Beste meiden

1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Beste meiden

from Violet. on 11/09/2015 09:33 PM

Ik merk de laatste tijd dat er een depressieve sfeer hangt hier, 
Ik kom vaak topic's tegen op het forum over zelfmoord, verdriet, geen vrienden hebben, alleen voelen etc

Ik snap dat jullie je gevoelens kwijt willen, en dat kan altijd. Maar soms gaat het over de grens.
Je kan hier andere meiden/jongens mee beinvloeden.

Ik ga daarom strenger opletten op het forum en als het moet verwijder ik topic's.

Liefs,
Violet.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply Edited on 11/09/2015 10:00 PM.

Aangekleede...
Deleted user

Re: Beste meiden

from Aangekleedealpaca16 on 11/09/2015 09:36 PM

Hallo,
Ik ben net nieuw hier en weet nog niet hoe alles werkt.. Zou je me misschien kunnen helpen?
Groetjes van Renske. 

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Beste meiden

from Violet. on 11/09/2015 09:38 PM

Hallo, Ik ben net nieuw hier en weet nog niet hoe alles werkt.. Zou je me misschien kunnen helpen? Groetjes van Renske.
Welkom op Hello Model Renske

Als je mij een mailtje stuurt met de vragen die je hebt kan ik je veder helpen, 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Beste meiden

from Supermodelkaty on 11/09/2015 09:38 PM

Ik snap het, maar door die forums kan je wel zien dat er mensen voor je klaar staan, tenminste heb ik geprobeerd.

Maar misschien kunnen we het duidelijk in de titel aangeven dat het er over gaat, zodat mensen die de forums willen vermijden ze makkelijker kunnen vermijden.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Aangekleede...
Deleted user

Re: Beste meiden

from Aangekleedealpaca16 on 11/09/2015 09:38 PM

Dankjewel!

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Beste meiden

from Violet. on 11/09/2015 09:41 PM

Ik snap het, maar door die forums kan je wel zien dat er mensen voor je klaar staan, tenminste heb ik geprobeerd. Maar misschien kunnen we het duidelijk in de titel aangeven dat het er over gaat, zodat mensen die de forums willen vermijden ze makkelijker kunnen vermijden.

Ja ik snap wat je bedoeld maar alsnog, dit maakt de sfeer niet leuker. Voor mij is dit ook een slechte invloed. Het is makkelijk dat je zegt dat ze de ''topic's kunnen vermijden.'' maar dat gaat niet zo makkelijk.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply Edited on 11/09/2015 10:01 PM.

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Beste meiden

from Supermodelkaty on 11/09/2015 09:44 PM

Ja ik snap wat je bedoeld maar alsnog, dit maakt de zweer niet leuker. Voor mij is dit ook een slechte invloed. Het is makkelijk dat je zegt dat ze de ''topic's kunnen vermijden.'' maar dat gaat niet zo makkelijk.

Sfeer , maar tja ik snap wat je bedoelt. Maar het is voor de gene opluchtend om het op een forum te kunnen plaatsen, ipv dat tegen iedereen hetzelfde mailtje/chat berichtje te sturen. Maar ik begrijp je wel, de site komt nu een beetje depressief over.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: Beste meiden

from SadnessWillNeverEnd. on 11/09/2015 09:50 PM

Volgens mij is hier ook maar serieus echt een iemand die zo'n forums aanmaakt.
Achja.. snap het wel. 

Reply Edited on 11/09/2015 09:51 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Beste meiden

from Violet. on 11/09/2015 09:54 PM

Volgens mij is hier ook maar serieus echt een iemand die zo'n forums aanmaakt. Achja.. snap het wel.

Vgm weet ik wie je bedoeld...

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Beste meiden

from EternalLove on 11/10/2015 05:03 PM

Volgens mij is hier ook maar serieus echt een iemand die zo'n forums aanmaakt.

Moet ik mij aangesproken voelen door m'n topic van gisterenavond? Want nuanceer al mijn topics maar eens, meer dan de helft gaat over vrolijke, idiote en ook zinloze, maar grappig dingen.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to forum