Ik stop als Admin.

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


SadnessWill...
Gelöschter Benutzer

Re: Ik stop als Admin.

von SadnessWillNeverEnd. am 01.02.2016 10:10

Ik hoop ook echt dat ze nieuwe admin's gaat zoeken die leven in deze site brengen met plezier. Want dit is het enige wat meiden die gSm missen nog hebben,

Klopt ja, ik vind het ook wel jammer. Zou je wel misschien Admin willen blijven/worden als er meer Admins wat deden? 

Antworten

Violet.
Administrator

23, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1557

Re: Ik stop als Admin.

von Violet. am 01.02.2016 10:12

Klopt ja, ik vind het ook wel jammer. Zou je wel misschien Admin willen blijven/worden als er meer Admins wat deden?

Ja, natuurlijk. Dan heb ik een team om me heen die meehelpen met dingen. Ik deed alles alleen, moest zelf uitzoeken hoe dingen werkte en af en toe over de app met Quarintox.. Ik heb een aantal keren gevraagd of ze een badge wil maken voor de Joelars blog en het careteam... heeft ze niet op gereageerd. 

Door dat ik alles alleen moest doen heb ik er geen plezier meer in,  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Antworten

SadnessWill...
Gelöschter Benutzer

Re: Ik stop als Admin.

von SadnessWillNeverEnd. am 01.02.2016 10:14

Ja, natuurlijk. Dan heb ik een team om me heen die meehelpen met dingen. Ik deed alles alleen, moest zelf uitzoeken hoe dingen werkte en af en toe over de app met Quarintox.. Ik heb een aantal keren gevraagd of ze een badge wil maken voor de Joelars blog en het careteam... heeft ze niet op gereageerd. Door dat ik alles alleen moest doen heb ik er geen plezier meer in,

Naja.. het is wel enorm jammer. Je stopt nu eigenlijk in iets waar je best plezier mee kan hebben, maar dan wel dat andere helpen. Dat er dan zo over word gedaan, vind ik belachelijk. Ik snap nu wel waarom je er geen plezier mee in hebt hoor. 

Antworten

Violet.
Administrator

23, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1557

Re: Ik stop als Admin.

von Violet. am 01.02.2016 10:15

Naja.. het is wel enorm jammer. Je stopt nu eigenlijk in iets waar je best plezier mee kan hebben, maar dan wel dat andere helpen. Dat er dan zo over word gedaan, vind ik belachelijk. Ik snap nu wel waarom je er geen plezier mee in hebt hoor.

Ik ga d'r zo nog wel even appe om te zeggen dat het verstandig is om nieuwe admin's te gaan zoeken die enthousiast aan de slag gaan met de site en prinsella eruit gooien..

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Antworten

Supermodelkaty
Administrator

24, Weiblich

  Level 37

Care Team Hello Blog

Beiträge: 3776

Re: Ik stop als Admin.

von Supermodelkaty am 01.02.2016 10:15

Nee, please niet. Maar zoals Kyra al zegt, kunnen er geen nieuwe admins worden gezocht? Mensen die veel online zijn en ook echt iets willlen bereiken met deze site?

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Antworten

Violet.
Administrator

23, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1557

Re: Ik stop als Admin.

von Violet. am 01.02.2016 10:17

Nee, please niet. Maar zoals Kyra al zegt, kunnen er geen nieuwe admins worden gezocht? Mensen die veel online zijn en ook echt iets willlen bereiken met deze site?

Ik ben benieuwd of Quarintox dat gaat doen, anders sta ik nog wel bereid om ze te zoeken want ik weet wel ongeveer wie geschikt is voor de functie.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Antworten

SadnessWill...
Gelöschter Benutzer

Re: Ik stop als Admin.

von SadnessWillNeverEnd. am 01.02.2016 10:19

Ik ga d'r zo nog wel even appe om te zeggen dat het verstandig is om nieuwe admin's te gaan zoeken die enthousiast aan de slag gaan met de site en prinsella eruit gooien..

Ja ik hoop dat je nog wat kunt regelen. Want dit vind ik echt niet kunnen. Zo gaat het hier zeker dood en komt er zeker niemand meer. Het begon net wat leuker te worden met activiteiten en Joëlars blog erbij.

 

Antworten

Supermodelkaty
Administrator

24, Weiblich

  Level 37

Care Team Hello Blog

Beiträge: 3776

Re: Ik stop als Admin.

von Supermodelkaty am 01.02.2016 10:24

Ik ben benieuwd of Quarintox dat gaat doen, anders sta ik nog wel bereid om ze te zoeken want ik weet wel ongeveer wie geschikt is voor de functie.

Beter doe jij het gewoon meteen, jij maakt het meeste mee van deze site, jij kan idd het beste het beoordelen.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Antworten

frouke
Gelöschter Benutzer

Re: Ik stop als Admin.

von frouke am 02.02.2016 01:41

Ik snap heel goed waarom je stopt, het zal vast lastig zijn geweest om dat allemaal in je eentje te doen.
Ik vind het al knap dat je het zo lang vol hebt kunnen houden.

Antworten

SadnessWill...
Gelöschter Benutzer

Re: Ik stop als Admin.

von SadnessWillNeverEnd. am 02.02.2016 08:41

Ik snap heel goed waarom je stopt, het zal vast lastig zijn geweest om dat allemaal in je eentje te doen. Ik vind het al knap dat je het zo lang vol hebt kunnen houden.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum