O || Her boyfriend (18+)
First Page | « | 1 ... 7 | 8 | 9 | 10
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: O || Her boyfriend (18+)
from Ellytjevdb on 08/04/2016 06:39 PMLeila
Gelukkig begrijpt hij mijn hint en draait hij de rollen weer om. Ik lig weer op mijn bed, terwijl hij boven me uittorent. Zoals ik al had gehoopt, trekt hij mijn slipje uit. Al vrij snel volgt ook zijn onderbroek. Ik vind het vreemd dat hij mijn lichaam niet bekijkt, maar zijn blik op mijn gezicht gericht houdt. Zijn adem streelt langs mijn oor als hij dat vraagt en ik moet een rilling onderdrukken. Ik bedank mijn neef vanuit de grond van mijn hart. Hij heeft me namelijk, als grap, voor mijn verjaardag condooms gegeven. Ik knik klein en trek het laatje van mijn nachtkastje open. In de bovenste lade, helemaal achteraan ligt er een doosje, gesloten en nog overvol. Voorzichtig maak ik het doosje open en haal er één uit. Deze overhandig ik aan Loïc, maar voor ik het loslaat zeg ik nog iets tegen hem. "Je mag kijken hoor, anders wordt het nogal ongemakelijk denk ik", grinnik ik zacht. Ik heb liever dat hij me bekijkt, dan dat we elkaar ongemakkelijk in de ogen blijven kijken en niet weten wat we anders moeten doen met onze blik. Met mijn vingers glijdt ik weer over zijn lichaam, tot de plek waar net de rand van zijn onderbroek zat, maar schuif deze keer nog iets verder door.