Ik heb nog maar 1 week vakantie

First Page  |  «  |  1  |  2 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Ik heb nog maar 1 week vakantie

from Sophie on 08/17/2015 11:44 AM

Ik heb ook nog maar 1 week Eerlijk gezegd wil ik echt nog niet aan school denken. Dat vroege op staan en altijd iets te doen hebben, ugh. Ik ben echt een avondmens. In de ochtend ben ik echt sloom en in de avond heb ik ineens super veel energie haha.

Inderdaad hahah, ik wil niet aan school denken maar ik moet nog steeds kaftpapier halen en mijn boeken kaften. En die week gaat zo voorbij :\

Ooh wat erg voor je! Sterkte ;) Ik hoop voor jou ook dat je nog wat leuks kan gaan doen voordat je weer naar school moet!

Hahaha dankje :p 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Ik heb nog maar 1 week vakantie

from Sophie on 08/17/2015 11:47 AM

Nja het is niet echt een kermis met attracties, maar eerder zo'n evenement waar er enorm veel te doen is en vreemd genoeg heet het kermis (terwijl 't vorig jaar feesten was) Maar ben jij nog van plan o miets te doen? OF gewoon thuisblijven xd

Mijn moeder wilde nog een dagje Den Haag met mij en m'n zusje maar ik weet niet of dat doorgaat. Ik wil het liefst nog naar de bios maar ik weet niet of er een leuke film is. Ik ga nog wel wat doen, want zo gaat het altijd, de hele vakantie doe ik niks en de laatste 2 weken wil iedereen plotseling iets doen en moet ik nog vanalles doen enzo xd

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Ik heb nog maar 1 week vakantie

from Writer4ever on 08/17/2015 11:50 AM

Paper Towns, Pitch Perfect 2 & Ted 2 zijn uit, misschien kan je een van die films gaan kijken :)

Reply Edited on 08/17/2015 11:51 AM.

Sophie

24, female

  Level 13

Posts: 1481

Re: Ik heb nog maar 1 week vakantie

from Sophie on 08/17/2015 11:56 AM

Paper Towns, Pitch Perfect 2 & Ted 2 zijn uit, misschien kan je een van die films gaan kijken :)

Ohja, dan kan ik Paper Towns of Ted 2 wel kijken, of ik wacht tot ze op popcorntime of netflix komen :p
Maar idk de bios is wel leuker 

signaatoer.png

You are born and then you die, but in between you can do anything you want. It's society that creates rules for us, but you can break out of that. heart-icon.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Ik heb nog maar 1 week vakantie

from Writer4ever on 08/17/2015 12:31 PM

@ Haha ja bios is wel net iets leuker :)

Reply

lea.000
Deleted user

Re: Ik heb nog maar 1 week vakantie

from lea.000 on 08/17/2015 12:43 PM

kheb ook nog maar een weekje...

Reply

Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Ik heb nog maar 1 week vakantie

from Anelore33 on 08/17/2015 02:10 PM

Geniet er maar lekker van :)

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2

« Back to forum