Beste meiden

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


EternalLove
Deleted user

Re: Beste meiden

from EternalLove on 11/10/2015 08:51 PM

Kun je geen "slot voor recente berichten" of hoe ik 't ook moet omschrijven, voor 't onderdeel HelloGirl? Dat alles daar enkel en alleen blijft?

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Beste meiden

from Supermodelkaty on 11/10/2015 08:53 PM

Kun je geen "slot voor recente berichten" of hoe ik 't ook moet omschrijven, voor 't onderdeel HelloGirl? Dat alles daar enkel en alleen blijft?

Jaa, dat is een goede, dat was toch ook op gSm?

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Beste meiden

from Violet. on 11/10/2015 09:42 PM

Misschien is het leuk, om een groepje meiden te hebben die dan een speciale badge hebben, waarmee je kan zien dat je ze altijd kan mailen als je iets kwijt moet.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Beste meiden

from Supermodelkaty on 11/10/2015 09:50 PM

Misschien is het leuk, om een groepje meiden te hebben die dan een speciale badge hebben, waarmee je kan zien dat je ze altijd kan mailen als je iets kwijt moet.

dat bedoelde ik net , maar ik wil wel meehelpen want ik vind het zelf erg leuk om mensen te helpen en zo kan ik ook wat alvast ervaring opdoen voor als ik psycholoog of zoiets wil worden.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Anelore33

24, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Beste meiden

from Anelore33 on 11/10/2015 10:04 PM

Wanneer jullie zulke gedachten hebben, kunnen jullie dit gewoon in chat of via een mail aan elkaar vermelden. 
Ik vind het nogal lastig wanneer ik online kom en ik merk op dat de hele Hompage vol staat met triestige onderwerpen zoals dat sommige weer een slechte dag hebben of zich weer depri voelen voor één of andere redenen. Vroeger hing er een leuke en grappige sfeer rond maar ik vind die sfeer steeds meer en meer verdwijnen. Ik kom nu ook al niet meer vaak online doordat het altijd over zulke onderwerpen gaat op de forums. Ook veel andere meiden/jongens komen niet online en misschien kan die droevige sfeer daar wel een oorzaak van zijn. Tuurlijk zijn er altijd mensen die naar je willen luisteren maar je moet ook begrijpen dat het voor andere dan weer een ander effect kan hebben.

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: Beste meiden

from SadnessWillNeverEnd. on 11/10/2015 10:11 PM

Ik vind het maar onzin als we hiervoor extra een badge gaan maken voor mensen die iemand willen helpen. Je weet inmiddels toch wel met wie je daarover kunt mailen. Iedereen heeft wel iemand hierop die je kan mailen. Dus waarom zou je er eigenlijk een topic over maken?

Reply Edited on 11/10/2015 10:14 PM.

Violet.
Admin

24, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Beste meiden

from Violet. on 11/10/2015 10:12 PM

Wanneer jullie zulke gedachten hebben, kunnen jullie dit gewoon in chat of via een mail aan elkaar vermelden. Ik vind het nogal lastig wanneer ik online kom en ik merk op dat de hele Hompage vol staat met triestige onderwerpen zoals dat sommige weer een slechte dag hebben of zich weer depri voelen voor één of andere redenen. Vroeger hing er een leuke en grappige sfeer rond maar ik vind die sfeer steeds meer en meer verdwijnen. Ik kom nu ook al niet meer vaak online doordat het altijd over zulke onderwerpen gaat op de forums. Ook veel andere meiden/jongens komen niet online en misschien kan die droevige sfeer daar wel een oorzaak van zijn. Tuurlijk zijn er altijd mensen die naar je willen luisteren maar je moet ook begrijpen dat het voor andere dan weer een ander effect kan hebben.

Thanks, dit is wat ik er mee bedoel. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Anelore33

24, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Beste meiden

from Anelore33 on 11/10/2015 10:16 PM

Thanks, dit is wat ik er mee bedoel.

Ik vond het ook al een tijdje maar ik durfde het niet goed te zeggen. Ik dacht als ik een tijdje wegblijf zal de sfeer wel terugkomen maar het wordt alleen maar slechter... :/

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: Beste meiden

from SadnessWillNeverEnd. on 11/10/2015 10:16 PM

Wanneer jullie zulke gedachten hebben, kunnen jullie dit gewoon in chat of via een mail aan elkaar vermelden. Ik vind het nogal lastig wanneer ik online kom en ik merk op dat de hele Hompage vol staat met triestige onderwerpen zoals dat sommige weer een slechte dag hebben of zich weer depri voelen voor één of andere redenen. Vroeger hing er een leuke en grappige sfeer rond maar ik vind die sfeer steeds meer en meer verdwijnen. Ik kom nu ook al niet meer vaak online doordat het altijd over zulke onderwerpen gaat op de forums. Ook veel andere meiden/jongens komen niet online en misschien kan die droevige sfeer daar wel een oorzaak van zijn. Tuurlijk zijn er altijd mensen die naar je willen luisteren maar je moet ook begrijpen dat het voor andere dan weer een ander effect kan hebben.

Ik geef je helemaal gelijk.

Reply

Anelore33

24, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Beste meiden

from Anelore33 on 11/10/2015 10:20 PM

Ik geef je helemaal gelijk.

Ik ben blij dat sommige meiden ook mijn mening delen ook al begrijp ik de rest even goed.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to forum