ORPG||Back at it again with walkingdead.

First Page  |  «  |  1  ...  48  |  49  |  50  |  51 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 04/27/2018 07:26 PM

Teresa
Ik glimlachte als ik Julie zag. 'Ik jou ook!' zei ik blij en ging vervolgens aan tafel zitten. 'Sorry voor de wijn. Ik dacht dat Rens hem had en hij dacht dat ik hem had.' zei ik en keek naar Anastasia die Lorenzo had begroet en ze samen waren gaan zitten. Ik glimlachte en keek naar Conor en Julie. 'En nog nieuwtjes?' vroeg ik aan ze. Ik doelde meer over Tyler maar ik stelde de vraag maar wat algemener omdat ik nog steeds de schijn op hield dat Tyler me geen fuck meer interesseerde.

Conor
'Maakt niks, we hebben drank in overvloed.' zei ik en keek naar Clarence. Ik schonk voor hem en mij een glas Bourbon in terwijl ik voor de dames wijn inschonk. 'Niet per sé. Lorenzo had eens een 10 voor een vak. Zal ook de eerste en de laatste keer zijn.' zei ik en ging zitten. Ik beet op mijn lip en dacht kort aan Tyler. Hij hoorde hier gewoon bij te zijn. Het deed me nog altijd veel pijn dat hij opeens van de aardbodem verdwenen was. Maar ik wou mijn perfecte leventje er zo min mogelijk mee beïnvloeden.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  48  |  49  |  50  |  51

« Back to forum