BINNENKORT: Joëlars blog!

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

BINNENKORT: Joëlars blog!

from Violet. on 01/02/2016 10:32 PM

Hi meiden!

Ik ben super blij om te zeggen dat Dream & Supermodelkaty de joëlars blog gaan onderhouden!
Ze hebben alle vrijheid om dingen te plaatsen, en mogen zelf weten wat ze gaan plaatsen!
Het kan dus van alles zijn! Van verhalen over hun dag, naar recepten, naar tips naar DIY's etcetc.

Dit gaat binnenkort van start als alles klaar staat, zodat ze kunnen updaten!

Ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden als ik en Quarintox!



Liefs,

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply Edited on 01/03/2016 10:46 PM.

SadnessWill...
Deleted user

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from SadnessWillNeverEnd. on 01/02/2016 10:44 PM

Waarom hun als ik vragen mag?
Lekker vriendjespolitiek hier. 

Reply Edited on 01/02/2016 11:26 PM.

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Supermodelkaty on 01/02/2016 10:57 PM

Ik heb er echt heel veel zin in en ik vind het echt een eer om dit te mogen doen. Thnx Violet en Quarintox. Ik hoop dat iedereen de blogposts leuk gaat vinden. :)

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Dream

26, female

  Level 16

Posts: 375

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Dream on 01/02/2016 11:00 PM

Ik heb er echt heel veel zin in en ik vind het echt een eer om dit te mogen doen. Thnx Violet en Quarintox. Ik hoop dat iedereen de blogposts leuk gaat vinden. :)
Ja inderdaad! :)

Ik heb er ook MEGA veel zin in! Ik voel me vereerd en ik kan amper wachten om te beginnen! 
Bedankt aan de moderators om deze kans te geven. 

Ik en Supermodelkaty zullen zeker ons best doen! 

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Violet. on 01/02/2016 11:53 PM

Waarom hun als ik vragen mag? Lekker vriendjespolitiek hier.

Ik kan begrijpen dat je het misschien niet eerlijk vind, maar hier gaat het niet om ''vriendjespolitiek''
Ik heb Dream gekozen omdat ze wat ouder is dan de gemiddelde meiden hier is en omdat ze meer ervaren is ik denk ook dat ze geschikt is voor deze functie, net zoals SuperModelKaty, ze is vaak online en ook actief op de site.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from SadnessWillNeverEnd. on 01/02/2016 11:57 PM

Ik kan begrijpen dat je het misschien niet eerlijk vind, maar hier gaat het niet om ''vriendjespolitiek'' Ik heb Dream gekozen omdat ze wat ouder is dan de gemiddelde meiden hier is en omdat ze meer ervaren is ik denk ook dat ze geschikt is voor deze functie, net zoals SuperModelKaty, ze is vaak online en ook actief op de site.

Sorry dat ik dit zeg hoor, maar ik ga dit effe niet voor me houden.
Dream was hiervoor ook nooit online, nu opeens wel ja. Krijgt ze gelijk maandmodel en gelijk mag ze dat blog gaan schrijven. Sorry maar vind ik een beetje oneerlijk voor de rest. Misschien willen anderen dit ook wel graag doen en krijgen de kans niet eens. En SuperModelKaty aannemen omdat ze vaak actief is op deze site vind ik wel erg raar. Ik zit hier anders ook altijd op, maar blijkbaar doet dat er niet toe.

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Violet. on 01/03/2016 12:00 AM

Sorry dat ik dit zeg hoor, maar ik ga dit effe niet voor me houden. Dream was hiervoor ook nooit online, nu opeens wel ja. Krijgt ze gelijk maandmodel en gelijk mag ze dat blog gaan schrijven. Sorry maar vind ik een beetje oneerlijk voor de rest. Misschien willen anderen dit ook wel graag doen en krijgen de kans niet eens. En SuperModelKaty aannemen omdat ze vaak actief is op deze site vind ik wel erg raar. Ik zit hier anders ook altijd op, maar blijkbaar doet dat er niet toe.

In mijn en Quarintox ogen vinden wij Dream en SuperModelKaty geschikt voor deze functie. 
En binnenkort komen er meer dingen aan waar meiden aan mee kunnen doen op de site dus no worries.
iedereen komt aan de beurt. 

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from SadnessWillNeverEnd. on 01/03/2016 12:02 AM

In mijn en Quarintox ogen vinden wij Dream en SuperModelKaty geschikt voor deze functie. En binnenkort komen er meer dingen aan waar meiden aan mee kunnen doen op de site dus no worries. iedereen komt aan de beurt.

Vriendjespolitiek dus. 
En binnenkort dan ben ik hier waarschijnlijk allang weg.  

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Violet. on 01/03/2016 12:08 AM

Vriendjespolitiek dus. En binnenkort dan ben ik hier waarschijnlijk allang weg.

Dit heeft niks te maken met vriendjes politiek. Wij hebben rond gekeken op de site, en ik heb op de HelloBlog ook al een blog gevonden van SuperModelKaty, dat was al de eerste reden waarom wij vinden dat ze geschikt is voor de Joelar's blog.  

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from SadnessWillNeverEnd. on 01/03/2016 12:10 AM

Dit heeft niks te maken met vriendjes politiek. Wij hebben rond gekeken op de site, en ik heb op de HelloBlog ook al een blog gevonden van SuperModelKaty, dat was al de eerste reden waarom wij vinden dat ze geschikt is voor de Joelar's blog.

Sure.

Reply
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  »  |  Last

« Back to forum