O) Ghosts are everywhere.. (18+)

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Anelore33

24, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere..

from Anelore33 on 03/29/2016 04:52 PM

Andrew
Ik schiet in de lach wanneer ik zie dat James aan het kwijlen is. "Wat is hij toch een gentleman." lach ik dan wanneer hij gewoon weg stapt en Jade voor de deur wacht. Na een tijdje stapt ze naar binnen toe en steekt haar duimen naar me op. Alles verliep dus volgens plan. Ik kijk naar Christa en glimlach tevreden. "Volgens mij, wordt dit een geslaagde dag." Ik gaap uitgebreid en rek me even uit. Ik had weinig slaap gehad maar dat vond ik nu plots niet meer zo erg aangezien James totaal geen besef had wat er allemaal zou gebeuren.

Jade
Ik glimlach wanneer ik hem zie kwijlen. "Wauw, ik wist niet dat ik er zo lekker uitzag vandaag." plaag ik hem dan en hij stapt niet veel later naar boven heen. Ik stap dan ook naar binnen, steken mijn duimen op naar de rest en duuw de deur achter me weer in het slot. Ik ruimde terwijl zijn ontbijttafel op en wanneer ik hem weer zie verschijnen, glimlach ik. "Owwh, ja. Je moet een koffer vullen met een paar spullen. We gaan een tijdje ergens heen." glimlach ik. "Ik kom je wel helpen met je koffer zodat ik weet dat je alles bij hebt." zeg ik en stap vertrouwd naar James' kamer heen. Ik was hier al vaak geweest maar toch voelde het deze keer speciaal aan doordat ik hier voor de eerste keer écht helemaal alleen was met hem.

Andrew.jpg 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere..

from buffy_ on 03/29/2016 05:14 PM

Christa

Ik grinnikte toen ik zag dat James aan het kwijlen was. "Dit wordt zeker een geslaagde dag," antwoorde ik. Ik leunde mijn hoofd tegen het raampje en keek naar buiten. "Ik hoop dat er geen tegenslagen gaan komen..." Ik keek even naar Andrew, hij was totaal relaxt. Ik vroeg me af hoe hij dat kon.
Jade en James waren nog steeds niet klaar. En het werd best vervelend in de auto, door die genante stilte hier. Ik had iets tegen deze stiltes. "Dus... Hoe kan je eigenlijk zo rustig blijven?"

James

We liepen samen naar mijn kamer. "Ik zal mijn koffer even vanonder mijn bed halen." Jade had even een ongemakkelijke uitdrukking op haar gezicht, maar dat veranderde toen ze mijn kastdeur opende.
"Mijn kast niet overhoop halen he!" grapte ik even.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Anelore33

24, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere..

from Anelore33 on 03/29/2016 05:51 PM

Andrew
Wanneer ik haar stem doorheen de auto hoor weerklinken, kijk ik op. Ik had mijn ogen gesloten doordat ik nog steeds wel wat moe was. Ik haal mijn schouders op. "Ik heb geen idee. Ik heb niet vaak stress. En ik weet dat dit allemaal toch goed komt dus waarom zou ik stress hebben?" vraag ik dan en haal één wenkbrauw vragend op. Mijn telefoon rinkelt dan en wanneer ik naar de display kijk, zie ik dat het een sms'je is van Jayden. Hij stuurde dat iedereen er was en dat ze dus met zen allen op ons aan het wachten waren. Ik toon het dan aan Christa en tik een sms terug dat we er bijna zouden zijn.

Jade
Ik lach wanneer hij dat zegt. "Je weet dat dat sowieso gaat gebeuren." zeg ik lachend en zoek wat doorheen zijn kleren. Ik geef hem dingen aan die hij in zijn koffer legt. Broeken, shirten, hemden.. "Ik wil ook je onderbroeken kiezen!" zeg ik vrolijk en trek een schuif dan open waar zijn boxershorten liggen. "Eenhoorntjes." zeg ik lachend en hou de boxer in de lucht. "Die nemen we mee." zeg ik en gooi de boxer naar hem toe.  

Jade.jpg 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere..

from buffy_ on 03/29/2016 06:39 PM

Christa

Andrew liet me een sms'je zien, van Jayden. "Ik hoop dat ze opschieten, als we nu al de laatste zijn..." Ik haalde diep adem en keek voor me uit. Niet flippen, dacht ik bij mezelf. Het heeft wel iets dat de jarige als laatste komt en iedereen al klaar staat, toch?
Ik nam mijn telefoon uit mijn jaszak en keek even hoe laat het was, gewoon omdat ik niets te doen had. We hadden nog tijd en wat ik zeker niet wou, is dat James terug naar huis gaat omdat hij iets vergeten was.

James

Ik lachte. Natuurlijk zou ze dat doen, typisch Jade. "Enhoorntjes." hoorde ik haar zeggen en toen keek ik om. Ik had het weg vanonder in mijn kast moeten steken, toch stak ik het in mijn koffer.
"Eenhoorns zijn hip," mompelde ik. Iedereen had wel iets met eenhoorns dus... Maar dat Jade erachter kwam dat ik een eenhoornboxer droeg, een beetje genant. "Hebben we dan alles?" vroeg ik terwijl ik het al begon toe te ritsen.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Anelore33

24, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere..

from Anelore33 on 03/29/2016 07:47 PM

Andrew
Ik stop mijn telefoon weer in mijn zak en kantel mijn zetel wat zodat ik wat beter lig. Wachten, ik had er een hekel aan. Ik sluit mijn ogen en voel de schrille ochtendzon op mijn benen schijnen. Het werd vandaag niet zo heel warm, jammer. Ik kijk even kort naar Christa. "Zeg me wanneer de tortelduifjes eraan komen." zeg ik en gaap even. Ik vouw mijn handen dan achter mijn oor en sluit genietend mijn ogen.

Jade
"Ze zijn schattig." glimlach ik en schud mijn hoofd. "Neeee, je moet nog spulletjes hebben voor je tandjes." zeg ik en stap naar zijn badkamer heen. Ik kom terug met deo, een tandenborstel én tandpasta. Ik stop het allemaal in zijn koffer en knik dan. "Nu hebben wel alles, eenhoorn." plaag ik hem en kijk hem speels aan. Ik geef hem een speelse knipoog en ga dan naar beneden heen. Ik hoor dat James achter me aan komt me zijn koffer. "We moeten meteen gaan." zeg ik en open de deur alweer. Ik ga al naar de auto en doe de achterklep open.

Andrew.jpg 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere..

from buffy_ on 03/29/2016 08:14 PM

Christa

"Zal ik doen," zei ik zachtjes. Ik staarde uit het raampje naar de voordeur en wachtte. Ik kraakte mijn vingers even en keek dan even naar Andrew. Andrew lag er vredig en leek te slapen. Ik staarde hem nog even aan en schrok me dood toen de achterklep open ging. "Zijn jullie er weer?" Ik keek naar achteren en glimlachte breed.

James

Ik sleurde mijn valies naar de kofferbak en sleurde die daarin. "Zo, we kunnen da vertrekken, denk ik." Ik glimlachte en wist totaal niet wat me te wachten stond. Alleen hoopte ik gewoon dat Jade niet over de eenhoorns in het openbaar zou praten. Dat zou mijn imago alleen verpesten en zeker tegenover mijn vrienden.
Ik schudde mijn hoofd, om de enge gedachten over die eenhoorns van me af te schudden. Ik ging in de auto zitten en klopte op de stoel voor me, waar Christa zat.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Anelore33

24, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere..

from Anelore33 on 03/29/2016 08:23 PM

Andrew
Ik schrik zacht op wanneer de kofferbak open gaat en zet mijn stoel dan weer goed. Ik start alvast de auto en grijns naar James die nu ook in de auto stapt. "Welcom, bro." zeg ik en we geven elkaar onze gebruikelijke boks. Ik rijd dan achteruit met de auto en ik kijk naar Christa. "Welk adres was het?" vraag ik dan en laat Christa het dan intikken in de gps. Ik rijd er dan heen en kijk via de achteruitkijkspiegel naar Jade en James. Ik grijns eens. Ik had er zin in!

Jade
Wanneer de koffer erin zat, doe ik de kofferbak weer dicht en stap achter Andrew de auto in. Ik zie de jongens elkaar begroeten en ik klik mijn gordel rond me vast. Ik ga langs mijn haar heen en bestudeer mijn make-up even in het raam dat mijn spiegelbeeld weerkaatste. Ik pers mijn lippen dan op elkaar en hoor de stem van de gps. Ik kijk naar James en trek mijn wenkbrauwen speels op. Ik was benieuwd naar zijn reactie.

Jade.jpg 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/04/2016 04:13 PM

Christa

Andrew vroeg me het adres, dus tikte ik het in op de gps. Nu kon het avontuur echt beginnen en iedereen had er ook reuze zin in! Nadat ik het had ingetikt, reden we naar onze bestemming, het griezelhuis.
Ik keek af en toe is in de achteruitkijkspiegel en zag James met grote ogen uit het raam kijken. "Dit gaat super worden," zei ik binnenmonds.

James

Ik ga Andrew onze gebruikelijke boks en ging zitten. Plots keek Jade met -speels opgetrokken- wenkbrauwen aan. Ik wist niet helemaal hoe ik moest reageren, mijn gezicht kreeg bedenkelijke trekjes.
Het was altijd raar als Jade "gewoon" deed en als ze "ongewoon" deed, zou je denken dat ze gewoon deed. Erg verwarrend, maar dat is Jade voor je.

Stiekem wou ik dat dw auto ineens 100 km per uur reed en we er binnen een paar minuutjes waren. Het duurde wat langer dan een paar minuutjes en nog steeds vroeg ik me af waar we heen reden.
"Wanneer zijn we er?" vroeg ik aan Andrew.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Anelore33

24, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from Anelore33 on 04/04/2016 07:49 PM

Andrew
Wanneer ik James' vraag hoor, kijk ik even kort naar de gps. "Nog een kwartier." zeg ik en druk de gaspedaal wat harder in zodat we met een grote snelheid langs de landschappen heen vlogen. Ik kijk even naar Jade die met een grote glimlach op haar gezicht naar buiten zat te kijken. Ik pers mijn lippen kort op elkaar en geef een korte ruk aan het stuur zodat we een baantje in reden die helemaal in het veld gelegen was.

Jade
Het kwartiertje was snel voorbij gegaan en voor we de bestemming echt bereikte, haalde ik een blindhoek uit mijn tas. "Draai je maar om." lach ik en schuif wat meer naar James toe. Ik zet de blinddoek voor zijn ogen. "Zie je nog wat?" vraag ik en hang even over zijn schouder heen. De blinddoek zat goed, naar mijn mening dan toch. Ik bind hem vast en grinnik zacht. Ik druk de deur dan open en laat James uitstappen.

Andrew.jpg 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: O) Ghosts are everywhere.. (18+)

from buffy_ on 04/05/2016 12:01 PM

Christa

We waren eindelijk aangekomen. Ik wou schreeuwen van enthousiasme, maar ik hield het voor mezelf. Jade was James nog aan het "blinddoeken". Om een beetje mee te werken, haalde ik de koffers uit de kofferbak.
Het was erg opvallend dat die van Jade het meeste woog, ze was precies voor alles op voorbereid. "Andrew? Kan je me even komen helpen?" De laatste koffer was eruit gesleurd, maar ik kan ze moeilijk helemaal in mijn eentje naar het griezelhuis sleuren...

James

Als Jade ineens een blienddoek bovenhaalt en de blindoek strak aantrekt, stak ik mijn duim op. Het was zo strak gedaan, dat ik zelfs geen straaltje licht kon zien.
Ik stapte de auto uit en hoopte dat ik mijn evenwicht niet zou verliezen of tegen iemand aanbots. Ik hoorde Christa wat zeggen en allemaal voetstappen op de steentjes. Ik kon niets zien... Dit zou ik nooit mijn hele leven aankunnen, dus ben ik erg blij dat ik niet blind ben.
"Jade?" Ik strekte mijn armen uit om haar te vinden.

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  »  |  Last

« Back to forum