5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  15  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/07/2016 04:09 PM

Myrall.
'Ja, maar dat maakt het me niet makkelijker!' zeg ik iets harder. 'Je bent een klootzak, weet je? Jij weet vast niet hoe dit voor mij voelt. Ik zal wegkomen, hoe dan ook.' Het rolde zo over mijn lippen. Hij mag wel weten wat ik denk.

Calum.
'Zo'n grote bek tolereer ik niet, bitch.' bijt ik haar toe. Ik loop naar haar toe, pak ruw haar arm vast en draai haar om zodat ze me aankijkt. 'Nog één keer zo'n grote bek van je en ik doe je iets.' Waarschuw ik haar.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/07/2016 06:30 PM

Emma
Ik kijk hem woedent aan''Je weet niet hoe erg je mij beledigt, je noemt mij degene met een temper? Dacht het niet. Ik het nog niet eens uur dat ik je ken heb je me al zo erg beledigt dat ik niet eens meer weet waarom je me hier wilt, omdat je me wilt pesten? Pesten tot ik psygisch gestoort word? Want dan ben je al aardig close'' 

Michael
Ik slik als ze dat zegt en deins terug. Ik doe dit niet graag. Het moet van Calum. 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/08/2016 07:27 PM

Myrall.
Ik laat me weer tot rust komen. Ik sla mijn armen over elkaar heen en staar voor me uit. Ik heb er geen vertrouwen in, ik zal niet wegkomen en ik moet dus met hem te zien overleven. Het is maar goed dat hij nu maar wat staat te kijken. Ik had misschien wel klappen gehad met zo'n reactie.

Calum.
'Ik wil lol hebben, dat snap je toch niet?! Of ben je zo dom?' Schreeuw ik. 'Bovendien maak je het alleen maar erger. Ik waarschuw je en als nog ga je door.met je gesnauw. Wil je zo graag dat ik je en lesje leer? Dan kun je het ook gewoon zeggen!'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/08/2016 08:14 PM

Calum
''En lol hebben betekent mij beledigen?"'Ik kijk hem woedent aan

Michael
Ik zucht 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/08/2016 09:00 PM

Myrall.
Ik kijk weer naar Michael. 'Sorry, ik liet me gaan.' Verontschuldig ik me na een tijdje. Eigenlijk verdient hij dat niet eens, een verontschuldiging.

Calum.
'Verdomme, Emma!' Ik geef haar een klap tegen haar wang. 'Het is genoeg geweest, ik waarschuw je tig kernen je blijft doorgaan!' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/08/2016 09:04 PM

Emma'
Ik begin te huilen en kijk hem aan''Je begrijpt gewoon niet hoe veel pijn je me doet, je bent een vieze zak en ik haat je!"'Roep ik naar hem terwijl ik het kussen van het bed gris en het naar Calum smijt, hij mag blij zijn dat er geen vaas lag


Michael
Ik zucht''Geeft niet, ik verdien geen excuus'' 

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/08/2016 09:10 PM

Myrall.
Ik haal mijn schouders op. Hij heeft wel gelijk. Ik kijk weer even naar mijn pols en vervolgens draai ik me weg. Ik wil er niet naar kijken. En precies zoals ik had verwacht: awkward silence moment. Ik hou dus totaal niet van stiltes tenzij ik goed wil nadenken.

Calum.
'Bek houden!' Bijt ik haar boos toe. Ik pak het kussen op en leg het weer terug. Ik pak haar armen vast. 'Stop met gooien en doe verdomme rustig!' Moet ik nog bozer en ruwer gaan doen? Vraag ik me best af. 'Ga liggen in mijn bed en ga maar slapen of zo. Je bent echt opgefokt.'

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/23/2016 10:39 AM

Emma
Ik kijk hem boos aan''Hoe durf je boos op mij te zijn? Kijk toch eens godverdomme naar hoe je mij behandelt. HET ENIGE WAT JE DOET IS ME BELEDIGEN EN UITSCHELDEN, ik tolereer het woord bek niet!''Roep ik naar hem terwijl ik hem een rake trap in zijn ballen verkoop


Michael
Ik slik en kijk naar de grond''Myrall ik zal het je uitleggen, maar je mag het hier nooit voer hebben met Calum, oke?""

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from AestheticRain on 04/23/2016 01:01 PM

Myrall.
Ik knik. 'Oké, go ahead.'' zeg ik waarna ik aandachtig luister.

Calum.
Ik kreun van de pijn als ze me trapt op een plek waar ik dat liever niet heb. Damn, dat doet pijn. Alweer. Als het weer iets beter gaat sta ik op van het bed en pak ik haar vast aan haar polsen waarna ik haar ook een klap tegen haar wang verkoop. 'Emma, stop. Ik weet dat je het niet leuk vind, maar je moet er nou eenmaal mee leven.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: 5SOS'O:// Stockholm Syndrome [18+]

from ide11 on 04/23/2016 04:20 PM

Emma
''Nee, ik wil er niet mee leren leven!"'Roep ik hard''Ik haat je en je bent een vieze vuile klootzak!"'Ik sla om me heen. Dan word ik ineens vastgepakt bij mijn polsen en word er een klap gegeven op mijn gezicht. Vol ongeloof kijk ik hem aan


Michael
''Als ik jou vrijlaat ga ik door Myrall. Hij dwingt me simpelweg dit te doen. Ik ben vaak genoeg door hem bedreigt''Ik slik en kijk haar kort aan''Je houd je mond hier over hé?""Snel sta ik op en loop ik de deur uit en ga naar de wc. Het is een slecht excuus, maar ik wil nu echt alleen zijn 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  15  |  »  |  Last

« Back to forum