Hebben jullie ooit al eens...

1  |  2  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Hebben jullie ooit al eens...

from buffy_ on 09/16/2015 06:16 PM

afgekeken bij een toets of zo op school? (Ik ben gwn veel te nieuwsgierig) En waarom?

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

rosa13k

18, female

  Level 11

Posts: 706

Re: Hebben jullie ooit al eens...

from rosa13k on 09/16/2015 06:18 PM

ik kijk nooit af, want als je afkijkt dan leer je niets ;p

I am sick and tired of running away from my past, I don't care anymore, I must live my life on.

Reply

PerfectDark...
Deleted user

Re: Hebben jullie ooit al eens...

from PerfectDarkness on 09/16/2015 06:18 PM

Best vaak oeps, bij Spaans altijd op mijn telefoon en zelfs bij de proefwerkweek met Duits een keer, omdat ik anders niet over ging en ik had wel goed geleerd alleen was er gewoon heel slecht in.

Reply

Prinsella
Deleted user

Re: Hebben jullie ooit al eens...

from Prinsella on 09/16/2015 07:17 PM

Ik kijk niet af bij toetsen maar ik schrijf wel dingen over voor huiswerk enzo

Reply

Skullet

23, female

  Level 28

Posts: 4355

Re: Hebben jullie ooit al eens...

from Skullet on 09/16/2015 07:25 PM

Naja, ik noem het niet afspieken. Het is eerder controleren of het antwoord ongeveer gelijk is als met de persoon naast me

''Lex malla, lex nulla''
 

Reply

EternalLove
Deleted user

Re: Hebben jullie ooit al eens...

from EternalLove on 09/16/2015 07:32 PM

Naja, ik noem het niet afspieken. Het is eerder controleren of het antwoord ongeveer gelijk is als met de persoon naast me




Maar ik heb denk ik ook paar keer proberen spieken omdat ik gewoon echt niet kan en mijn klas is zo'n spiekklas waarbij ik echt gemakkelijk kan aansluiten met teamwork. Meestal doe ik 't wel niet omdat ik er alleen mezelf mee fop en later problemen krijg als ik verder zou studeren.

Had het 1 keer gedaan tijdens de examens. Een vriendin van mij uit een andere klas zat vlak naast mij (te groot lokaal, maar toch met meer dan 40 lln waardoor iedereen naast elkaar moest) en ze zag dat ik 't enorm moeilijk had met een oefening die op 20 punten stond, zij had haar blad dan zodanig gelegd dat ik het gewoon gemakkelijk kon afschrijven.
En afgelopen examenperiode was er zo op't examen gewoon een zin van "Zet een x naast deze zin voor een bonuspunt," een vriendin fluisterde toen tegen mij van "psstt bonus, psst bonus, psst eerste pagina" 

Reply

buffy_

-, female

  Level 16

Moderator

Posts: 625

Re: Hebben jullie ooit al eens...

from buffy_ on 09/16/2015 07:49 PM

Ik spiek zelf ook niet, van afschrijven en dat soort. Want je weet nooit zeker of het juist is right?😶

Waarom niemand me kent, ik ben een undercover agent!

Reply

ladyflower

-, female

  Level 15

Posts: 3387

Re: Hebben jullie ooit al eens...

from ladyflower on 09/16/2015 07:51 PM

Ja bij Duits. Ik had niet goed geleerd en die man let nooit op. Toen heb ik wat overgeschreven van een meisje naast me. Het mocht van haar though. Oh en een keer bij wiskunde. We hadden een reken toets en als je klaar was mocht je gaan. Een vriendin van me stond op en gaf snel een antwoord op een vraag That's it.

Keep running 'till the better days.

Reply

PerfectDark...
Deleted user

Re: Hebben jullie ooit al eens...

from PerfectDarkness on 09/16/2015 07:58 PM

Ohohoh en bij wiskunde keek ik vorig jaar altijd af bij een jongen uit mn klas, toen haalde ik opeens 9'ens enzo en toen zat ie niet meer voor me en bam dag hoge punten 

Reply

emmalee
Deleted user

Re: Hebben jullie ooit al eens...

from emmalee on 09/16/2015 08:39 PM

Ik spiekte vorig jaar heel veel. Vooral met briefjes. Oeps. Nu niet meer hoor 😂

Reply
1  |  2  |  »  |  Last

« Back to forum