ORPG|| With walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  78  |  79  |  80  |  81 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/25/2017 10:35 PM

Winttr
2 dagen waren voorbij gevlogen mijn koorts was over en ik was weer helemaal fit.''Babe'' word wakker zei ik fluisterend in zijn oor. Terwijl hij geen reactie gaf. Ik beet op mijn onderlip en besloot iets heel leuks te doen. Ik verdween onder de dekens en trok zijn joggings broek een stukje omlaag terwijl ik zijn vriend begon te verwennen met mijn mond.

Jace'
Het was eindelijk vrijdag terwijl ik al vroeg voor Kai's deur stond om Keira mee te nemen naar de dierentuin. Ik belde aan en keek af en toe op naar mijn telefoon.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/25/2017 10:52 PM

Kailynn
Ik haastte me naar de deur die ik opende. 'Ze is nog niet klaar, kom binnen.' zei ik terwijl ik mijn telefoon tegen mijn oor hield. 'Natuurlijk niet Killian.' zuchtte ik. 'Ik bel je er straks over terug oké, ik kan er nu niet over praten.' zei ik en hing op. 'Keira schiet je op? Jace is hier!' riep ik naar boven en legde zuchtend mijn hand tegen mijn hoofd.

Chris
Ik murmelde wat en voelde ondertussen wat vochtigs en warms om mijn vrolijke ochtendlul. Ik glimlachte en gromde een beetje. 'Dat is een plezierige manier van wakker worden.' zei ik met een grijns en genoot van haar volle lippen die over mijn schacht schoven. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/26/2017 07:21 AM

Winttr
Ik grijnsde breed en zoog aan zijn topje. Mijn rechterhand liet ik ook een beetje helpen. Terwijl ik genoot van zijn grommen. Ik liet hem expres niet komen en kroop vervolgens boven op hem. Ik plaatste een kusje op zijn lippen "goeiemorgen." Grijnsde ik liefjes terwijl ik sexy op mijn onderlip beet.

Jace
Als ze zegt dat ik binnen mag komen frons ik. Ik sloot de deur achter me en keek Kaillyn aan "goeiemorgen Kai." Zei ik terwijl Keira van de trap afgerend kwam "papa!" Riep ze vrolijk terwijl ik haar opving "hey sweet pie." Zei ik gelijk opgevrolijkt ik plaatste een kusje op haar wang terwijl ze het vervolgens ook bij mij deed. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/26/2017 09:17 PM

Kailynn
Ik zuchtte zacht wanneer ik haar zo blij hoor. Weer dat angst gevoel. Ik beet op mijn kaken om het niet aan Jace te laten zien. 'Ook goeie morgen.' zei ik nog met een zwakke glimlach. Ik liep naar de twee toe en drukte een kusje op Keira haar hoofd. 'Veel plezier en gedraag je.' zei ik tegen haar en grinnikte.

Chris
'Neeee, niet stoppen' gromde ik toen ze naar boven kroop. Ik haalde een hand door mijn haar en legde die vervolgens om haar heen. 'En waar moet ik nu naartoe met die grote harde paal?' grijnsde ik terwijl ik haar vol ondeugd aankeek.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/26/2017 09:54 PM

Jace
"Je ziet er volgens mij rond 9 uur terug.. tenzij ze bij mij mag slapen voor een nachtje." Zei ik terwijl Keira met mijn rechter oor speelde "ja mag ik bij papa slapen?" Vroeg ze speels terwijl ze echt een drukte maker was.  

Winttr
"Ik weet wel een ideetje" zei ik met een lachje terwijl ik gelukkig al mijn string had uitgetrokken. Ik nam zijn vriend vast en liet die onder de deken in me glijden. Ik sloot verheerlijkt mijn ogen bij zijn warme lul en ging langzaam op en neer. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/26/2017 10:20 PM

Kailynn
Wanneer hij dat zei keek ik hem doordringend aan. Als ik Keira haar reactie hoor kon ik niet eens meer nee zeggen. Als ik nee zou zeggen ben ik het monster wat haar weg hield bij haar vader. Ik zuchtte. 'Prima, dan moet je even wat meer spulletjes inpakken Keira.' zei ik tegen haar. Ik beet mijn kaken op elkaar.

Chris
Ik gromde en legde mijn handen op haar heupen. Ik voelde hoe heerlijk ze me bereidde. 'Zo mag mij ochtend vaker beginnen.' grijnsde ik en liet mijn hoofd terug in het kussen zakken om ervan te genieten.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/27/2017 08:09 PM

Jace
"Ik koop wel wat extra kleren." Zei ik gelijk "ik bel je zodra ik haar thuis kom brengen." Zei ik zonder vreemd te doen. Ik wilde Kaillyn echt niet pijn doen en me laten haten ookal deed ze dat wel met heel haar hart. Wat ik gedaan had kon niet gefixt worden maar de relatie als ouders zou er altijd blijven voor Keira's toekomst.

Winttr
Ik ging steeds sneller en kreunde verlekkerd. Ik nam zijn handen op mijn heupen vast voor grip. Hij had zo een lekkere dick dat ik er geen genoeg van kon krijgen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/28/2017 04:22 PM

Kailynn
Ik beet mijn kaken op elkaar. 'Tuurlijk, nou veel plezier. Je komt er zelf wel uit toch?' zei ik snel achter elkaar en liep vervolgens de trap op naar boven. Ik kon daar geen seconde langer meer blijven staan anders zou ik dingen zeggen of doen waar ik spijt van zou krijgen. Ik haalde diep adem en zakte in de kamer van Keira in elkaar terwijl tranen over mijn wangen liepen. Ik raak haar kwijt.


Chris
Ik gromde en kreunde terwijl ik na een tijdje haar van me af tilde en ons omdraaide. Ik gleed terug in haar en begon meteen te stoten op een hoog en hard tempo.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| With walkingdead

from walkingdead on 01/28/2017 05:22 PM

Winttr
Als hij me omdraaid grijns ik breed. Mijn nagels kraste over zijn rug terwijl ik een drastische orgasme aan voelde komen. Ik deedbmijn benen  ietsje uitelkaar  om zijn heerlijke ritme aan te voelen. Ondertussen kon ik mijn kreunen niet onderdrukken "fuck Chris!" Zei ik in een kreun.

Jace
Als ze het snel afhandeld zucht ik zacht." Dag mama!" Riep Keira haar nog achterna terwijl we haar huis verlieten. Richting de dierentuin "lekker een dagje gezellig met papa." Zei ik tegen haar terwijl ik haar in de limo stevig tegen me aan nam. De dagen dat ik mijn kind mocht zien waren de speciaalste dagen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| With walkingdead

from LostSouls on 01/28/2017 06:52 PM

Kailynn
Wanneer ik de deur dicht hoorde gaan snikte ik en probeerde mijn huilen tegen te houden. Na een tijdje sta ik op en liep naar mijn eigen kamer. Ik veegde mijn tranen weg en vermande me. Niet meer huilen, dat helpt totaal niet.

Chris
Ik gromde en voelde de zweetdruppeltjes al over mijn lichaam druppen. Ik voelde hoe ze steeds strakker voelde om mij  vriend en daardoor kwam mijn orgasme dichtbij. Ik gromde nog een keer en voelde hoe ik in haar klaarkwam. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  78  |  79  |  80  |  81

« Back to forum