5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  15  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/01/2016 07:21 AM

Myrall.
Oké, ik snap dat hij het jammer vindt dat hij verloren vind maar van dat gesnauw word ik wel bang.

Calum.
Ik kijk nogmaals naar haar. Ze trilt helemaal. Ben ik iets te hard geweest? Oké, ja... maar ik sta momenteel hoger dan zij en ik ga geen medeleiden tonen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/01/2016 07:24 AM

Emma
Ik haal nogmaals diep adem om wat kalmer te worden en zucht diep. Ik moet moeite doen om geen paniekaanval te krijgen. Maar ik begin alleen maar meer te trillen en voel dan hoe mijn lichaam slap word en ik niks meer zie...


Michael'
Ik zucht en pak een pakje siggarretten.''Ik ga even roken, ga maar gamen ofzo''Mompel ik terwijl ik naar buiten loop 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/01/2016 07:27 AM

Myrall.
Ik knik en kijk even naar de controller in mijn handen. Vervolgens begin ik te spelen.

Calum.
Ze is ineens helemaal stil. Dat lijkt me sterk. 'Emma?' vraag ik. Ik tik haar arm aan. Maar er gebeurt niets. Ik trek een beetje aan haar arm. 'Doe je nou alsof je slaapt?' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/01/2016 07:51 AM

Emma
Ik voel iets aan mijn arm maar kan niet plaatsen wat. En dan ben ik helemaal weg. Flauwgevallen


Michael
Ik rook rustig een sigarretje. 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/01/2016 04:54 PM

Myrall.
Als ik verloren heb kijk ik even uit het raam waar ik Michael buiten zie staan. Is hij boos om een spel? Jongens... Ik zal ze nooit bergrijpen.

Calum.
'Shit!' mompel ik. Nogmaals schud ik aan haar lichaam. Ik ga de ambulance niet bellen, ik moet het zelf oplossen. Anders weten ze van de ontvoering. 'Kom op, Emma. Word wakker!' ik tik haar aan. Ik zie bewegingen maar dat komt waarschijnlijk van mijn aantikken. Ik open haar mond en leg haar op haar zij neer zodat ze niet stikt in haar tong. Ik heb wel een beetje opgelet op school. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/01/2016 05:21 PM

Emma
Ik voel nog hoe ik niks kan zien.

MIchael
Ik zucht en rook verder 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/01/2016 06:51 PM

Myrall.
Ik kijk weer naar het spel. Vervolgens leg ik de controller neer. Dit is een goed moment om te ontsnappen. Ik loop langzaam door de gang heen en loop naar een kamer met een raam dat leidt tot het dak van de garage. Bingo.

Calum.
Ik loop na een tijdje naar de badkamer en vul de wasmand met ijskoud water. Vervolgens loop ik terug en leg ik haar even op de vloer neer. Aangezien het daar sneller droogt. Ik giet het water over haar lichaam heen, dat moet werken.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/01/2016 08:38 PM

Emma
Ik gil kort en ga gelijk zitten''Waarom moest dat nou weer Tom, je weet toch wat je meot doen als ik...''Ik slik als ik Calum ineens weer zie en kijk naar de grond.

Michael
Ik loop naar binnen via de garage en zie myrall, ik pak haar bij haar heupen vast en leg haar over mijn rechterschouder waarna ik met haar naar boven loop''Niet doen'' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/01/2016 10:14 PM

Myrall.
'Michael, laat los! Ik wil naar huis.' Ik probeer me los te maken. Hij moet me wel laten gaan. 'Ik ben je eigendom niet.'

Calum.
Ik kijk opgelucht als ze weer bij komt. 'Tom? Wie is Tom?' Vraag ik. Ik ga weer zitten en kijk naar het water. Dat ruim ik zo wel op. Ik pak snel handdoeken zodat ze zich kan afdrogen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/03/2016 03:58 PM

Emma
''Gaat je niks aan''Als ik hem over mijn broer vertel gebeurt er misschien wel iets. En van mijn familie moet hij afblijven.Ik pak een handdoek van hem aan en droog me af.


Michael
''Dat ben je wel.Sorry''Ik zet haar op mijn bed neer en doe de deur op slot 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  15  |  »  |  Last

« Back to forum