Stel je voor dat je eetproblemen hebt

1  |  2  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


EternalLove
Deleted user

Stel je voor dat je eetproblemen hebt

from EternalLove on 10/19/2015 07:13 PM

En dan krijg je voor je verjaardag niets anders dan snoep

Reply

emmalee
Deleted user

Re: Stel je voor dat je eetproblemen hebt

from emmalee on 10/19/2015 07:49 PM

Mjom
 

Reply

emmalee
Deleted user

Re: Stel je voor dat je eetproblemen hebt

from emmalee on 10/19/2015 07:50 PM

Ik ben er! ik neem alles meeee

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Stel je voor dat je eetproblemen hebt

from Violet. on 10/19/2015 08:44 PM

Dan vind je altijd wel weer een manier om er van af te komen.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Stel je voor dat je eetproblemen hebt

from EternalLove on 10/19/2015 09:46 PM

Dan vind je altijd wel weer een manier om er van af te komen.

Eetproblemen he, geen stoornis. Bij eetproblemen kun je 't nog opeten enzo zonder het uit te kotsen of overdreven work-outs te doen, hou je er enkel 'maar' een enorm melachonisch gevoel en extra zelfhaat aan over.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Stel je voor dat je eetproblemen hebt

from Violet. on 10/19/2015 11:16 PM

Eetproblemen he, geen stoornis. Bij eetproblemen kun je 't nog opeten enzo zonder het uit te kotsen of overdreven work-outs te doen, hou je er enkel 'maar' een enorm melachonisch gevoel en extra zelfhaat aan over.

Oohh, ik dacht dat je de eetstornis bedoelde. Mijn foutt.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Stel je voor dat je eetproblemen hebt

from Anelore33 on 10/20/2015 05:15 PM

Hoe kan je nu zelfhaat hebben wanneer je snoep eet?
Dat begrijp ik dus echt niet. 

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Stel je voor dat je eetproblemen hebt

from Violet. on 10/20/2015 06:20 PM

Hoe kan je nu zelfhaat hebben wanneer je snoep eet? Dat begrijp ik dus echt niet.

Jij kan je het niet voorstellen, maar een aantal meiden hebben daar last van. Het zit vast in je hoofd en je kan er niks aan doen. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Stel je voor dat je eetproblemen hebt

from EternalLove on 10/21/2015 01:29 PM

Oohh, ik dacht dat je de eetstornis bedoelde. Mijn foutt.

Maakt niets uit, zolang je die 2 maar niet verward :p


Hoe kan je nu zelfhaat hebben wanneer je snoep eet? Dat begrijp ik dus echt niet.

 Snoep => veel kcal => veel energie => geen beweging zorgt voor opstapeling van energie (snoep zijn geen snelle suikers en worden niet direct verwerkt, blablashizzle in bio) => dik worden => mensen die vreemd naar je kijken => schamen voor jezelf => jezelf stom vinden => zelfbeeld dat omlaag gaat => zelfhaat (=> jezelf pijn doen => kwaad worden omdat je het weer gaat => belanden in visuele cirkel => geen tijd om andere dingen te doen => slechte punten op school => nog lager zelfbeeld => eten omdat je 't niet meer kan (ik ben een emotievreter, hoi) => opnieuw bij 't begin)
En uiteindelijk komen er nog meer stappen bij etc. etc., dus dat klein beetje zelfhaat kan evolueren in een enorme zelfhaat. Kwestie van hoe goed je zelfbeeld is en of je er ooit al problemen mee hebt gehad. In mijn geval at ik vroeger niet meer en als ik 't wel deed had ik 't uitgekost, dus snoep of ander eten met een hoge waarde aan calorieën zijn echt een hel voor mij geworden.

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Stel je voor dat je eetproblemen hebt

from Anelore33 on 10/21/2015 09:11 PM

Je wordt niet dik van één snoepje hoor, schat.
Je mag jezelf soms ook eens verwennen.
Ik krijg nu eenmaal puisten van chocolade maar daarom eet ik geen chocolade meer :)
Ook al heb ik dan meer puisten dan anders, ik schaam me niet. l 

Reply
1  |  2  |  »  |  Last

« Back to forum