RPG: A child of a fairy-tale figure

First Page  |  «  |  1  |  2 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Leena6

23, female

  Level 13

Posts: 1900

Re: RPG: A child of a fairy-tale figure

from Leena6 on 03/03/2016 10:23 PM

Naam: Dylan Pan
Ouders: Peter pan en the wicked witch of the West
leeftijd: "19" jaar
Speciale eigenschappen: Dylan is naast Peter de beste vechter van de lost boys. Hij kan mensen goed voor de gek houden en heeft de arrogantste grijns ever! Hem als een vijand hebben is echter niet het slimste wat je kan doen. Hij is enorm slim en voor je het weet is zijn wraak... enorm zoet. Hij is eerder een waaghals en tast graag andere hun grenzen af. Hij erfde magische kracht van zijn moeder maar hij gebruikt het amper .

Zijn jeugd: Het grootste deel van zijn "jeugd" leefde hij op neverland met zijn vader en de lost boys.Hij zag zijn moeder amper , ze was altijd weg. Hij en zijn moeder kwamen na een tijdje niet goed meer overeen . Dylan zag haar liever gaan dan komen. Zijn vader zag hem eerder as een van de lost boys dan als zijn zoon. Maar zelfs dan hadden Dylan en Peter een redelijke band. Niet om te zeggen dat ze altijd blij waren elkaar te zien ,want soms kon het wel botsen tussen hen en kwam er wel is een ruzie . Peter leerde hem alles wat hij moest weten . Hij had ook wel wat te zeggen over de lost boys en daar maakte hij dus gretig gebruik van.
Foto:
2061e9561ac5ff0473cb20dc18563a10.jpg

Reply Edited on 03/05/2016 02:11 PM.

lea.000
Deleted user

Re: RPG: A child of a fairy-tale figure

from lea.000 on 03/04/2016 11:40 AM

Naam van je personage: Aiden
De ouders: Rapunzel en Kristoff 
De leeftijd van je personage: 18 jaar
Speciale eigenschappen van je personage: hij heeft een meer bijzondere magische power, als hij namelijk met zijn hand(en) door zijn haar gaat licht het even op en heeft hij ijspower/kan hij ijs schieten enz. Hij is erg vriendelijk ook tegen de meiden, hij is een beetje typisch coole schooljongen, maar heeft toch sterk zijn eigen mening, maar probeert anderen niet te kwetsen. zelf kan hij echter wel (diep) gekwetst worden
Een korte beschrijving van hun jeugd: zijn ouders waren altijd heel aardig voor hem, en daardoor is zijn karakter nu ook zo, ze waren zeer liefdevol voor hem, maar ze waren te druk met hun plichten, dus Aiden was toch veel van de tijd alleen, dit gevoel wil hij niemand anders aandoen
Een foto:
HunterHayesPNG_HH.png 

 

Reply Edited on 03/04/2016 07:42 PM.

Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: RPG: A child of a fairy-tale figure

from Beertje7 on 03/04/2016 07:07 PM

Thanks girls! Ik wacht nog even tot Lea.000 volledig klaar is, en dan kunnen we beginnen 

Chrisje.jpg

Reply

lea.000
Deleted user

Re: RPG: A child of a fairy-tale figure

from lea.000 on 03/04/2016 07:43 PM

Trouwens speelt dit verhaal zich meer af in de 'echte' wereld (zoals bij ons) of is het meer een beetje een fantasiewereld waar ook kastelen enzo zijn??

Reply

Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: RPG: A child of a fairy-tale figure

from Beertje7 on 03/04/2016 07:47 PM

Een fantasywereld lijkt me wel meer gepast in deze verhaallijn Aangezien de meeste ook afstammen van een prins en/of princes

Chrisje.jpg

Reply

Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: RPG: A child of a fairy-tale figure

from Beertje7 on 03/04/2016 07:48 PM

We kunnen trouwens beginnen mensjes :-D 
Ik ga een nieuw forum starten, waar de echte RPG op door zal gaan.
Neem zeker de 'spelregels' eens door, want dat is natuurlijk nooit echt onbelangrijk

Ik plaats de link zodadelijk hier, zodat jullie gemakkelijk de 'weg' tot daar vinden

Ik heb er al zin in!!
Groetjes,
Beertje7 

Chrisje.jpg

Reply

lea.000
Deleted user

Re: RPG: A child of a fairy-tale figure

from lea.000 on 03/04/2016 07:53 PM

Ik ben benieuwd! ik heb nog nooit een RPG of ORPG gedaan...dus sorry als ik het niet meteen goed doe

Reply

Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: RPG: A child of a fairy-tale figure

from Beertje7 on 03/04/2016 08:00 PM

Geen enkel probleem hoor

En ja hoor, we kunnen beginnen
Misschien niet onbelangrijk (staat ook de regels): we gebruiken de  methode Wat deze exact inhoud, lees je wel op het andere forum

http://hellomodel.yooco.org/forum/rpg_a_child_of_a_fairy_tale_figure-735134-t.html#735134

Chrisje.jpg

Reply

Skullet

22, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: RPG: A child of a fairy-tale figure

from Skullet on 03/04/2016 09:02 PM

Ik was eventjes voor een moment weg maar ben er nu weer :)

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: RPG: A child of a fairy-tale figure

from Beertje7 on 03/04/2016 09:18 PM

Ik was eventjes voor een moment weg maar ben er nu weer :)

Geeft niets hoor Fijn dat je terug bent

Chrisje.jpg

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2

« Back to forum