Welk beroep willen jullie later graag doen?

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Welk beroep willen jullie later graag doen?

from Manonnn96 on 10/22/2016 09:24 AM

Ik weet het nog niet zeker, maar de opleiding psychologie lijkt me heel interessant. Het probleem is dat dit een nieuwe opleiding is (in Nederland) en het erom bekend staat dat er weinig vraag voor is...

Een paar vriendinnen van me doen die studie en zijn er heel enthousiast over! Als je de bacherlorstudie psychologie combineert met een master kom je denk ik nog wel een eind! Alleen baangarantie heb je nooit denk ik...

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Welk beroep willen jullie later graag doen?

from Supermodelkaty on 10/23/2016 03:51 PM

Nu ergotherapeute ofzo. Ik dacht eerst aan psychologie, maar ik ben bang dat ik geen baankans heb en ik hetzelf niet aan kan. Ook vind ik verpleegkundige of iets met pedagogiek en de sociale studie's, maar ergotherapie vind ik tot nu toe leuker. Maar sws met mensen werken en mensen helpen.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply Edited on 10/23/2016 03:53 PM.

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Welk beroep willen jullie later graag doen?

from Definitie on 10/24/2016 05:41 PM

Op dit moment wil ik iets in de sociale sector doen, alleen weet ik nog niet precies wat. Journalist lijkt me ook wel leuk, maar dat gaat het eerder niet worden denk ik

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3

« Back to forum