ORPG|| camping gone wrong//: aimee

First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Stephanie_m...

21, female

  Level 9

Posts: 187

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Stephanie_montcomery on 07/14/2018 09:37 AM

Leena wist niet wat ze hoorde maar ze wilde ook niet dat zijn leven uit elkaar zou vallen dus besloot ze om de schuld op haar te nemen. "Laat maar want ik loog" zei ze en keek naar beneden en ging zitten. Ze haatte als ze van dingen werd beschuldigd die niet waar waren maar voor hem zou ze dit doen zodat hij normaal met zijn beste vriendin om kan gaan. "Was gewoon beetje jarloers" loog ze.

Matthew glimlachte "oh schrok je daarom dat ik een vampier Was?" Vroeg bijen kuste haar wang. "Ik vind het niet erg, dan zijn wel samen raar" lachte hij en kuste haar weer met passie. 

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: ORPG|| camping gone wrong//: aimee

from Aimee on 07/15/2018 11:40 AM

Taylor keek haar fronzend aan en ging naast haar op de bank zitten. Dus Leena heeft gelogen... Taylor zuchtte even diep en wreef in zijn gezicht. "Ik weet niet wat ik nu moet doen Leena" zei hij en keek haar aan. Hij had een enorme hekel aan mensen die tegen hem liegen. En nu was het ook nog eens zijn vriendin.

Meghan knikte maar klein en aaide door zijn haren. "Hé, ik zei dat ik een heks ben, niet dat ik raar ben" grinnikte ze en kuste met hem mee. Ze klemde haar benen om zijn middel en zoende hem met passie.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30

« Back to forum