5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  15  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/05/2016 07:07 PM

Myrall.
Ik knik en kijk vervolgens even naar mijn handen. 'Wanneer mag ik naar huis?' Vraag ik voorzichtig aan hem. 

Calum.
'Gewoon, iets.' Ik glimlach. 'Laten we een spel spelen. Ik vraag je dingen en jij moet ze antwoorden.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/05/2016 07:09 PM

Emma
''Mij best''Ik kijk hem aan


Michael
''Geen idee'' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/05/2016 07:14 PM

Myrall.
Ik haal even een hand door mijn bruine haar. 'Stop met die korte antwoorden, alsjeblieft. Sorry maar dat maakt me nerveus. Doet me denken aan een griezelstuk uit een film van zo'n professor die niets over zijn plannen zegt.' Ik bijt op mijn lip en sluit even mijn ogen. 'Ga je me überhaupt nog laten gaan?'

Calum.
'Ben je goed in zoenen? Gewoon zeggen, maakt niet uit als het selfish klinkt.' Ik sluit mijn armen even om haar middel heen. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/05/2016 07:29 PM

Emma
''Weet ik veel, anderen zeggen van wel''Ik kijk hem aan


Michael
''Geen idee, houd gewoon je mond'' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/05/2016 10:14 PM

Myrall.
Ik knik en vouw mijn handen in elkaar. Ik kijk naar mijn nagels die voor een deel bedekt zijn met zwarte nagellak. Ik trek mijn mouwen iets verder maar beneden. Ik heb zo veel vragen... kom ik hier weg? Waarom ben ik hier?...

Calum.
Ik grijns even. 'Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd. Lemme try.' Ik druk mijn lippen op die van haar. Ik verwacht dat ze weg duwt maar dat levert haar niet veel goeds op. Dus eigen keuze. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/06/2016 08:04 AM

Emma
Ik sla mijn armen om zijn nek en zoen hem


Michael
Ik zie dat ze gestresst is''Wil je wat eten? hET IS al 6 uur'' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/06/2016 07:40 PM

Myrall.
Ik schud mijn hoofd. Ik heb helemaal geen trek ik eten. Ik kijk hem even aan. 'Alsjeblieft, laat me gaan.' Smeek ik hem. Ik kan nu eigenlijk gewoon wegrennen maar alles zit volgens mij op slot. 'Ik vertel niemand over dit, beloofd.'

Calum.
Het verbaast me dat ze echt mee werkt. Na een tijdje stop ik. 'Kan beter.' Ik laat mijn handen naar haar kont glijden en grijns. 'Heb je het al eens gedaan?'  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/06/2016 07:49 PM

Emma
Ik heb zo'n zin om hem een klap te verkopen af en toe. Maar inplaats daarvan ga ik van zijn schoot af''Dus ik mag gaan?Als het beter kan kun je beter een beter meisje dan mij zoeken''Zeg ik nogal beledigt

Michael
''Sorry, ik kan je niet laten gaan. maar ik zal je goed behandelen'' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/06/2016 09:24 PM

Myrall.
Ik wil zo graag weg, ik kan echt wel gaan huilen nu. Hij snapt volgens mij niet hoe het voor mij is. Zolang hij niet gemeen gaat doen is het niet heel erg maar ik ben alsnog ontvoert. Ik moet iets vinden om weg te komen. Misschien in de avond.

Calum.
Ik lach. ''Natuurlijk laat ik je niet gaan.' Ook ik sta op. 'Maar ik vroeg je iets. Ik ben gewoon benieuwd.' Zeg ik met een grijns. 'Ik zeg echt niet dat je het met mij hoeft te doen. Ik heb misschien, als je normaal doet, wel een beetje respect voor je.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/07/2016 08:00 AM

Michael
Ik zucht en sta op''Ik doe vriendelijk, ik kan niks anders''

Emma
Ik zucht''Nee rot op en krijg lekker de tering ofzo''Ik zucht en loop naar het raam, arrogante klootzak dat het is. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  15  |  »  |  Last

« Back to forum