idee: model

1  |  2  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


Shorsep

28, Weiblich

  Level 14

Beiträge: 356

Re: idee: model

von Shorsep am 17.05.2015 05:30

haha, zou wel leuk zijn
En meiden hier zijn creatief genoeg, je zou er een wedstrijd van kunnen maken wie het leukste 'basis' voor een poppetje kan maken!


Antworten Zuletzt bearbeitet am 17.05.2015 05:31 .

DottedLine

24, Weiblich

  Level 4

Beiträge: 7

Re: idee: model

von DottedLine am 16.05.2015 03:01

eigk niet want je kunt perfect een heel ander poppetje maken

Antworten

DottedLine

24, Weiblich

  Level 4

Beiträge: 7

Re: idee: model

von DottedLine am 16.05.2015 02:59

Antworten

AestheticRain
Administrator

-, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1397

Re: idee: model

von AestheticRain am 16.05.2015 12:28

Ik weet niet of ik dat zou doen, want dan krijg ik zo'n reacties:
'Je doet goTopmodel na!'
Geen zin in.. 

                           ''In the end, we only regret the chances we didn't take.''

Antworten

mint
Gelöschter Benutzer

Re: idee: model

von mint am 16.05.2015 08:55

gotopmodel heeft ook een model en het punt daar is, dat iedereen verplicht al zo'n ding krijgt (en daar zijn ze echt lelijk). Als we het invoeren hier, laat het dan een keuze zijn. (ja, ik zat ook op gotopmodel om te kijken wat leuker/fijner is. Hellomodel is veel leuker en fijner)

Ik denk dat je wel moet kiezen tussen of allemaal een model, of niet.
Anders gaat het er waarschijnlijk erg rommelig uitzien.

Antworten Zuletzt bearbeitet am 16.05.2015 10:48 .

Prinsella
Gelöschter Benutzer

Re: idee: model

von Prinsella am 04.05.2015 04:58

gotopmodel heeft ook een model en het punt daar is, dat iedereen verplicht al zo'n ding krijgt (en daar zijn ze echt lelijk). Als we het invoeren hier, laat het dan een keuze zijn. (ja, ik zat ook op gotopmodel om te kijken wat leuker/fijner is. Hellomodel is veel leuker en fijner)

Ja ik zag ze ook al. Ik vind ze ook niet echt mooi. Maar dat zet je dan als plaatje, en niet als echt model dus dat is wel een beetje sad..

Antworten

qwerty22033
Gelöschter Benutzer

Re: idee: model

von qwerty22033 am 04.05.2015 04:47

gotopmodel heeft ook een model en het punt daar is, dat iedereen verplicht al zo'n ding krijgt (en daar zijn ze echt lelijk). Als we het invoeren hier, laat het dan een keuze zijn.

(ja, ik zat ook op gotopmodel om te kijken wat leuker/fijner is. Hellomodel is veel leuker en fijner)

Antworten

Prinsella
Gelöschter Benutzer

Re: idee: model

von Prinsella am 04.05.2015 04:40

Ik weet niet of we dit waar kunnen maken. Hello Model is geregristreerd op een gratis site waar je je eigen site kan maken. Als we een model willen, moeten we heel veel regelen en een geld bedrag in stoppen. Op dit moment zijn we niet in staat om er geld in te stoppen en ik weet dat dat ook nog niet gaat voor dit jaar.

Antworten

Kitten
Gelöschter Benutzer

Re: idee: model

von Kitten am 03.05.2015 10:15

het zou makkelijker zijn als je kleding kunt ontwerpen o de site zlf @Layla321

Beetje onmogelijk op een gratis site ha

Antworten

Violet.
Administrator

23, Weiblich

  Level 37

Admin

Beiträge: 1557

Re: idee: model

von Violet. am 03.05.2015 08:37

Ik weet niet of dat kan, een 'model' hebben, zoals op goSupermodel, want dit is een compleet andere site.

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Antworten
1  |  2  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum