5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  8  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/01/2016 10:32 PM

Myrall.
Na een tijdje heb ik al mijn make-up verwijderd. Ik ben dan mischien geen meisje-meisje maar ik ga toch niet zonder make-up weg. Ik doe straks wel make-up op. Ik kijk even op mijn mobiel. Half zeven pas... misschien kan ik nog heel even slapen.

Calum.
Ik zucht als ze niet wakker word. Ik ga weer terug liggen en zucht. Ach, ik heb nog een hele dag om haar te irriteren.
 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 10:40 PM

Sam
Als het licht te vel word word ik wakker en ga rechtop zitten. Ik ben ijskoud en heb zo'n 3 uur maar geslapen. Ik kijk naar Calum die op het matras ligt en zucht Ik gooi een slipper naar hem zodat ie wakker word en lach.

Michael
Ik doe me ogen open als het licht te vel word en kijk naar Myralld ie al bezig is. ''Jezus kind, waarom slaap je niet meer'' zeg ik en ga warm onder de dekens liggen. ''Het is hartstikke vroeg'' 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/01/2016 10:44 PM

Myrall.
'Weet ik veel.' Aangezien hij wakker is ga ik er maar niet bijliggen. Ik hoor wat vogeltjes fluiten en glimlach.

Calum.
Ik grom. 'Godverdomme, Sam. Was dat nodig?' Ik rol mijn ogen en kijk vervolgens naar haar. 'Ik pak je nog wel terug. Wacht maar.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 10:52 PM

Sam
''Ja dat was nodig, aangezien ik maar 3 uur heb geslapen'' zeg ik en sta op. Ik kijk de tent rond en rek me uit. Ik strijk me sweater recht en doe me slippers aan. Ik loop de tent uit en ga opzoek naar de toiletten.

Michael
Ik besluit ook maar me jogging broek en t shirt aan te doen en sta op in me boxer short. Ik doe een joggingbroek aan en een t shirt en pak me telefoon. ''Ik ga ontbijten, zie je zo wel'' zeg ik en loop de tent uit naar de ontbijt zaal 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/01/2016 11:05 PM

Myrall.
Il maak een messy bun van mijn haar en doe een eyeliner lijntje op en wat mascara. Michael heeft me niet gezien vam de voorkant, gelukkig. Nou ja... niet dat het hem eat zal boeien maarnik voel me fijner met make-up. Na een tijdje loop ik naar de eetzaal.

Calum.
Ik kijk haar na met mijn ogen en richt me weer op mezef als ze de tent uit is. Ik trek een shirt aan en een joggingsbroek. Ik doe ook mijn schoennen aan en loop vervolgens naar de eetzaal. Er zijn nog niet zo veel mensen. Ik neem plaats langs Michael. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 11:09 PM

Sam
Ik loop ook naar de eetzaal als ik me telefoon heb en zie Myrall gelijk. ''Lekker geslapen?'' vraag ik en loop ondertussen naar het ontbijt die we zelf moeten pakken voordat we kunnen zitten.

Michael
Ik neem plaats aan een lege tafel en kijk naar Calum die er aankomt. ''Hey dude'' zeg ik en neem een hap van me brood. ''Lekker geslapen naast Sam?'' vraag ik plagend en kijk hem aan. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/01/2016 11:13 PM

Myrall.
Ik zucht. 'Had erger gekund, dus ja... opzich wel.' Ik glimlach en neem wat hapjes van mijn boterham.

Calum.
'Nou, Sam lag op de grond.' Ik lach even. 'Ik lag lekker knus op het lichtbed.' Ik pak een broodje en neem er een grote hap van. 'Maar verder heb ik wel goed geslapen, ja.' 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/01/2016 11:16 PM

Sam
Ik ga tegenover Myrall zitten met pijn in me rug. ''Nou ik heb op de grond geslapen'' zeg ik en zucht. ''Eerst kon ik niet stoppen met trillen, was ik eindelijk warm begon Calum te snurken''  zeg ik geirriteerd. ''Dus heb maar 3 uur geslapen''

Michael
''Op de grond?'' vraag ik lachend. ''No way, zo kan je niet zijn calum'' zeg ik nog steeds lachend.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 07:11 AM

Myrall.
'Is die gozer gek of zo?' Ik rol mijn ogen en kijk even snel naar Michael en Calum. Ik richt me weer op mijn eten en zucht. 'Had hij trouwens de tampon gemerkt?' Vraag ik aan Sam.

Calum.
'Nou, wel dus.' Ik lach even en neem dan een hap van mijn boterham. 'Dadelijk wordt ze nog ongesteld of zo...' Daar zal ik geen last van hebben, maar het idee gewoon al. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 12:05 PM

Sam
"Nee" lach ik en kijk naar 1 vAn de begeleiders die een omroep doet. "Iedereen even luisteren" roept hij en iedereen kijkt naar hem. "Vandaag gaan we kanoën, en je deelt de kano samen met degene waarmee je de tent deelt." Zegt hij. Ik zucht en kijk naer Calum die ook zuur kijkt. "We zien jullie over een uur weer hier en doe luchtige kleding aan." Zegt hij vrolijk en gaat weer zitten. "We blijven wel gewoon bij elkaar hoor" zeg ik tegen myrall en neem de laatste hap van me broodje.

Michael
"Ah nee gadver" zeg ik en walg al van het idee. Als een begeleider omroept dat we gaan kanoën. "We komen ook nooit van ze af" zeg ik zuchtend als ik met Myrall moet kanoën. "Plus punt is is dat ze mooi is" zeg ik en eet me broodje helemaal op.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  8  |  »  |  Last

« Back to forum