alles lopt niet zo lekker vandaag

[ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Layla321

22, female

  Level 8

Posts: 138

alles lopt niet zo lekker vandaag

from Layla321 on 11/20/2015 02:43 PM

Alles gaat vandaag mis, een vriend van me is in elkaar geslapen ene jongen uit me klas heeft een hersenschudding en dan zou ik dalijk met mn bff gaan logeren gata het niet door!
Ik ben echt verdrietig om alles en ik vind het echt heel kut dat nou mn hele dag is verpest wat moet ik nu vanavond gaan doen? lekker eenzaam en ik voel dat mn emoties ook weer extreem zijn door de puberteit.
en ik vind het echt heel kut dat ik nu niet meer met mn bff ga afsprken iki heb dr al 4 weken ni gezien en ik mis dr ik kan echt niet stoppen met huilen misschien is dit overdreven maar ik vind dit echt niet leuk

mockingjay2.pngwortel.gifcaviadance.gifkonijn.gifcaviadance.gifcavia.gifmockingjay2.png

You're Never Fully Dressed Without A Smile

                         

 

Reply

Supermodelkaty
Admin

24, female

  Level 37

Care Team Hello Blog

Posts: 3776

Re: alles lopt niet zo lekker vandaag

from Supermodelkaty on 11/20/2015 02:48 PM

ALs er iets is, je mag me altijd mailen of chatten. Ik ben er voor je.

I'm no therapist, but I promis you two things. I will listen and I will care

Reply

mint
Deleted user

Re: alles lopt niet zo lekker vandaag

from mint on 11/20/2015 03:25 PM

waarom gaat dat met je vriendin niet meer door dan? :c en misschien kan je morgen, of een andere dag met haar afspreken? het komt allemaal wel weer goed!

Reply

Violet.
Admin

23, female

  Level 37

Admin

Posts: 1557

Re: alles lopt niet zo lekker vandaag

from Violet. on 11/20/2015 04:53 PM

Je mag mij en andere meiden hier altijd mailen met problemen. Maar alles komt weer goed en morge is er weer een nieuwe dag <3

                       Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Reply

TattooedHeart.

25, female

  Level 14

Posts: 645

Re: alles lopt niet zo lekker vandaag

from TattooedHeart. on 11/20/2015 06:17 PM

Mijn dag gaat ook niet zo lekker, dus ik snap je volkomen. 

Something 'bout, something 'bout, something 'bout you.

Reply

« Back to forum