*moest 't gisteren allemaal kwijt, doei*

First Page  |  «  |  1  |  2 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Anelore33

23, female

  Level 17

Posts: 6168

Re: Ik kan m'n leven niet meer aan

from Anelore33 on 08/31/2015 11:58 AM

Waarom ben je altijd zo depressief..? 

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Ik kan m'n leven niet meer aan

from rosa13k on 08/31/2015 03:02 PM

heey?
heb je een knuffel nodig kan ik je mischien wel een knuffel geven (maar dan op internet manier ;p)...
ik luister echt altijd naar de problemen van mensen en probeer zo goed mogelijk advies te geven (all is het welleens nogal: kut...).
ik luister goed hoor en verkoop graag knuffels (verkopen? zei ik dat nou echt?! sorry ik bedoel: gratis knuffels geven ;D).
mischien heb ik ook goede moppen om je mee op te vrolijken en je kan echt altijd bij mij terecht meisie :)

(trouwens: doe maar beter niet,je hebt nog heel je leven voor je edwina!  ookall gebeuren er nare dingen en kan het leven best wel de klote worden en dat jij steeds meer shit problemen krijgt enzo... probeer gewoon sterk te blijven en praat met mensen :)
ooit komt het vast allemaal gewoon weer goed, en luister naar je hart...)

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply Edited on 08/31/2015 03:03 PM.

EternalLove
Deleted user

Re: Ik kan m'n leven niet meer aan

from EternalLove on 08/31/2015 04:44 PM

Waarom ben je altijd zo depressief..?

Geestelijke aandoeningen zijn géén bijvoegelijke naamwoorden. Onthoud dat.
Maar geen idee, ik heb al vaker gehoord dat er kans is dat ik 't heb, dus misschien daarom?


Als het moet dan kan dat wel.

Ik heb (eindelijk) mail terug van een online-hulp-ding-achtig-iets, dus nu hoeft het nog even niet :) 


@ Rosa: Dat is echt lief! :) Maar  ik praat er (zoals eerder al gezegd op dit topic) gewoon met volwassenen over

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2

« Back to forum