5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  15  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/23/2016 08:20 PM

Myrall.
Tja, ik gun dit nou ook niet echt andere meiden. Maar Michael moet toch wel sterk genoeg zijn om tegen Calum in te kunnen gaan? Of is dit ook maar even allemaal opgemaakt zodat ik medeleiden krijg. Leuk idee, maar dat gaat niet werken. Ik ga op het bed zitten en zucht zachtjes.

Calum.
'Ja, wat kijk je nou?' Vraag ik. Ik laat haar op het bed zitten. 'Hou gewoon een keer op met je gedrag. Ik ga echt heen medeleiden krijgen hoor. Sterker nog, dit maakt me het alleen maar moeilijker om niet los te gaan. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/23/2016 08:36 PM

Emma
Ik schud mijn hoofd verbaasd en ga van het bed af''Laat me de kamer uit''Ik heb geen zin om hier te gaan huilen.Ik wil wat prive


Michael
Ik slik''Ik weet wat je waarschijnlijk zal denken, maar Calum heeft genoeg connecties om mij binnen een dag dood te hebben'' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 05/01/2016 06:49 PM

Myrall.
"Dat is... verschrikkelijk." Ik vertrouw het niet. Stel dat hij ditecht verzint zodat ik medeleiden krijg. Ik bijt op mijn lip. Ik vind het niet bepaald leuk hier eigenlijk.

Calum.
'Nee, Emma!' Schreeuw ik. 'Ga gewoon slapen of zo, weet je.' Ik trek haar weer terug naar het bed en ga zelf op de rand zitten. Ik weet wel dat ik behoorlijk gemeen ben, maar ze is niet de makkelijkste... 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/01/2016 07:42 PM

Michael
Ik zucht''Myrall, als ik je vrij kon laten zou ik dat doen. Maar dan gaan we allenbei dood''


Emma
''Laat me er alsjeblieft uit Calum, Ik smeek je...''Ik kijk naar de grond''Ik wil gewoon even een momentje alleen. Ik sta op het punt te kotsen door alle verwarring en dingen die er in mijn hoofd omgaan. Ik moet gewoon even alleen zijn...'' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 05/01/2016 08:31 PM

Myrall.
Ik knik en zucht zachtjes. Waarom ik? Nu zit ik dus hier mee opgescheept. Het enigste voordeel is dat Michael niet zo streng is... "dus, wat nu?..."

Calum.
Ik rol mijn ogen. "Oké, dan." Ik open de deur. Ze kan toch niet uit het huis komen. Alles zit dicht. Ik ga weer op bed zitten en kijk nog even naar haar. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/01/2016 08:35 PM

Emma
Ik loop zo rustig mogelijk de kamer uit maar begin te rennen, ik ga de gang uit en naar beneden. Ik ga beneden op de bank zitten en haal diep adem. Maar ik begin al te huilen. Waarom ik? Waarom gebeurt dit nou weer?


Michael
''Geen idee, zeg maar wat je wilt doen en we gaan het doen'' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 05/01/2016 08:55 PM

Myrall.
"Michael... waarom ben je zo aardig?" Vraag ik verbaast. "Ik jad je echt heel anders verwacht."

Calum.
Ik hoor wat gehuil. Ik ga bij de trapleuning staan en kijk naar beneden, naar Emma. Het is best zielig eigenlijk, ze vind het echt zwaar... maar als ik lief ga doen gaat ze zich hoger voelen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/16/2016 09:59 AM

Michael
''Ik weet niet, ik wil gewoon geen ruzie, je bent een lief en mooi meisje. Ik zou mezelf nooit vergeven als ik gemeen tegen jou zou doen. Je hebt tenslotte niets verkeerd gedaan.''


Emma
Ik wil gewoon dat hij wat vriendelijker is, dat hij niet tegen me schreeuwt of me slaat, dingen waar ik hem nooit voor zal vergeven. Maar als hij aardiger doet is het hier ten minste wat beter. Ik veeg mijn tranen af en ga op zoek naar een spiegel, en in de hal naast de trap staat. Ik wil niet dat hij ziet dat ik gehuild heb. Hij zal me een zwakkeling vinden, en meer beledigingen heb ik niet nodig. Hij heeft al toegegeven dat ik niet mooi ben, en nog wel meer gezegt. Ik veeg mijn uitgelopen mascara van mijn wangen af en zoek in de zakken van mijn vestje. Maar ik heb geen mascara bij me. Dus hij zal het alsnog merken. Ineens hoor ik een kraak en schiet mijn blik naar boven. Niemand. Ik zal ook nog wel gek worden. Kan er allenmaal nog wel bij.... 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 05/16/2016 09:11 PM

Myrall.
Ik kijk de andere kant op als ik mijn wangen warm voel worden. Lief en mooi, dat is ook nieuw. Ik weet even niet goed wat ik moet zeggen dus ik ga wat aan mijn shirt zitten.

Calum.
Ik kan haar vanaf de trap zien. Ik ga aardiger tegen haar doen, in ieder geval niet meer beledigen. Je kan echt zien dat ik haar leven kapot maak. Ik loop naar beneden en ga voor haar staan. Haar mascara is uitgelopen. Ik ben zo slecht in troosten of wat dan ook. Ze traant nog steeds een beetje. Ik zucht zachtjes en veeg haar tranen weg. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 05/17/2016 08:08 AM

Emma
Ik schrik als Calum ineens voor me staat en draai me zo snel mogelijk om, maar hij heeft me al zien huilen''Wil je alsjeblieft weggaan?''Ik slik en loop weer naar de bank. Het lukte niet eens om mijn mascara weg te halen. En nu zit mijn gezicht nog steeds onder de zwarte strepen. Ik ga op de bank zitten en krul me op in een hoekje.


Michael
Ik haal mjn schouders op en lach zacht''Maar wat wil je gaan doen?'' 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  15  |  »  |  Last

« Back to forum