Gepest.

1  |  2  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Galaxy

26, female

  Level 4

Posts: 8

Gepest.

from Galaxy on 01/09/2016 01:24 PM

Alvast bedankt dat je mijn verhaal wilt lezen.

Vroeger op de lagere school werd ik het laatste jaar vaak gepest werd. Ik wist niet waarom ze dat deden, ik had hun nooit iets aangedaan. Na een tijdje wist ik wel waarom ik gepest werd, om naar te zeggen dat ik "anders" ben dan de andere. Ik was altijd stil in de klas, en dierf nooit iets zeggen. Dat zal waarschijnlijk ook hebben meegespeeld. De leerkrachten deden er niets aan wanneer ik het op een dag vertelden, en de directrice ook niet. Ik kreeg altijd maar 1 antwoord: 'Dat is de begin van de puberteid, ze beginnen stilaan te puberen. Je moet er zelf wat aan doen.'

Oke, dit was ongeveer 6 jaar geleden. Maar dan zag ik een leuke site: Gosupermodel (Geen idee dat je hier reclame mag maken over andere site's, dus sorry hiervoor.) Daar kon ik alles kwijt, zoals mijn verhalen, tips die ik nodig had. Ik plaatste eens een foto van mezelf, en mensen zaten mij hiervoor al uit te schelden omdat ik "lelijk" ben. Oké, dat ging er nog mee door. Dan kwamen er ergere reacties, die mij zodanig de grond inboren. Dit kwetst mij erg en ik ben soms bang om op site's te komen zoals dit, gewoon omdat ik bang ben dat mensen mij weer de grond gaan inboren vanwege mijn uiterlijk.

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: Gepest.

from ide11 on 01/09/2016 01:28 PM

Dat snap ik zeker van je,je weet nooit of mensen anders zijn of gewoon aardig tegen je.

Wat een vervelende leraren,er niks aan doen en maar excuses bedenken... Maarja,ik kan je vertellen dat dat de gemiddelde leraar is van tegenwoordig...

Ik ben er zeker van dat je niet lelijk bent trouwens. Lelijk zíjn is geen ding,want iedereen is mooi op zijn of haar eigen manier. 

Ik baseer nooit op foto's,ik vind een foto wel fijn,want dan weet je tegen wie je praat. 

Reply

ide11

-, female

  Level 16

Posts: 458

Re: Gepest.

from ide11 on 01/09/2016 01:35 PM

Je kunt me trouwens altijd mailen als je even wilt praten.

Reply

TattooedHeart.

25, female

  Level 14

Posts: 645

Re: Gepest.

from TattooedHeart. on 01/09/2016 01:38 PM

Je hoeft echt niet bang te zijn dat mensen je gaan beoordelen op je uiterlijk. Ik denk toch  niet dat dat hier zal gebeuren want het zijn hier allemaal lieverdjes. Op goSupermodel had je elke keer mensen die het gewoon erom deden dat ze enkel maar slechte reacties gaven, ik heb het ook nog mee gemaakt. Maar je moet zeker niet bang zijn! 

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Reply

Definitie

25, female

  Level 11

Care Team

Posts: 746

Re: Gepest.

from Definitie on 01/09/2016 01:53 PM

Het is echt kut dat je gepest werd, dat is echt zoiets zelfvertrouwen verlagend, jij voelt je er slecht door terwijl de pesters zich beter slecht zouden moeten voelen. :/
En op gsm gebeurde dat soort dingen inderdaad (dit is een site die er is gekomen toen gsm betalend werd trouwens, moest je dat niet weten, dus je mag er zeker over praten :)) maar ik ben er van overtuigd dat dat hier niet gebeurt. Gsm was super anoniem, er waren best wel heel veel mensen, ook op het einde, en dan valt het niet op als je daar de irritante pester gaat uithangen. Mensen gaven er hun mening en vaak gingen ze zelfs express wat slechte reacties geven, ook al was dat echt niet nodig. Ik ben er van overtuigd dat iedereen iets moois in zich heeft, als mensen eens wat verder zouden kijken dan hun oppervlakkige beeld van schoonheid zouden ze dat zien. Moest je ooit op deze site een foto zetten ben ik vrij zeker dat je geen slechte reacties zult krijgen eigenlijk. (: 

Het leven is een toverbol vol met gekke dingen.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: Gepest.

from Supermodelkaty on 01/09/2016 02:52 PM

Iedereen is anders en dat is belangrijk, anders is iedereen hetzelfde en dat is saai. Sorry, dat ik het zeg, maar die leraren en directrice op jouw school zijn echt erg. Dit kan niet, het is zo slecht omdat zo te zeggen. 

Maar op deze site kan je gewoon je zelf zijn en niemand reageert zomaar lullig op een forum post. 

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Galaxy

26, female

  Level 4

Posts: 8

Re: Gepest.

from Galaxy on 01/09/2016 04:12 PM

Bedankt voor de reacties allemaal! :)

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Gepest.

from Writer4ever on 01/09/2016 05:54 PM

Wat rot voor je dat ze je daarom gaan pesten. Er zijn nog zoveel andere mensen die stil zijn en niet overal een antwoord op durven geven. Die kinderen die je pestte zijn echt sukkels (sorry dat ik dat zeg.) Maar zelf ben ik ook niet de vlotste in communicatie. En zeker niet wanneer het gaat over nieuwe mensen leren kennen.

Ik vind het al helemaal niet kunnen dat je leerkrachten en directie er niets aan deden. Pesten heeft helemaal niets met puberteit te maken.

Op gosupermodel zaten er inderdaad erg gemene mensen, die altijd de aandacht wouden en dan zo een dingen gaan zeggen. (Wat helemaal niet wil zeggen dat geen lieve mensen waren. Zo waren er ook een hele boel.) Je moet je van die mensen zo weinig mogelijk proberen aan te trekken, net zoals van die kinderen die je pestte in de lagere school. Bovendien is iedereen mooi op zijn eigen manier, dus geloof ik niet dat je lelijk bent. Een foto valt sowieso anders dan hoe je in de werkelijkheid bent. Wanneer je mooi bent van binnen (wat jij sowieso bent), ben je automatisch ook mooi vanbuiten. En misschien lijk je niet op Selena Gomez, of modellen. Maar dat wil helemaal niet zeggen dat je niet mooi bent.

Op deze site is iedereen heel vriendelijk, dus moet je niet denken dat ze je hier gaan uitschelden en zeker niet als het over je uiterlijk gaat. Geloof vooral in jezelf en dan kom je er zeker weer boven op!

Reply

Dream

26, female

  Level 16

Posts: 375

Re: Gepest.

from Dream on 01/09/2016 10:32 PM

Wat rot voor je dat ze je daarom gaan pesten. Er zijn nog zoveel andere mensen die stil zijn en niet overal een antwoord op durven geven. Die kinderen die je pestte zijn echt sukkels (sorry dat ik dat zeg.) Maar zelf ben ik ook niet de vlotste in communicatie. En zeker niet wanneer het gaat over nieuwe mensen leren kennen. Ik vind het al helemaal niet kunnen dat je leerkrachten en directie er niets aan deden. Pesten heeft helemaal niets met puberteit te maken. Op gosupermodel zaten er inderdaad erg gemene mensen, die altijd de aandacht wouden en dan zo een dingen gaan zeggen. (Wat helemaal niet wil zeggen dat geen lieve mensen waren. Zo waren er ook een hele boel.) Je moet je van die mensen zo weinig mogelijk proberen aan te trekken, net zoals van die kinderen die je pestte in de lagere school. Bovendien is iedereen mooi op zijn eigen manier, dus geloof ik niet dat je lelijk bent. Een foto valt sowieso anders dan hoe je in de werkelijkheid bent. Wanneer je mooi bent van binnen (wat jij sowieso bent), ben je automatisch ook mooi vanbuiten. En misschien lijk je niet op Selena Gomez, of modellen. Maar dat wil helemaal niet zeggen dat je niet mooi bent. Op deze site is iedereen heel vriendelijk, dus moet je niet denken dat ze je hier gaan uitschelden en zeker niet als het over je uiterlijk gaat. Geloof vooral in jezelf en dan kom je er zeker weer boven op!

Helemaal mee eens, Mirte! Prachtig gezegd 

Reply

frouke
Deleted user

Re: Gepest.

from frouke on 01/10/2016 02:43 AM

Net zoals de andere meiden al zeiden, op deze site zitten alleen maar vriendelijke mensen, dus je hoeft helemaal niet bang te zijn dat andere stom of gemeen gaan doen!
Het gaat ook niet allemaal om het uiterlijk, ik vind het innerlijk ook heel erg belangrijk. Maar iedereen heeft iets moois; de ene heeft mooie ogen, en de andere mooie lippen.
Er waren ook een boel mensen op GoSupermodel die gemeen deden tegen andere mensen, juist omdat niemand wist wie ze waren. Ze zagen de perfecte kans om andere voor schut te zetten, en te pesten etc.
Als je wilt kan je me altijd mailen! <3

Reply
1  |  2  |  »  |  Last

« Back to forum