ORPG||Back at it again with walkingdead.

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  51  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 09/28/2017 10:55 PM

Ik:
Teresa Lyla Lincoln - 17 - Duivel/vampire
Conor Sebastian Lincoln- 19 -Duivel/vampire

Jij mag beginnen :)

Teresa_optie_2.jpgConor_optie_2.jpg

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/02/2017 09:28 PM

Tyler-17-duivel 

''Conor!'' Riep ik kwaad terwijl ik overal in mijn kamer naar mijn weed zocht. Die klootzak kon maar beter nieuwe voor me kopen want het enige wat hij deed was met zijn reet in bed liggen met dat wijf van hem. Ik zocht onder mijn bed en in mijn laden ''Tyler hou je mond is.. je zusje probeert te slapen!'' Riep mijn moeder vanaf beneden. Mijn moeder had er geen moeite mee dat Conor met Dinah in bed lag.. omdat hij ouder was.. volwassen. Ik nam diep adem en besloot te stoppen met zoeken misschien had mijn vader iets verlichtends het was geen geheim dat mijn vader ook joints af en toe rookte. We waren een hecht gezin geen geheimen voorelkaar. Ik liep naar beneden en zag Xenia mijn zusje van 6 op de bank liggen zij was de prinses hier dus die kreeg alles wat ze maar wilde.'' Mam waar is pa?'' Vroeg ik ''zaken doen met de koning van de hell.'' Ik zuchten zacht ''je bedoelt Conor's stiefvader Darren Lincoln.'' Mijn moeder rolde verveelt haar ogen ''Tyler ga iets doen je broer doet ook wat.'' Het laatste zei ze ironische ik grinnikte ''ja de hele dag neuken en slapen.. dat noem ik pas iets doen.'' Zei ik lachend ik was ook geen maagd mee maar ik had temminste hobby's zo was ik 3 keer kampioen geweest met Lacrosse. En scoorde ik goed op school. Ik vroeg me soms af of Conor nog ooit iets met zijn leven ging doen zo was zijn ma getrouwd met de koning van de hell hij kon overal naartoe met zijn leven.. als de bastaard zoon.
omggg.jpg


Julie (Juliette)-Demon- 16

''Teresa.. je vader verwacht je om 10 uur in zijn kantoor.'' Zei ik terwijl ik de prinses door het kasteel volgde. En king Darren me had opgedragen om haar kamermeisje te zijn en ook haar meest betrouwbare servant. Zins koning Darren me had verlost van mijn alcoliste vader en ik een demon was geworden zag ik de wereld anders. Ik aanbad de duivel ik was geen mens meer. Als klein meisje had koning Darren me hier opgevangen zo ontmoeten ik Teresa en haar broer Conor maar die heb ik helaas maar 1 keer gezien. Van wat ik horde was dat Conor en Teresa niet zo hecht waren tegenpolen kwam vast omdat Conor een bastaard was. 
46ece7822afa6f5d68ff9dc8b11f49b6--girls-makeup-sexy-makeup.jpg

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/02/2017 10:09 PM

Teresa
Zuchtend liep ik richting de ontbijt ruimte en keek over mijn schouder naar Julie. 'Heeft hij gezegd waar het over gaat?' vroeg ik haar en zuchtte. 'Mijn hoofd staat meer naar school dan weer een van zijn preken.' zei ik tegen haar en liep de ontbijt zaal binnen. Aangezien ik de enige nog was keek ik naar Julie en knikte dat ze moest gaan zitten. Ze was dan wel mijn Servant, maar ik zag haar net zo goed als mijn beste en meest trouwe vriendin.

Conor
Ik beet op Dinah haar lip en keek haar aan. 'Het is misschien tijd om op te staan.' zei ik met een lachje. Ze zuchtte. 'Kunnen we niet nog blijven liggen?' zei ze terwijl ze met haar naakte lichaam half op me lach en met haar vingertoppen figuren tekent op mijn borstkas. 'Was het maar zo.' zei ik en drukte een kus in haar nek waarna ik overeind kwam en me snel wat kleding aangooide. 'Ik zie je zometeen wel.' zei ik en liep naar beneden waar ik in de woonkamer mijn half zusje Xenia op de bank zag slapen. Ik glimlachte en keek vervolgens naar Rosie en Tyler. 'Is er nog ontbijt wat klaar gezet kan worden?' vroeg ik en keek met een kort grijnsje naar Tyler die al de hele ochtend zijn wiet was aan het zoeken.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/02/2017 10:37 PM

Tyler
''Zeg wil je zelf je brood smeren.'' Zei mijn moeder tegen Conor ''ik heb genoeg aan Xenia nu jullie zijn oud genoeg om ontbijt te maken.'' Zei mijn moeder terwijl ze weinig van ons pikte ze was de ultieme kreng maar we hielde van haar. Zelfs Conor terwijl het niet eens echt zijn moeder was.''Well ze heeft gelijk'' zei ik zuchtend ik smeerde een broodje met ham en sloeg mijn tas over mijn schouder ''mam heb je al de limo gebeld?'' Vroeg ik terwijl ik op mijn horloge keek en ik afspraken had op school. Dit jaar zou ik goed beginnen. Net toen ze me wou afsnauwen horde ik de toeter ''het is pap die zal me wel brengen.. aangezien ik mijn rijbewijs nog niet heb en ik niks aan mijn oudere broer heb want met hem kom ik altijd te laat.'' Zei ik terwijl ik een speelse stoot aan Conor gaf ''dag mam'' ik gaf haar een kus op haar wang en vervolgens op die van Xenia terwijl ik er vandoor ging. En mijn vaders truck binnenstapte ''je broer heeft zich weer verslapen zie ik.'' Zei mijn vader grinnikend terwijl ik mijn ogen rolde ''zeg lijkt hij op zijn moeder.. want dat luiheid kan hij niet van u hebben geerfd.'' Zei ik zuchtend terwijl ik onderuit ging zitten ''constant bezig met die slet.''

Julie
''Ik denk over je broer of zo iets.'' Zei ik tegen haar terwijl ik om me heen keek terwijl ik ging zitten.''De laatste keer dat je hem heb gezien was toen je 14 was en toen kon je hem niet uitstaan .. en gooide je boord met pasta op zijn kleren.. je vader noemde je toen zijn kleine meid.'' Ik grinnikte om die oude herinnering.. zinsdien spraken haar moeder en Conor apart van Teresa en haar vader af. Teresa was een vaders kindje ze leken precies opelkaar kwa innerlijk en konden om de gemeenste dingen lachen. Had ik maar zo een band gehad met mijn vader. Aangezien het ook mijn 1ste dag school werd op Teresa's dure kostschool moest ik extra goed op haar letten.. ik kon geen tiener zijn maar haar servant.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/02/2017 10:58 PM

Teresa
Ik rolde zuchtend met mijn ogen. 'Ik heb niks te vertellen over mijn broer.' zei ik en nam een hap van een broodje. Mijn hand gleed door mijn bruine haar terwijl mijn groene ogen uitkeken naar Juliette. 'Please Julie, eet wat. Hoe vaak moet ik je nog zeggen, omdat je betaald word betekent niet dat ik je zie als een servent.' zei ik en glimlachte naar haar. Ik keek op mijn dure horloge. Misschien moet ik maar eens naar vaders kantoor. Hij houd niet van laatkomers. 'Zie ik je in de limo naar school?' vroeg ik en kwam weer overeind om vervolgens naar het kantoor van de welbegeerde maar ook gevreesde Darren Lincoln te lopen. Eenmaal daar klop ik een keer en liep vervolgens door. 'Je wou me spreken volgens Juliette?' vroeg ik en ging op de stoel tegenover hem aan het bureau zitten met mijn benen over de arm leuning.

Conor
Ik rolde grijnzend mijn ogen en haalde vervolgens mijn schouders op. 'Best, ik ga al.' zei ik en haalde een hand door mijn warrige haar. 'Je kan wel mee terug rijden, als jij niet te lang blijft hangen daar. Ik red het eerste uur denk ik sowieso niet meer. Zie je daarna wel.' zei ik nog tegen Tyler en keek vervolgens naar Rosie. 'Goedemorgen trouwens.' zei ik en drukte een kus tegen haar wang waarna ik een ontbijtje voor Dinah en mij ging maken.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/03/2017 04:50 PM

Darren
Ik keek op bij het zien van mijn 16-jarige tiener dochter en grijnsde breed.'' Het is je 1ste dag op een nieuwe school.. ik wou je gewoon even zien'' ik keek naar de foto's van Teresa als baby die hingen op de muur en kon niet geloven dat ze zo snel was gegroeit.'' Maar ook over die broer van je.. je komt samen met hem op school maar wat ik wil.. nou je moeder niet ik.. is dat je met hem optrekt een beetje.'' Zei ik lipbijtend aangezien Sarah op familie bezoek was moest ik het maar vertellen.

Tyler
''Dat heeft ie jammer genoeg van mij.'' Zei mijn vader lipbijtend ''je broer is net een Clone van mij.'' Ik rolde mijn ogen ''vast 10 keer erger'' ik zag een joint liggen en stak die op terwijl ik het passagiere raampje open deed en een flinke hijs nam.'' Jij lijkt op je moeder zelfde arogantie en uitstraling'' ik mompelde wat binnenmonds maar hij had wel gelijk. Ik hield niet van moeilijke situaties.. net als mijn moeder. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/03/2017 05:07 PM

Teresa
Als hij over Conor begint rolde ik mijn ogen. 'Waarom zou ik in godsnaam?' zei ik en ging recht zitten. 'Ik heb op school wel belangrijkere dingen te doen. Hij voelt niet eens aan als familie. Dat hij maar lekker bij zijn vader blijft.' Ik sloeg mijn armen over elkaar. 'Papa je realiseerd je dat toch ook wel?' vroeg ik en beet mijn kaken op elkaar. Ik heb het nooit echt goed met Conor moeten vinden. Ik was heel erg met mezelf bezig, had me dan ook nooit in zijn schoenen geplaatst hoe het voor hem moet voelen. Voor mij voelde het gewoon alsof het onze familienaam beschadigd om hem broer te noemen.

Conor
Nadat Dinah en ik hadden ontbeten waren we in mijn Range Rover gestapt en reden we richting school. 'Heb je er een beetje zin in?' vroeg Dinah met een grijnsje. 'Niet echt.' mompelde ik. 'Waarom niet?' vroeg ze nu verbaasd. 'Mijn zusje. Ze komt ook op deze school. Het gaat gewoon gedoe geven. Ik weet hoe ze is ook al zie ik haar nauwelijks.' zei ik. Ze zuchtte. 'Je komt er wel overheen. Je hebt mij toch?' zei ze en drukte een lange kus op mijn wang.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/03/2017 05:16 PM

Darren
''Ik weet het prinsesje.. maar hij is toch familie'' terwijl ik het helemaal eens met haar was. Maar ze niet zo harteloos als ik moest worden.'' Kijk maar even.. en dan horen we wel'' ik drukte een kus op haar voorhoofd ''succes op school.''

Tyler
Ik liep over de gangen van school en vond mijn groepje Lacrossers al.'' Yo Tyler!'' Riep Ceasar terwijl ik hem een handdruk gaf ''hoe was je vakantie?'' Ik grijnsde breed ''saai we gingen naar Marrakech maar mijn zusje is zo een jankerd die nergens naartoe durft.'' Vertelde ik terwijl Romy aan kwam gelopen.. mijn ex. Ze liep me straight voorbij en keek haar met een belachelijke grijns op mijn smoel na ''ze mist je dick wel dat kan je zien aan hoe ze loopt.'' Zei Sam grappend terwijl ik mijn hoofd schudde ''hou je kop Sam.''

Julie
Ik kwam aan op Night academy maar zonder uniform.. ik was ook geen lid ik was een servant. Ik keek wat verward om me heen en besloot op Teresa te wachten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from LostSouls on 10/03/2017 05:34 PM

Teresa
Ik rolde mijn ogen. 'Fine.' zuchtte ik en keek nog kort naar mijn vader. Ik stapte zijn kantoor uit waar Jarvis al op me wachtte. 'De limo staat klaar voor u miss Lincoln.' Ik glimlachte breed en liep met hem mee naar buiten waar ik in de limo stapte die me binnen nog time bij de Academy dropte. Daar stond je dan. De nieuwe Lincoln studente. Mijn uniform had ik geupgrade. Mijn rokje was korter en kwam nu tot halverwege mijn bovenbenen, mijn lakschoentjes waren veranderd in zwarte naaldhakken van 12 cm hoog. Mijn witte blouseje zat net wat strakker om mijn vormen heen, maar weer niet te sletterig en de stropdas zat een beetje scheef. Ik liep naar binnen waar ik Julie al zag staan wachten. 'Waar is je uniform? Zeg me niet dat mijn vader je hierheen heeft gestuurd als servent?' vroeg ik haar fronsend.

Conor
Bij de academy zocht ik een parkeerplek wat makkelijk te vinden was. De meeste werden wel gebracht en gehaald hier. We liepen richting de school waar ik bij de ingang Teresa al meteen zag staan. Het was niet alsof ze niet opviel. Iedereen had gewoon een normaal uniform, maar zij moest weer een uitzondering zijn. 'Teresa, leuk jou ook weer eens te zien.' zei ik zuchtend en keek naar het meisje naast haar in normale kleding. Misschien moest ik toch wel wat meer met mijn zusje optrekken. 'Ik kan niet bepaald zeggen dat ik er hetzelfde over denk, maar ik moet je aardig vinden van mam dus het zal wel.' zei ze. Ik rolde mijn ogen, legde mijn arm om Dinah en liep met haar weg door de gangen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG||Back at it again with walkingdead.

from walkingdead on 10/03/2017 05:57 PM

Julie
''Nou..'' zei ik blozend ''het is niet dat ik hier ben om een normale tiener te zijn.'' Zei ik zuchtend terwijl ik naar haar uniform keek natuurlijk zoals altijd schaars maar sexy. Als haar broer aan komt gelopen maakt mijn hart een sprongetje.. hij herkende me niet eens. Ik nam diep adem ''nou dat was plezierig,'' Zei ik terwijl ik hem na keek.. waarschijnlijk met zijn vriendin. 

Tyler
Ik plofte stoned neer op mijn nieuwe bed ''home sweet home.'' Zei ik grijnzend tegen Ceasar waar ik mijn dorm mee deelde. Hij nam een flinke hijs van zijn joint ''extra sterk.'' Ik nam de joint van hem over en nam een flinke hijs ''vanavond is het openingsfeest.. genoeg drank en drugs'' zei Ceasar grijnzend ''misschien een lekker wijf en dan zie ik het allemaal wel.'' Zei ik.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  51  |  »  |  Last

« Back to forum