Gepest.

First Page  |  «  |  1  |  2 [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Abrikoosje

22, female

  Level 14

Posts: 671

Re: Gepest.

from Abrikoosje on 04/26/2016 03:33 PM

Sorry dat ik laat reageer, maar ik vind het echt rot voor je. Die leraren die bij op school zaten die hielpen je niet eens. Dat is gewoon veels te erg. Je kan me altijd mailen als je nog ergens mee zit hoor, ook al kennen we elkaar niet. Niemand is lelijk iedereen is mooi zoals die is. Ik werd op de bassischool ook een beetje gepest toen het uit was met mijn vriendje en sommige die zitten nog de hele tijd met mijn achternaam te pesten.

Volg je hart, want dat klopt. 

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: Gepest.

from Violet. on 04/27/2016 05:17 PM

Je kan altijd jezelf zijn hier op Hello Model. We zijn een kleine hechte groep en iedereen kent iedereen. Ik denk en hoop dat zulke dingen hier echt niet zo heel snel gaan gebeuren. En als je nog steeds ergens mee zit en je wilt niet dat de hele site het weet kan je altijd iemand mailen van het CareTeam die je herkend aan hun blauwe hart badge. Stay Strong <3

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2

« Back to forum