Nog minder dan een maand...

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Nog minder dan een maand...

from buffy_ on 11/19/2016 05:51 PM

Nog minder dan een maand en het zijn examens voor mij en nu denken alle leerkrachten precies: "Gatver, we hebben bijna geen tijd meer... Kom laten we de toetsen proppen, maar we hebben ook nog huiswerk klaarliggen... Laten we dat er bij geven!"

Mijn weken staan altijd vol en ik moet ook nog toetsen inhalen... :c Ben ik de enige die het gevoel heeft dat de leerkrachten echt zo op de laatste momenten super veel te doen geven? ):

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

frouke
Deleted user

Re: Nog minder dan een maand...

from frouke on 11/19/2016 07:46 PM

Vorig jaar had ik zo'n juf die het hele jaar bijna geen huiswerk ofzo gaf, maar toen de laatste weken van school kregen wij opeens kei veel projecten en toetsen...

Nog veel success, je kunt het wel! 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Nog minder dan een maand...

from buffy_ on 11/20/2016 10:50 AM

@Frouke: Dankjewel! (: Dat lijkt nog vervelender, je hebt door het jaar heen al niet veel gedaan en dan krijg je op het einde alles...

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Nog minder dan een maand...

from Manonnn96 on 11/20/2016 12:59 PM

Aw succes! Komt vast goed!

Ik vind dat tegenwoordig leerlingen/ studenten té veel huiswerk hebben. Je leeft alleen nog maar naar je toekomst toe i.p.v. in het heden.

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Nog minder dan een maand...

from Sophie on 11/20/2016 01:42 PM

Ik vind dat tegenwoordig leerlingen/ studenten té veel huiswerk hebben. Je leeft alleen nog maar naar je toekomst toe i.p.v. in het heden.

Jaa, dat vind ik ook. Sommigen zeggen dat we in het nu moeten leven, maar op school wordt dat ons wel een beetje heel erg afgeleerd.

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Manonnn96

27, female

  Level 9

Posts: 197

Re: Nog minder dan een maand...

from Manonnn96 on 11/24/2016 06:32 PM

Jaa, dat vind ik ook. Sommigen zeggen dat we in het nu moeten leven, maar op school wordt dat ons wel een beetje heel erg afgeleerd.

Ja precies! Ik snap dat ieder docent zijn eigen vakgebied belangrijk vindt en huiswerk opgeeft, maar ergens moet een grens komen. De studielast van studies verschillen soms echt zo enorm. Dan vraag ik me echt af of het soms niet beter is om een opleiding een jaar langer te maken en dat je dan na school minder doet. Of je nou begint met werken op je 23e of 25e maakt toch niet heel veel uit.

Reply

Ellytjevdb

23, female

  Level 26

Moderator

Posts: 3131

Re: Nog minder dan een maand...

from Ellytjevdb on 11/27/2016 09:32 AM

Over 2 weken zit ik al volop in de examens en ik snap je heel erg goed. Gelukkig bestaat er iets zoals 'sperperiode' maar daar kijken sommige leerkrachten alsnog niet naar. Ze zeggen wel, begin op tijd te studeren, maar dat gaat niet altijd zo gemakkelijk. Vorige week had ik nog zo veel te doen... 

cooltext1643255418.png

Reply

« Back to forum