5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  8  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 12:21 PM

Myrall.
'Zeker weten. Ik ga echt niet met Michael kanoën.' Ik zucht even en eet dan verder van mijn broodje. Even later heb ik het broodje op.

Calum.
'Dit ga je niet menen.' Ik zucht diep. Ach, ik moet er maar het beste van maken. 'We kunnen ze ook gewoon flink gaan irriteren tijdens dat kanoën weet je... vasthouden en zo... of een boner krijgen.' Ik begin zacht te lachen. 'Ik weet zeker dat Sam gaat cringen als dat zou gebeuren."

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 12:29 PM

Sam
"Ik ga me snel omkleden dan voordat hij er is" zeg ik tegen Myrall en sta op. Ik loop snel naar me tent waar ik een kort broekje aan doe met een simpel topje. Als ik dat aan heb zucht ik van blijdschap dat Calum er nog niet is en doe me haar in een messy bun en doe geen make up op.

Michael
"Of we laten de kano omkieperen" zeg ik lachend. "Wel als er dan geen stroming staat, want anders worden ze mee gesleurd door de stroming" zeg ik en sta op tegelijk met Calum. "Heb er nu al zin in" zeg ik en loop richting de tenten. "Zie je zo mate" zeg ik en loop richting me tent die net zo ver weg staat van die van calum

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 12:43 PM

Myrall.
Ik knik en loop even later ook naar de tent. Ik merk dat Michael al binnen is. Ik blijf buiten wachten zodat ok lan omkleden zometeen. No way dat ik met Michael in een kano ga. Wie weet wat hij gaat uithalen. 

Calum.
Ik loop naar de tent terug en zie Sam ook al binnen. Ze heeft zich al omgekleed. 'Oké, als je me nu even wilt excuseren.' Ik zet her de tent uit en grijns. Niet dat het me boeit dat ze me zo ziet of zo, geef ik niks om. Maar ja. Ik doe een lossere trainingsbroek aan die net tot mijn knieën komt.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 12:50 PM

Sam
Als we bij de rivier zijn aangekomen zie ik hoeveel stroming er is. Ik kijk naar de kanoëns die voor ons liggen. Als er word omgeroepen dat je moet staan bij je tent maatje loop ik met tegen zin naar Calum toe en pakken samen een kano. Ondertussen worden er instructies verteld en gezegd dat we gewoon met de stroming mee moeten gaan en het 1 lange rivier is. "Ik ga niet als eerst erin hoor" zeg ik tegen Calum die de kano in het water legt.

Michael
Ik pak samen met Myrall een kano en leg die in het water. Ik kijk naar Calum en Sam die de kano ook al in het water hebben. We gaan als laatste weg van allemaal dus we kunnen rustig aandoen. Ik stap als eerst de kano in en kijk naar Myrall die twijfelt. Ik pak d'r handen vast en help d'r in de kano, voordat ze valt. "Jij gaat peddelen" zeg ik meteen

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 01:03 PM

Myrall.
Ik zucht. 'Ik zal wel moeten want jij kunt het toch niet.' Ik kijk even wat rond en zie dat Sam en Calum het niet zo makkelijk hebben met wie waar gaat of wie wat doet.

Calum.
Ik rol mijn ogen. 'Wat is er nou erg om als eerste in een kano te stappen?' Vraag ik geïriteerd. 'Oké, dan ga ik wel als eerst dramaqueen.' Ik ga zitten in de kano en pak de peddeldingen. Geen idee hoe ze heten. Peddels? Het zal wel.  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 01:12 PM

Sam
Met wat struggles sta ik eindelijk in de kano en pak 1 peddel. ''Jij peddelt links, ik rechts.'' zeg ik en ga voorin zitten. Als we eindelijk vooruit komen hou ik me mond en kijk om me heen. Waarom ben ik meegekomen? ik zucht in mezelf en blijf peddelen. Na een tijdje zijn we iedereen kwijt behalve Michael en Myrall. ''Myrall'' roep ik en peddel wat sneller zodat ik normaal tegen d'r kan praten.

Michael
Ik kijk naar Calum en Sam die aankomen varen en begin te lachen. Dit zit er zo hilarisch uit. ''Wat een leuk stel zijn jullie'' zeg ik om ze te pesten. Ik begin express met de boot heen en weer te bewegen en kijk naar Myrall's reactie die gelijk evenwicht probeerd te houden.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 01:19 PM

Myrall.
Na een tijdje zie ik Sam en Calum aankomen. 'Hiya.' Zeg ik tegen Sam. Ik hoor Michael nog iets tegen Calum zeggen maar besteed er niet veel aandacht aan. Ik schrik als hij de kano heen- en weer beweegt. 'Nee, Michael, stop.' Zeg ik terwijl ik me in evenwicht probeer te houden.

Calum.
'Verdomme, hou je mond, Clifford.' Zeg ik lachend tegen Michael. Ook ik begin de kano heen en weer te schudden. 'Wow, sterke stroming dit.' Zeg ik alsof de stroming dit doet.

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 01:27 PM

Sam
Ik rol me ogen naar Michael en hou me vast als de kano heen en weer beweegt. ''Calum stop'' zeg ik bang en kijk hem aan. ''Calum stop, straks kiepert de boot om!" roep ik

Michael
Ik begin te lachen en stop na een tijdje voordat de boot omkiepert. Ik kijk naar Calum die door gaat en voordat je het weet is de boot omgekiepert en zie dat Sam word meegetrokken door de stroming.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

AestheticRain
Admin

-, female

  Level 37

Admin

Posts: 1397

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from AestheticRain on 07/02/2016 01:32 PM

Myrall.
Ik zucht als hij stopt maar ik zie dat de kano van Calum en Sam omkiepert. 'Sam?' Vraag ik. 'Calum, ga achter haar aan!' Zeg ik gehaast als ik Sam een eindje verderop zie.

Calum.
'Oh shit.' Ik haast me achter Sam aan en pak haar pols strak vast. Met mijn andere hand houd ik een rots vast. Ik haast me naar de kant van het riviertje als de stroming iets slapper wordt. Ik help Sam het water uit. 'Oeps.'  

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: 5SOSO:// I hate you, I love you. (18+)

from Violet. on 07/02/2016 01:40 PM

Sam
''Calum hou op'' roep ik en voordat ik het weet lig ik in het water en word ik meegetrokken door de stroming. Als mn pols word vast gegrepen kom ik boven water en haal snel adem voordat ik weer een kopje onder ga. Als ik de kant word opgetrokken begin ik te hoesten en kom op adem. ''Eikel'' zeg ik tegen Calum en lig op me zei.

Michael
''Fuck'' zeg ik als Calum achter Sam aangaat en stap uit de kano als ze op land zijn en ren naar ze toe samen met Myrall. Ik ga naar Calum en klop op zn schouder. ''Hoe haal je dit nou weer voorelkaar'' zeg ik lachend en kijk naar Sam die op adem komt. ''Gaat het?'' vraag ik aan d'r en kijk d'r aan.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  8  |  »  |  Last

« Back to forum