BINNENKORT: Joëlars blog!

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Dream

26, female

  Level 16

Posts: 375

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Dream on 01/03/2016 01:44 PM

Sorry dat ik dit zeg hoor, maar ik ga dit effe niet voor me houden. Dream was hiervoor ook nooit online, nu opeens wel ja. Krijgt ze gelijk maandmodel en gelijk mag ze dat blog gaan schrijven. Sorry maar vind ik een beetje oneerlijk voor de rest. Misschien willen anderen dit ook wel graag doen en krijgen de kans niet eens. En SuperModelKaty aannemen omdat ze vaak actief is op deze site vind ik wel erg raar. Ik zit hier anders ook altijd op, maar blijkbaar doet dat er niet toe.

Hee,
ik begrijp je reactie. Ik snap dat het oneerlijk voor jullie is, want inderdaad, ik was hiervoor niet zo veel online. Ik verschoot er dan ook zelf van dat ik voor beide dingen plots gekozen werd!
Het was niet mijn bedoeling om hier plots terug te komen en alles in te palmen. Ik kwam terug naar hier omdat ik me de gezelligheid van hier herrinnerde, hoe leuk het hier was. Dat wilde ik met meer mensen delen en daarom wilde ik dus een promotiefilmpje maken. Blijbaar waren de administrators hier enthousiast over en heeft dat invloed gehad op hun keuze van maandmodel en blog. Ik was totaal niet bezig met maandmodel of een blog, maar toen ik te horen kreeg dat ik de kans had om het te doen, kon ik natuurlijk niet wachten! Wie wil dat niet doen?
Ik hoop dat je onze situatie een beetje begrijpt. We zullen zeker ons best doen om de blog zo leuk mogelijk te maken. Hopelijk waarderen jullie dat :)

Reply

Beertje7

26, female

  Level 14

Posts: 2837

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Beertje7 on 01/03/2016 01:54 PM

Ik gun het hen beiden  Ze zullen het supergoed doen!!

Chrisje.jpg

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from SadnessWillNeverEnd. on 01/03/2016 01:56 PM

Hee, ik begrijp je reactie. Ik snap dat het oneerlijk voor jullie is, want inderdaad, ik was hiervoor niet zo veel online. Ik verschoot er dan ook zelf van dat ik voor beide dingen plots gekozen werd! Het was niet mijn bedoeling om hier plots terug te komen en alles in te palmen. Ik kwam terug naar hier omdat ik me de gezelligheid van hier herrinnerde, hoe leuk het hier was. Dat wilde ik met meer mensen delen en daarom wilde ik dus een promotiefilmpje maken. Blijbaar waren de administrators hier enthousiast over en heeft dat invloed gehad op hun keuze van maandmodel en blog. Ik was totaal niet bezig met maandmodel of een blog, maar toen ik te horen kreeg dat ik de kans had om het te doen, kon ik natuurlijk niet wachten! Wie wil dat niet doen? Ik hoop dat je onze situatie een beetje begrijpt. We zullen zeker ons best doen om de blog zo leuk mogelijk te maken. Hopelijk waarderen jullie dat :)

Ik ga hier niet eens meer reageren.
Leuk is dat voor anderen die hier ook al kei lang opzitten en het graag zouden willen doen.  

Reply

lea.000
Deleted user

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from lea.000 on 01/03/2016 02:05 PM

niet om stom te doen tegen de meiden van het blog enzo (jullie zullen het vast goed doen), maar ik denk dat het inderdaad wat eerlijker geweest zou zijn als er een wedstrijd was geweest, dan had deze discussie ook voorkomen kunnen worden (en ik vind het wel een puntje van Kyra; dat de admin hier niks van wist..)

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Supermodelkaty on 01/03/2016 02:13 PM

niet om stom te doen tegen de meiden van het blog enzo (jullie zullen het vast goed doen), maar ik denk dat het inderdaad wat eerlijker geweest zou zijn als er een wedstrijd was geweest, dan had deze discussie ook voorkomen kunnen worden (en ik vind het wel een puntje van Kyra; dat de admin hier niks van wist..)

Ja, dat snappen Heleen en ik ook wel, dat het niet leuk voor jullie is. Maar wij hebben er zelf niet voor gevraagd. We werden gewoon gekozen en het is misschien eerlijker geweest als er een wedstrijd was geweest, maar hoe had je dat moeten doen? Maar, goed, ik hopp dat jullie ons ook begrijpen dat het niet leuk voor ons is om deze hele discussie moeten houden en lezen omdat wij nou zijn gekozen. Kunnen we gewoon stoppen met de discussie? Want ik ben er een beetje klaar mee, het werkt een beetje demotiverend. Maar het is eenmaal gebeurd en daar kan niets meer aan veranderd worden.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from SadnessWillNeverEnd. on 01/03/2016 02:29 PM

Ja, dat snappen Heleen en ik ook wel, dat het niet leuk voor jullie is. Maar wij hebben er zelf niet voor gevraagd. We werden gewoon gekozen en het is misschien eerlijker geweest als er een wedstrijd was geweest, maar hoe had je dat moeten doen? Maar, goed, ik hopp dat jullie ons ook begrijpen dat het niet leuk voor ons is om deze hele discussie moeten houden en lezen omdat wij nou zijn gekozen. Kunnen we gewoon stoppen met de discussie? Want ik ben er een beetje klaar mee, het werkt een beetje demotiverend. Maar het is eenmaal gebeurd en daar kan niets meer aan veranderd worden.

Volgens mij zegt hier ook niemand dat het jullie schuld is. Wie heeft jullie gevraagd? Precies die Admins ofzo. Daar is ook precies waar ik nu even een hekel aan heb. Niet tegen jullie.

Reply

lea.000
Deleted user

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from lea.000 on 01/03/2016 02:38 PM

Volgens mij zegt hier ook niemand dat het jullie schuld is. Wie heeft jullie gevraagd? Precies die Admins ofzo. Daar is ook precies waar ik nu even een hekel aan heb. Niet tegen jullie.

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Supermodelkaty on 01/03/2016 02:40 PM

Volgens mij zegt hier ook niemand dat het jullie schuld is. Wie heeft jullie gevraagd? Precies die Admins ofzo. Daar is ook precies waar ik nu even een hekel aan heb. Niet tegen jullie.

Het komt gewoon zo over en als je dat niet ziet, jammer. Maar denk je even in dat je in onze plaats staat. Dan zal jij je sowiso ook aangevallen voelen. Maar goed, ik wil stoppen met deze discussie. Want hier schieten we nergens mee op.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from Violet. on 01/03/2016 09:30 PM

Volgens mij zegt hier ook niemand dat het jullie schuld is. Wie heeft jullie gevraagd? Precies die Admins ofzo. Daar is ook precies waar ik nu even een hekel aan heb. Niet tegen jullie.

Je kan er dan een hekel aan hebben wat ik aan de ene kant kan begrijpen, maar je moet ook begrijpen dat ik en Quarintox de 2 meiden een kans willen geven. Maar laten we het hier bij houen en de discussie stoppen. Er komen meer dingen aan waar er meiden voor worden gekozen of een wedstrijd voor word gehouden. Het is nu eenmaal en ik en Quarintox gaan het de volgende keer beter aanpakken.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

SadnessWill...
Deleted user

Re: BINNENKORT: Joëlars blog!

from SadnessWillNeverEnd. on 01/03/2016 09:38 PM

Je kan er dan een hekel aan hebben wat ik aan de ene kant kan begrijpen, maar je moet ook begrijpen dat ik en Quarintox de 2 meiden een kans willen geven. Maar laten we het hier bij houen en de discussie stoppen. Er komen meer dingen aan waar er meiden voor worden gekozen of een wedstrijd voor word gehouden. Het is nu eenmaal en ik en Quarintox gaan het de volgende keer beter aanpakken.

Ik ga het hier echt niet bij laten zitten hoor. Voor mij is het niet een, twee, drie weer goed. Nee nu hebben jullie het ook voor elkaar gekregen dat ik een hekel aan jullie heb. En ik vraag me dan af waar jullie nog meiden voor willen kiezen. Want waarschijnlijk gaat hier niet veel meer gebeuren. En precies dit geeft me nog een reden om hier gewoon mee te kappen, met deze hele site. 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  »  |  Last

« Back to forum