ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  8  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


Chamare

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Chamare am 28.04.2016 08:46

Jayden.
Als Skyler geen ideeën opbrengt denk ik nog even na. Er is veel te doen in mijn huis. Zoveel dat ik niet eens weet wat we nu precies kunnen doen. Thuis zien we het allemaal wel, eerst gaan we nu heerlijk uiteten. Ik ben erg blij dat Skyler en ik van dezelfde dingen houden. Niet alleen qua eten, maar ook qua doen en laten. Misschien is dat ook wel de reden dat onze relatie zo goed werkt. Als je twee tegenpolen van elkaar bent werkt het ook niet mee.
Door haar kwade blik moet ik zachtjes lachen. "Ja, dat snap ik dus ook niet helemaal. Ik bedoel, hoe kun je het zo lang volhouden met iemand als jou?" Plaag ik haar. Plagend steek ik mijn tong uit. Ze heeft ook dezelfde humor als mij, dat is al iets wat helemaal meewerkt in de relatie die ik zoek. Een relatie zonder humor? Nee, echt niet.
Ik glimlach lichtjes door haar woorden. Nog steeds is het een raar idee dat ik haar precies één jaar geleden een relatie heb gevraagd. Die tijd is echt snel gegaan. Gelukkig zijn er nog vele jaren samen tegaan. Door haar woorden glimlach ik lichtjes. Met mijn duim wrijf ik over de rug van haar hand heen. Net als ik iets wil terugzeggen, komt de ober eraan met het eten. Eerst zet hij de borden neer en daarna de glazen. Ik bedank hem en richt mijn blik daarna weer op Skyler. "Eet smakelijk, babe." Glimlach ik lichtjes.
Replay-the-One-Off-collection-Francisco-Lachowski-06.jpg

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Ellytjevdb am 29.04.2016 10:30

Ts
Skyler
Het eten was overheerlijk en de sfeer zat meer dan goed. Jayden en ik hebben nog lang zitten praten over mijn acteerwerk, onze relatie etc. Een flauw grapje, of honderd, kon natuurlijk niet ontbreken. Ik moet eerlijk toegeven, ik heb een glaasje of twee, drie gedronken en dat is iets wat ik normaal nooit doe. Ik voelde me alleen zo goed dat ik het niet kon laten. Het is niet dat ik er geweldig goed tegenkan, dus ben ik nu nog losser dan ik normaal al ben. We zijn net bij Jayden thuis aangekomen en vrolijk stap ik uit de auto. "Ik heb het zo naar mijn zin", zeg ik opgewekt. "Ik zou zo nog de hele avond kunnen blijven praten, of nuja misschien met elke keer", zeg ik waarna ik een kus op zijn lippen druk. "Met dit", vervolg ik waarna alweer een kus volgt. "Ertussen", eindig ik mijn zin, met weeral een kus die erop volgt. Ik neem zijn hand en draai al lachend een pirouette. "Ik hou van je, Jayden", zeg ik zo lief mogelijk. Ik druk me tegen hem aan, ook om op die manier wat steun te krijgen. We stappen naar binnen en meteen voel ik de gezellige warmte op mijn huid. Het is buiten inmiddels niet meer zo warm, dus ben ik blij dat we binnen zijn. Wat we nu gaan doen is nog een grote vraag. Een film kijken? Daar heb ik niet echt veel zin meer in. Inmiddels begin ik wat moe te worden ook en dan haal ik het einde sowieso niet.
 
Skyler_Moore_52.jpg

cooltext1643255418.png

Antworten

Chamare

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Chamare am 30.04.2016 09:01

Jayden.
Een geslaagde dag was het zeker. De dag is nog niet voorbij, maar er zijn al heel wat leuke uren omgegaan. De Efteling was erg gezellig en ook in het restaurant was het erg gezellig. We hebben het over van alles gehad. Ook over serieuze dingen, bijvoorbeeld onze relatie. Maar een grapje hier en daar kan natuurlijk nooit ontbreken. Het eten was echt heel erg lekker. Zoals altijd in het restaurant. Skyler heeft ongeveer drie glaasjes alcohol gedronken. Ikzelf maar één aangezien ik ook nog moet rijden. Ik wil het risico niet lopen dat ik een ongeluk krijg of een bekeuring.
Als we bij mij thuis aankomen sluit ik mijn auto af. Ik stap uit de auto. Mijn blik valt gelijk op Skyler. Al haar kusjes beantwoord ik. "Is dat niet..." Ik druk een kus op haar lippen. "Een klein beetje..." Opnieuw volgt er een kus. "Onhandig..?" Grijns ik lichtjes. Mijn zin sluit ik af met nog een kusje. Het is duidelijk te merken dat Skyler niet zo vaak drinkt en er ook niet zo goed tegen kan. Zo heb ik haar wel vaker meegemaakt, maar het ziet er nog steeds heel grappig en schattig uit. Ik houd haar hand vast. "Ik houd ook van jou, kleintje." Glimlach ik.
Ik loop achter haar aan en stap naar binnen toe. Achter me sluit ik de deur. Ik houd Skyler haar beide handen vast en trek haar zo naar me toe. Vervolgens sla ik mijn armen rondom haar middel. "Dus, wat waren de plannen van vanavond?" Probeer ik zo serieus mogelijk te vragen. Ik druk haar zachtjes tegen me aan. Mijn blik vestig ik op haar gezicht. Ik ben best benieuwd wat ze wilt gaan doen. Nu ze wat heeft gedronken heeft ze vast wel goede ideeën, toch? Het maakt mij allemaal niet uit. In de film heb ik niet meer zoveel zin. Daar ben ik nu ook veel te vrolijk voor. Bovendien kunnen we altijd nog een film kijken.
rw-co-holiday-2014-francisco-lachowski-0001.jpg

Antworten Zuletzt bearbeitet am 01.05.2016 01:18 .

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Ellytjevdb am 30.04.2016 10:05

Skyler
Nadat ik mijn zin, telkens onderbroken door kusjes, heb gezegd, aapt Jayden me na door hetzelfde te doen. Hierdoor begin ik zacht te giechelen. Dat hij me kleintje noemt, vind ik niet eens zo erg. Ik kan er zelfs om lachen zonder hem ook te plagen. Misschien komt het door de vermoeidheid en omdat ik niet meer honderd procent helder kan nadenken. Zodra we binnen zijn, trekt Jayden me met beide handen naar zich toe. Ik leg mijn hoofd tegen zijn hem aan en sluit kort mijn ogen, totdat ik antwoord geef. Ik kijk hem aan en bekijk hem nadenkend. "Hmm", mompel ik. "We kunnen een modeshow houden" stel ik grijnzend voor. "Ik heb hier nog genoeg leuke dingetjes liggen", grinnik ik. Zoals eerder al gezegd geweest is, ik heb een eigen deel van zijn kast opeëist. "Of we kunnen een leuke challenge doen, zoals je dat vaak ziet op YouTube?" stel ik voor. "Ik ga sowieso eerst wat anders aantrekken", glimlach ik. Na nog een kus op zijn neus gedrukt te hebben, ren ik onhandig naar boven. Gelukkig weet ik me nog net overeind te houden, anders zou het wel erg gênant geweest zijn. "Kom je nog?" roep ik van boven naar Jayden. Vervolgens stap ik zijn kamer binnen. Ik laat de deur alvast open en ga naar zijn kledingkast. Met een snelle blik vind ik meteen mijn spullen. Ik neem alleen niks wat van mij is, maar neem een shirt van Jayden uit de kast. Deze zal hij wel kunnen missen voor een avondje toch? Ik begin me opgewekt uit te kleden terwijl ik een vrolijk deuntje neurie. Het is al zo laat en ondanks het feit dat ik erg moe ben, blijf ik wel nog vrolijk en opgewekt.

Skyler_Moore_53.jpg

cooltext1643255418.png

Antworten

Chamare

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Chamare am 01.05.2016 02:22

Jayden.
Haar gechiegel laat me zachtjes lachen. Dat vind ik echt schattig. Sowieso vind ik haar al een schattig meisje. Ik heb het echt goed getroffen met haar. Ik glimlach lichtjes als ik haar hoofd tegen me aan voel. Ik druk een klein kusje op haar haarkruin. Niet veel later hoor ik haar woorden. "Dan mag jij een modeshow houden. Ik kijk wel hoe mooi je er uit ziet." Knik ik grijnzend. Een modeshow is niets voor mij. Ja, ik geef best veel om kleding, maar een modeshow vind ik echt verschrikkelijk. "Je hebt hier echt genoeg liggen voor een heel jaar." Plaag ik haar. Het maakt me niet zo veel uit als er veel kleding ligt van Skyler. Zo lang ik nog een deel van de kast heb vind ik het prima. Op haar volgende voorstel knik ik. "Dat is ook een goed idee, ja." Ik luister naar haar woorden. Als ze de trap op rent schiet ik zacht in de lach. Het ziet er nogal onhandig uit. "Ben al onderweg." Verzeker ik haar. Op een rustig tempo loop ik de trap op. Expres een beetje langzaam, zodat Skyler langer moet wachten. Vanaf de gang zie ik Skyler al staan. Ik heb haar wel vaker in ondergoed gezien, dus een groot probleem dat ze zich staat om te kleden is het niet. Mijn blik laat ik vallen op het shirt. "Ga je zomaar in mijn shirt lopen? Heb je daar wel toestemming voor, madame?" Grijns ik lichtjes. Natuurlijk vind ik dat geen probleem. In mijn kamer aangekomen haal ik een trainingsbroek uit mijn kast, met een wit T-shirt. Op een rustig tempo begin ik me om te kleden. Ondertussen luister ik naar het geneurie van Skyler.
tumblr_nzrokcptkU1sl5ttzo1_1280.jpg

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Ellytjevdb am 04.05.2016 04:15

Skyler
Ik begin hefitg 'nee' te schudden als hij zegt dat ik een modeshow mag doen zodat hij kan kijken. In mijn eentje ga ik dat echt niet doen. "Beter genoeg kleren dan te weinig", zeg ik op een zo 'slim' mogelijke toon. Ik weet dat ik hier redelijk veel kleren heb liggen en ik kan er ook om lachen als Jayden me hiermee plaagt.
Ik hoor zijn voetstappen en kijkt kort naar de trap. Hij komt op een extra traag tempo en ik weet dat hij dat doet om mij te plagen, zodat ik langer op hem moet wachten. Jayden heeft me al vaker in ondergoed gezien en ik vind het geen probleem dat hij me op die manier ziet. Ik schaam me niet voor mijn lichaam en dat Jayden het zou zien. Met een brede glimlach kijk ik hem aan als hij over zijn shirt begint. "Natuurlijk heb ik daar toestemming voor gekregen, die heb je me gegeven toen je me een jaar geleden gekust hebt", zeg ik met een knipoog. Jayden zelf neemt een trainingsbroek en een wit T-shirt. Op die manier ziet hij er altijd goed uit, eigenlijk met alles wat hij ook maar aantrekt. Nog steeds neurie ik vrolijk, ook wanneer ik me op zijn bed laat vallen en hem strak aankijk. Ik ben echt enorm blij dat ik hem nog steeds beschouwen als een deel van mijn leven. Op momenten als deze, ook al is mijn hoofd er niet helemaal bij, denk ik wel eens dat ik niet goed genoeg ben voor hem en daar hebben we zelfs al eens een 'ruzie' over gehad. Doordat ik er dus niet helemaal bij ben, begin ik toch over dat onderwerp. "Waar heb ik jou toch aan verdiend?" vraag ik me hardop af.

Skyler_Moore_54.jpg

cooltext1643255418.png

Antworten

Chamare

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Chamare am 04.05.2016 07:17

Jayden.
De kleding die ik vandaag aan had leg ik naast mijn kledingkast op de grond. Die trek ik morgen weer aan, dus in de was gooien heeft geen zin. Al zeg ik het zelf, ik ben best ijdel. Qua kleding geef ik best veel om mijn uiterlijk. En qua mijn kapsel. Dat zijn toch wel de twee belangrijkste punten. Ik trek mijn witte T-shirt aan en mijn zwarte joggingsbroek. Nog steeds heb ik die van de voetbal, al een paar maanden. Ik vergeet hem altijd om terug te geven, maar waarschijnlijk vinden ze dat niet zo'n probleem. Ik heb er in ieder geval niets van gehoord. "Weet je ook nog hoe laat we elkaar voor het eerst hebben gekust?" Grijns ik lichtjes, doelend op dat Skyler nog zoveel weet van die dag. Het shirt is haar veel te groot, maar dat zorgt ervoor dat het er wel heel erg schattig uit ziet. Het is een soort van jurkje bij haar.
Door haar woorden draai ik me om. Ik ben toch al klaar. Rustig loop ik naar haar toe en ga naast haar liggen. Over dit onderwerp hebben we het al wel eens vaker gehad. De laatste keer dat we dat hebben besproken kwam er zelfs een discussie uit wat leidde tot een korte ruzie. Op dat gebied vind ik haar af en toe erg onzeker, wat helemaal niet hoeft. Als ik haar niet goed genoeg vond had ik haar al lang gedumpt, maar dat is niet het geval. "Stop met je dat af te vragen, Skyler. Want je bent alles behalve het niet waard." Ik druk een kus op haar wang. Ik wil niet dat ze gaat denken dat ze niet goed voor me is. Bij dat soort dingen voel ik me gewoon niet prettig.
uwhq92-l-330.jpg

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Ellytjevdb am 04.05.2016 07:36

Skyler
Zijn shirt is natuurlijk veel te groot voor mij, waardoor het meer valt als een extra kort jurkje. Het zit gemakkelijk en het is warm genoeg om in te slapen, dus houd ik het lekker aan. "Weet ik veel. Niet alles past in mijn koppie", zeg ik waarbij ik lachend op mijn hoofd tik. Ik schiet bijna om mezelf in de lach, terwijl het niet eens zo grappig is. Wauw, ik moet niet meer zo veel drinken. Jayden komt bij me liggen en meteen merk ik de aanwezigheid van zijn lichaamswarmte. Ik kijk hem met een sip gezicht aan. Ik wil hier geen ruzie om maken, niet alweer, dus laat ik het er maar bij. "Oké", mompel ik dan maar als antwoord. "Maar jij ging een modeshow voor me houden", zeg ik met een grijns. Ik leg een vinger op zijn lippen zodat hij moet zwijgen, maar ik weet niet zeker of dat hem wel zal tegenhouden. "Dus kom op, doe een paar sexy moves met die super charmante outfit van je", voeg ik nog snel bij mijn vorige woorden. Het is altijd grappig om Jayden een beetje uit te dagen. Ik hoop maar dat hij toe gaat geven, zodat ik gewoon naar hem kan kijken en zelf niet al te veel moet doen.

Skyler_Moore_56.jpg

cooltext1643255418.png

Antworten

Chamare

22, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 2091

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Chamare am 04.05.2016 09:19

Jayden.
Mijn lichaam draai ik richting haar zodat ik Skyler beter kan aankijken. Door haar woorden en haar bewegingen begin ik zachtjes te lachen. "Skyler kan echt niet zo goed tegen drank." Grijns ik. Het ziet er leuk uit als Skyler heeft gedronken. Ik ben niet zo heel erg snel dronken. Wel aangeschoten, maar ook niet zo gek snel. Misschien na vijf glaasjes dat ik het wel voel. Het gemompel van Skyler vult mijn oren. Reageren doe ik er niet op. Ik wil niet weer een ruzie, dus laat ik het hier maar bij. Ik wil al helemaal geen ruzie op de dag dat we één jaar samen zijn.
Net op het moment dat ik iets wil vertellen voel ik haar vinger op mijn lippen. Met mijn hand houd ik haar vinger vast. "Ik ging helemaal geen modeshow voor je houden." Reageer ik grijnzend. "En anders zou jij toch eerst moeten voordat ik dat ga doen. Ik moet natuurlijk wel wat leren van dit modelletje." VOeg ik toe aan mijn woorden. Ik luister naar haar toevoeging. Gelijk trek ik een pruillip. "Zit je nou mijn super mooie outfit te beledigen?" Pruil ik. Het plagen van Skyler moet elke dag gebeuren. Dat kan echt niet missen in onze relatie. Ik vind dat persoonlijk wel veel beter dan een hele serieuze relatie.
brep001.jpg

Antworten

Ellytjevdb

24, Weiblich

  Level 26

Moderator

Beiträge: 3131

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

von Ellytjevdb am 05.05.2016 05:55

Ts dag van de auditie
Skyler
Zenuwachtig hang ik mijn tas beter over mijn schouder. Jayden kan me elk moment komen ophalen om naar de auditie te rijden. De tekst had ik de dag na mijn jubileum met Jayden al gekregen, dus kon ik meteen beginnen met instuderen. De tijd die ik normaal stak in Jayden, ging volledig naar die paar stomme regeltjes tekst. Toen ik naar huis ging de dag nadien, had ik hem al verteld dat ik me op mijn tekst zou cencentreren en het dus erg druk zou hebben. Hij begrijpt me, of dat hoop ik toch en dat geeft me goede moed. Als ik het straks goed doe, krijg ik de rol misschien en al er een hele hoop veranderen in mijn leven. De studie die ik zou gaan volgen vanaf volgende maand, zal dan misschien niet doorgaan omdat ik dan te druk bezig ben. Ik haal nog een keer diep adem als ik Jayden zie aankomen. Ik maak de voordeur open en stap alvast de oprit op, naar hem toe. "Ik heb je gemist", zeg ik met een brede glimlach, waarna ik hem een kus op zijn lippen geef. "Je hebt me beloofd om me gerust te stellen. Ik hoop maar dat het je lukt want ik zit namelijk vol met zenuwen", zeg ik met een zucht. De glimlach die eerder op mijn gezicht stond, is opeens van mijn gezicht verdwenen en heeft plaats gemaakt voor een serieuze blik.

Skyler_Moore_57.jpg

cooltext1643255418.png

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  8  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum