5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  15  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/03/2016 04:30 PM

Myrall.
Ik kijk hoe hij de deur op slot doet. Hoe dom kan ik ook zijn om het überhaupt te proberen? Ik kan niet wegkomen. 'Dat ben ik niet.' Zeg ik zachtjes.

Calum.
Ik ga voor haar zitten. 'Je mag best dingen vertellen, ik ga ze niet doorvertellen.' Zeg ik. Ik pak ondertussen even een shirt en een joggingbroek voor haar. Ja, cliché... maar ze mag wel warme kleren aan hebben. Anders wordt ze weer ziek en dan krijg ik dat probleem weer. 'Trek dit maar aan.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/03/2016 04:32 PM

Michael
''Helaas ben je dat wel''Mompel ik''Ik zucht en pak mijn controller die ik opberg


Emma
''Nee.''Mompel ik koppig waarna ik de kleren aanpak''Zou je weg willen gaan of me een ruimte geven om me om te kleden?"" 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/03/2016 04:52 PM

Myrall.
'Wat bedoel je daar mee? Ik ken je niet eens dus je hebt  iet eens het recht om me je 'eigendom' te noemen.' Het valt me op dat hij heel anders doet.

Calum.
Ik haal mijn schouders op en draai me om. 'Zo kan het ook.' Zeg ik waarna ik ven zucht. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/03/2016 04:56 PM

Emma
Ik zucht en trek mijn shirt uit waarna ik mijn rokje uittrek en de kleding aantrek''KLaar''

Michael
''Ja wel''Zeg ik geirriteerd 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/03/2016 05:01 PM

Myrall.
Ik kijk even naar de grond. Vervolgens weer naar Michael. 'Ik snap het niet, hoezo zeg je zo iets?'

Calum.
Ik draai me weer om. Om eerlijk te zijn verveel ik me een beetje. 'Heb je dat vaker? Dat je flauwvalt?' Vraag ik aan haar. Ik wil niet dat ze dood gaat omdat ik er te laat bij ben. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/03/2016 05:08 PM

Emma
''Als je zo boos tegen me blijft doen krijg ik het vaker ja.''Ik zucht en ga op het bed zitten en kijk naar de grond. Ik mag nu geloof ik van geluk spreken dat ik niet naakt in dit bed lig. Want hoe graag ik dan flauw zou willen vallen. Dat zou me nooit lukken


Michael
''Bek dicht''Zucht ik. ik sta boos op''Of moet je een klap?"' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/03/2016 05:21 PM

Myrall.
Ik schrik als hij op staat. Ik schud mijn hoofd. Ik heb al genoeg klappen gehad in mijn leven. En wat doe ik eigenlijk verkeerd? Ik heb helemaal geen grote mond volgens mij. Of moet ik dat juist hebben?

Calum.
'Ik ga echt niet aardig doen als je dat soms denkt. Misschien moet jij dat wel ophouden met dat kut gedrag van je!' Het laatste schreeuw ik. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/03/2016 05:25 PM

Emma
Boos kijk ik op''Ik zeg verdomme alleen hoe je kan voorkomen dat ik paniekaanvallen krijg. Of heb je liever dat ik het grootste gedeelte van de tijd voor pampus lig?""


Michal
Ik zucht en ga weer zitten 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/03/2016 05:29 PM

Myrall.
Ik vraag me eigenlijk af of alles wel goed met hem gaat. 'Is er iets mis? Je mag het best zeggen als er iets is. Ik kan het wel begrijpen. Denk ik.' Zeg ik na een tijdje.

Calum.
'Ja, misschien wel! Het enigste wat je doet hier is op mijn zenuwen werken!' Zeg ik terwijl ik boos op sta en voor haar ga staan.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/03/2016 05:45 PM

Emma
Ik sta op''Jij vuile egoist. Je weet niet hoe vreselijk ik me momenteel voel en alles gaat alleen maar om jou.''Ik kijk hem boos aan

Michael
Ik zucht en schud mijn hoofd 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  15  |  »  |  Last

« Back to forum