ik greep zijn bloes vast om mijn tranen in te houden " ik weet dat je weer weg gaat maar ik wil met je zijn.. omdat je het enige bent waar ik ooit ziels veel van gehouden heb." Ik ging terug naar de eerste keer toen we seks hadden zoende allebei hopeloze rijke kinderen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/30/2019 12:07 AM

Alvira
Als hij dat vraagt stopte ik met lopen en draaide ik me naar hem om. 'No juzgues un libro por su portada.' zei ik tegen hem. Ik haalde mijn schouders op. 'Je kan het proberen.' zei ik met een speelse lach en leunde tegen de muur naast me. 

Mathías
Ik trok haar tegen me aan en voelde zelf een traan over mijn wang rollen. 'Dat met Alvira was een misverstand. Ik zweer het je echt het was een spelletje het is maar een kus geweest en het was niet slim om het te doen en ik had het moeten stoppen. Je weet toch dat ik alleen van jou hou. Je bent altijd al de liefde van mijn leven geweest.' zei ik tegen haar.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/30/2019 09:39 PM

Easton
Ik keek haar aan en liet een verbluft lachje gaan. Ik liep op haar af en keek haar aan in haar ogen ´je hoeft het niet voor me opnemen nee je hoeft het nooit meer voor me op te nemen.´Ik keek haar diep aan in haar ogen ´jij bent een Vargas en ik ben een Salazar´ zei ik tegen haar ´eso no va de la mano.´Ik liep haar toen voorbij en belde Mathias op waar hij bleef. De vargas familie was gewoon een hele criminiele organisatie die zich voordeed als een super net gezin.. Haar vader heeft vele van ons belast met zijn keuzes. Vooral hoe hij mijn vaders aandelen liet vallen hoe mijn vader het doelwit werd van andere Kartels.. ik nam het hun allemaal kwalijk wat ze met mijn familie hebben gedaan hoe mijn naam aan de schandpaal staat vastgeketend.
Saia
Ik kneep harder in zijn uniform en kon net als hem niet stoppen met huilen. Niet veel later vielen we huilend in mijn bed inslaap. Met de hoop dat ik morgen me niet zo zwak als nu vertoon. Ik was nogsteeds die bitch in veel te hoge stilleto´s die de rijkste jongen van school daten. Misschien moest ik wel hulp zoeken naar een afkickcenter.. in ieder geval ik zal terug komen en hard ook nog.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/30/2019 10:03 PM

Alvira
Ik rolde mijn ogen als hij dat zo zegt en keek hem kort na. 'Geloof me ik deed het zeker niet omdat jij het bent.' mompelde ik, wetende dat hij me waarschijnlijk niet meer had gehoord en ik liep naar de klas voor de volgende lessen.
De lessen waren snel voorbij en ik zou met Sabi, Yara en Luna naar een café gaan om wat te drinken. Het lag dicht bij school dus dat scheelde al een hele boel. 'De hele school heeft het over 2 dingen. Dat zijn het kwartetje van jullie en de achtergrond van Easton.' zei Sabi. Ik zuchtte. 'Ze maken alles veel interessanter dan het is.'

Mathías
Ik was in slaap gevallen met Saia in mijn armen en werd nu langzaam wakker. Ik gaapte en keek naar haar. Ik had het gemist om haar zo dicht bij me te hebben. Ik drukte een kusje in haar haar en keek naar de kapotte jurk. Ik kwam er zeker achter wie het was al zou het het laatste zijn wat ik deed. Die jongen moest kapot.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 09/30/2019 10:17 PM

Easton
Ik belde East wel 80 keer op en zat in de limo onderweg naar huis. Wat was het bloedvervelend als je enige vriend hier je eigen broer is. Ik keek uit het raampje binnenkort hadden we een afspraak voor forbes spain onze ouders waren nu de rijkste van Spanje. Het leek wel een droom al zat het me dwars dat ik een intervieuw moest gaan doen. Ik dacht aan Alvira hoe ik had gehandeld met haar Mathias zei dat ze chill is. Maar ik geloofde er geen snars van vooral hoe ze zo snel in alles mee ging.. meisjes zoals zij kunnen niet veel goeds betekenen. 

Saia
Ik werd wakker van beweging en zag dat Mathias ook wakker was." Moet je niet naar school?" Vroeg ik terwijl ik overeind kwam en mijn kapotte jurk van versace weggooide. Ik stak een sigaret op en keek naar buiten waar ik kon uitkijken op een groot strand.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 09/30/2019 11:19 PM

Mathías
'Heb je gezien hoe laat het is? School is al lang voorbij.'zei ik tegen haar en keek hoe ze die jurk weggooide. 'Ga je me nog vertellen wie het is geweest?' vroeg ik haar dringend. Ik wou weten wie ik een klap verkocht en misschien wel liet omleggen. Dat ligt aan mijn mood. Ik voelde me verschrikkelijk dat ik dit heb laten gebeuren en het voelde ook allemaal als mijn schuld.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 10/01/2019 10:03 PM

Saia
"Wil je me niet zo pushen alsjeblieft," ik branden mijn sigaret uit." Wat wil je er aan doen Mathias.. het is gebeurt jij liep te feesten met je broer en 2 sletten en ik ben verkracht in een toilet." Zei ik harteloos "somos ricos y estúpidos, destruyo mi vida oliendo drogas y follando al mundo entero desperdiciando todo tu dinero como si fuera aire, no hay mundo en el que podamos ser felices juntos, es estúpido de mi parte si vuelvo a intentarlo caerás y no por Alvira o lo que sea ... sino por mí." Iemand klopte op mijn deur dit was het juiste moment "kom binnen." Als ik mijn broer zie staan kijk ik verbaasd op "Ola Mathias stoor ik?" Ik keek kort naar Mathias en wende me toen op mijn Broer "Mathias se va ahora." 

we zijn rijk en stom ik verniel mijn leven door drugs te snuiven en jij neukt de hele wereld verspeelt al je geld alsof het lucht is er is in geen enkele wereld dat wij ooit samen gelukkig kunnen zijn, het is dom van me als ik weer voor je zal vallen en niet vanwege Alvira of wat dan ook.. maar vanwege mij



Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||||

from LostSouls on 10/01/2019 10:39 PM

Mathías
Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, ik ga niet.'zei ik. 'Me follo al mundo porque ya no te tengo. Eres el único que quiero y sin ti nunca volveré a ser realmente feliz, Saia. Los dos estamos jodidos pero podemos ayudarnos mutuamente.' Ik zuchtte en het boeide me niet dat haar broer hier stond. 'Te amo Saia. y en cuanto a ese bastardo que no podía quitarle las piernas a mi chica. Me aseguro de que tenga que vivir con las consecuencias. Si no me lo dices, lo descubriré de otra manera.'

Ik neuk de hele wereld omdat ik jou niet meer heb. Jij bent de enige die ik wil en zonder jou zou ik nooit meer echt gelukkig zijn. We zijn beide fucked up, maar we kunnen elkaar helpen.

Ik hou van je Saia, En wat betreft die schoft wat met zijn vieze poten niet van jou af kon blijven. Ik zorg wel dat hij de concequenties gaat zien.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||||

from walkingdead on 10/02/2019 08:04 PM

Saia

Carlos keek Mathias fronsend aan "hij weet het?" Ik beet op mijn onderlip "goed bewijs het maar op school " zei ik om hem weg te krijgen. Ik vroeg me af of Geralda Carlos wel binnen mocht laten van mijn vader  maar het doet er niet toe. Mathias beweerde het maar ik wist dat hij binnen no time in zijn eigen gareel zou vallen. 


Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  79  |  »  |  Last

« Back to forum