Suche nach Beiträgen von Dream

1  |  2  |  »  |  Letzte Die Suche lieferte 19 Ergebnisse:


Dream

26, Weiblich

  Level 16

Beiträge: 375

Re: UITSLAG: Moderator-competitie!

von Dream am 27.03.2016 11:49

Gefeliciteerd! Terechte winnaars :)

Antworten

Dream

26, Weiblich

  Level 16

Beiträge: 375

Re: Ik stop als Admin.

von Dream am 14.02.2016 01:38

Bedankt Violet. voor alle lieve berichten en steun. Ik had je heel graag als Admin. Het ga je goed. 
Ik wens je veel succes in je verdere leven, ik ben zeker dat je er iets heel leuk van gaat maken :)


Het allerbeste <3



Heleen 

Antworten

Dream

26, Weiblich

  Level 16

Beiträge: 375

Wat zou jij graag willen op HelloModel?

von Dream am 23.01.2016 03:10

Hee lieve mensen ^_^

Zoals de titel luidt: wat zouden jullie graag willen op HelloModel?


Wat een rare vraag, hé? xd Ik weet het. Hoe zou HelloModel leuker kunnen zijn?

Jullie beseffen vast en zeker wel dat niet alles (en zelfs heel veel) dingen niet mogelijk zijn. Maar we zijn dan ook slechts een community-website.

Wat voor activiteiten zou je graag hebben? Als ik me goed herinner van gosupermodel was er elke vrijdag een speciale activiteit. Dan werd er een afspeellijst van youtube op het adminforum gezet en mensen kwamen gezellig kletsen. Veel mensen kwamen slechts voor admin en de mods, op HelloModel, nja, de admins en mods zijn altijd op het forum, dus dat is niet zo'n grote meerwaarde Maar zou het niet fijn zijn als we  een bepaalde dag in de week 'speciaal' maken?

Mensen kunnen ook livestreamen of we kunnen een chat starten of ....?

Er zijn zeker nog genoeg mensen hier ^_^ We kunnen alleen maar proberen om van HelloModel een leukere plek te maken :)


Ik heb zo'n ideetje om een giveaway te doen voor HelloModel-leden alleen. Bv. volgende week vrijdag spreken we af om 20u. En dan houd ik een competitietje (een leuke, gezellige) op het forum en wie wint krijgt dan van mij een pakketje met leuke spulletjes/iets kleins? Ik wil het heus wel organiseren!


Of hebben jullie nog andere ideetjes?


Laat gerust weten!


Groetjes,

Dream aka Heleen ^^
 

Antworten

Dream

26, Weiblich

  Level 16

Beiträge: 375

Re: Gepest.

von Dream am 09.01.2016 10:32

Wat rot voor je dat ze je daarom gaan pesten. Er zijn nog zoveel andere mensen die stil zijn en niet overal een antwoord op durven geven. Die kinderen die je pestte zijn echt sukkels (sorry dat ik dat zeg.) Maar zelf ben ik ook niet de vlotste in communicatie. En zeker niet wanneer het gaat over nieuwe mensen leren kennen. Ik vind het al helemaal niet kunnen dat je leerkrachten en directie er niets aan deden. Pesten heeft helemaal niets met puberteit te maken. Op gosupermodel zaten er inderdaad erg gemene mensen, die altijd de aandacht wouden en dan zo een dingen gaan zeggen. (Wat helemaal niet wil zeggen dat geen lieve mensen waren. Zo waren er ook een hele boel.) Je moet je van die mensen zo weinig mogelijk proberen aan te trekken, net zoals van die kinderen die je pestte in de lagere school. Bovendien is iedereen mooi op zijn eigen manier, dus geloof ik niet dat je lelijk bent. Een foto valt sowieso anders dan hoe je in de werkelijkheid bent. Wanneer je mooi bent van binnen (wat jij sowieso bent), ben je automatisch ook mooi vanbuiten. En misschien lijk je niet op Selena Gomez, of modellen. Maar dat wil helemaal niet zeggen dat je niet mooi bent. Op deze site is iedereen heel vriendelijk, dus moet je niet denken dat ze je hier gaan uitschelden en zeker niet als het over je uiterlijk gaat. Geloof vooral in jezelf en dan kom je er zeker weer boven op!

Helemaal mee eens, Mirte! Prachtig gezegd 

Antworten

Dream

26, Weiblich

  Level 16

Beiträge: 375

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

von Dream am 03.01.2016 01:44

Sorry dat ik dit zeg hoor, maar ik ga dit effe niet voor me houden. Dream was hiervoor ook nooit online, nu opeens wel ja. Krijgt ze gelijk maandmodel en gelijk mag ze dat blog gaan schrijven. Sorry maar vind ik een beetje oneerlijk voor de rest. Misschien willen anderen dit ook wel graag doen en krijgen de kans niet eens. En SuperModelKaty aannemen omdat ze vaak actief is op deze site vind ik wel erg raar. Ik zit hier anders ook altijd op, maar blijkbaar doet dat er niet toe.

Hee,
ik begrijp je reactie. Ik snap dat het oneerlijk voor jullie is, want inderdaad, ik was hiervoor niet zo veel online. Ik verschoot er dan ook zelf van dat ik voor beide dingen plots gekozen werd!
Het was niet mijn bedoeling om hier plots terug te komen en alles in te palmen. Ik kwam terug naar hier omdat ik me de gezelligheid van hier herrinnerde, hoe leuk het hier was. Dat wilde ik met meer mensen delen en daarom wilde ik dus een promotiefilmpje maken. Blijbaar waren de administrators hier enthousiast over en heeft dat invloed gehad op hun keuze van maandmodel en blog. Ik was totaal niet bezig met maandmodel of een blog, maar toen ik te horen kreeg dat ik de kans had om het te doen, kon ik natuurlijk niet wachten! Wie wil dat niet doen?
Ik hoop dat je onze situatie een beetje begrijpt. We zullen zeker ons best doen om de blog zo leuk mogelijk te maken. Hopelijk waarderen jullie dat :)

Antworten

Dream

26, Weiblich

  Level 16

Beiträge: 375

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

von Dream am 02.01.2016 11:00

Ik heb er echt heel veel zin in en ik vind het echt een eer om dit te mogen doen. Thnx Violet en Quarintox. Ik hoop dat iedereen de blogposts leuk gaat vinden. :)
Ja inderdaad! :)

Ik heb er ook MEGA veel zin in! Ik voel me vereerd en ik kan amper wachten om te beginnen! 
Bedankt aan de moderators om deze kans te geven. 

Ik en Supermodelkaty zullen zeker ons best doen! 

Antworten

Dream

26, Weiblich

  Level 16

Beiträge: 375

Re: HELLOMODEL FACEBOOK PAGINA.

von Dream am 02.01.2016 10:26

YES! Prachtig! 

Antworten

Dream

26, Weiblich

  Level 16

Beiträge: 375

Re: Maandmodel januari 2016

von Dream am 02.01.2016 09:55

Wauwtsiepauwshie! Dit had ik echt niet verwacht! Bedankt! 

Antworten

Dream

26, Weiblich

  Level 16

Beiträge: 375

Re: NIEUWE FUNCTIES

von Dream am 09.08.2015 09:18

Geweldig!

Antworten

Dream

26, Weiblich

  Level 16

Beiträge: 375

Re: Ik weet niet wat het is

von Dream am 02.08.2015 12:34

Hallo Katy! 
Ik moet toegeven dat ik niet altijd online ben en misschien je berichten gemist heb, waarvoor sorry. Ik probeer nooit opzettelijk iemand te negeren! Je bent altijd welkom! Je mag me altijd mailen of met me chatten als ik online ben! :)

Ik wist niets van je blog.. bij deze zal ik hem bekijken ^_^ 


PS: ik heb je toegevoegd als vriendin 


Groetjes,


Heleen  

Antworten
1  |  2  |  »  |  Letzte

« zurück zur vorherigen Seite